• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.210 films
  • 12.287 series
  • 34.130 seizoenen
  • 649.703 acteurs
  • 199.349 gebruikers
  • 9.395.299 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feli Feyenoorders. Ajax was een stel droeftoeters bij mekaar vandaag och och. Snap er soms helemaal niks van. Ene week in de CL best goed en dan een paar dagen een totaal ongeïnspireerd elftal tegen Fey notabene, onbegrijpelijk.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

Jammer zeg.... Hadden moeten winnen. Maar ach, Ajax nog verder achterop, dat is ook leuk.

Nee hoor het verschil is nog steeds 1 punt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik geloof niet dat Feyenoord een concurrent is om de titel....

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wat een bedroevende pot was dit zeg. Zelden een zo'n ongeinspireerd Ajax gezien. Leek helemaal nergens naar en onze vriend twittery van der wiel was toch wel weer het absolute dieptepunr vandaag. Feyenoord moest deze wedstrijd puur op karakter binnenslepen, want voetballend was dit.gewoon een pauperpot eerste klas van.beiden. na de 0-1 en de wederom rode kaart verwacht je dat feyenoord simpel wint. maar dan kan ajax opeens wel weer karakter tonen en zie je dat feyenoord ook niet goed genoeg is om zo'n pot te winnen. Drama pot waar feyenoord een veel betere mentaliteit had.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Het is weer gehaktdag in Manchester, alleen nu in het voordeel van de tegenstander.

Arsenal - Stoke =

Gelukkig Van Persie er nu in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Balo . Voor de Balo disbelievers.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Van Persie

Gervinho

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Na al dat saaie gelul over de serie A, geweldige comeback van Milan na de rust. Een 3-0 achterstand ombuigen in een 3-4 overwinning .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Van Persie

25 goals in 26 EPL matches in 2011.

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Naomi Watts schreef:

Na al dat saaie gelul over de serie A, geweldige comeback van Milan na de rust. Een 3-0 achterstand ombuigen in een 3-4 overwinning .

Ik had het scoreverloop alleen liever andersom gezien

edit: Heerlijk trouwens die stand bij Man United - Man City

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

O la la, Man U wordt afgeslacht!

Edit: en nog maar eentje! 1-6!!!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

1-6

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Zuur voor Ruiz, hij scoort, Everton scoort 2x in 90e minuut, Fulham 1 - Everton 3.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Nederlanders doen het goed in Engeland vandaag, vd Vaart al gescoord, Drente voor Everton, Robin weer 2x Vind het wel klote dat ik Man Utd - Man City heb gemist, grrr.. Vanaaf maar Match of the Day kijken.

Zo lekker PSV kijken

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2860 stemmen

Man United - Man City 1-6

Manchester City geeft even een statement af, wie nu de beste club van Manchester is op dit moment. Raar dat ze het in de CL nog niet helemaal waarmaken.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Heerlijk, de dag dat arrogantie wordt afgestraft. Ajax nog verderop in de titelrace en ook dat vervelende ManU krijgt een gevoelige tik.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat zonde dat Feyenoord vanmiddag niet is vertrokken met 3 punten maar wat stonden ze tactisch goed zeg, ajax was helemaal nergens. Mijn complimenten aan de staf en de selectie. Pluimen voor El Ahmadi en Clasie .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

GVD, klote Butner. 0-1 PSV.

Meevaller is wel dat Twente ook maar 1-1 speelde.

Maar toch, kut voetbalweekend weer.

Wat doet Man Utd toch? 1-6?

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Ajacied Theo Janssen was na afloop van de Klassieker tegen Feyenoord (1-1) niet te spreken over het gedrag van de Ajax-supporters. "Ik vind het heel slecht dat het publiek zich tegen ons keert, juist in een wedstrijd waarin we de steun goed kunnen gebruiken."

"Een cynisch applaus van hier tot Tokio in de rust, Van der Wiel die uitgefloten wordt bij zijn wissel...", somt Janssen op. "Je mag van mij best kritisch zijn op je ploeg, maar ik vind ze nu wel heel negatief."

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Hoelang wordt Frank de Boer eigenlijk nog de hand boven het hoofd gehouden? Ik weet dat hij heel veel credits heeft opgebouwd door het vorige seizoen maar als je na 10 wedstrijden al 13 verliespunten hebt als regerend kampioen, en met de beste selectie, dan zou je toch geneigd zijn te zeggen dat er op zijn minst wat twijfels geplaatst mogen worden. Of zit ik er helemaal naast?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

410 staat elke wedstrijd 90 minuten achyer de ploeg. Als die spelers dezelfde mentaliteit zouden hebben stonden we bovenaan. Janssen moet gewoon niet zeiken, maar voetballen. Net zoals twittery met zijn zogenaamde jeugddip.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Hoelang wordt Frank de Boer eigenlijk nog de hand boven het hoofd gehouden? Ik weet dat hij heel veel credits heeft opgebouwd door het vorige seizoen maar als je na 10 wedstrijden al 13 verliespunten hebt als regerend kampioen, en met de beste selectie, dan zou je toch geneigd zijn te zeggen dat er op zijn minst wat twijfels geplaatst mogen worden. Of zit ik er helemaal naast?

Niemand heeft eeuwig krediet, zeker als het niet goed gaat, maar de Boer hoort dat wel te krijgen. Zijn opstelling en wissels vandaag waren logisch. De spelers falen gewoon enorm. Steeds slap beginnen, domme kaarten pakken en niet doordrukken als het kan.

Zeker aanvallend is Ajax momenteel gehandicapt. Sigthorsson, Ozbiliz, Ebecilio, Serero...allemaal al een tijd geblesseerd.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Joy4ever schreef:

niet zozeer de.schuld van de trainer. Ik vind dat het aan de aelectie ligt. Er moeten wat spelers oprotten en wat frisse wind binnen het elftal zou fijn zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bony

Zou wat zijn als PSV na Ajax en Twente ook niet weet te winnen. Dan begint AZ best wel uit te lopen op de rest. Wat presteert de top de laatste weken mager zeg. Spel van PSV en Twente is ook niet best, over Ajax zwijg ik sowieso maar.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Haha, Feyenoord stunt eigenlijk gewoon in Amsterdam. Jammer dat zij het toch weggeven. Had vooraf Feyenoord 0% kans gegeven, had gister nog bijna 50 euro gewed met een vriend van mij dat Feyenoord geen enkele kans maakten. Gelukkig durfde hij de weddenschap niet aan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het is lang geleden dat ik me als Feyenoordsupporter toch gefrustreerd voelde als er uit bij Ajax gelijk werd gespeeld. Het is in ieder geval een teken dat Feyenoord echt op de weg terug is. Hopelijk halen we dit jaar de top 5 en dan kunnen we volgend jaar als we uit categorie 1 zijn eindelijk weer echt een slag maken en weer eens echt meedoen om de bovenste plekken.

In ieder geval lijkt het erop dat we de drie gitzwarte jaren achter ons kunnen laten. Thuis gaan we in ieder geval voor de volle 3 punten.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Niet best, dat Ajax : dat feyenoord daar dan niet weet van te profiteren is eveneens een drama

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wel leuk, vPersie en vd Vaart scoren beiden 2 goals en brengen daarmee hun clubs de winst (3-1 en 1-2). Toch wel leuk om dat te zien.

AC Milan trouwens ook bizar vandaag in het scoreverloop:

4' [1 - 0] G.G.S. Giacomazzi

30' [2 - 0] M. Oddo (pen.)

37' [3 - 0] C. Grossmüller

49' [3 - 1] K. Boateng

55' [3 - 2] K. Boateng

63' [3 - 3] K. Boateng

83' [3 - 4] M. Yepes

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Dat AC Milan gaat inderdaad echt niet lekker. Toch raar dat AS Roma, AC Milan en Inter voor geen meter lopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.