• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.210 films
  • 12.287 series
  • 34.130 seizoenen
  • 649.705 acteurs
  • 199.349 gebruikers
  • 9.395.306 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Schaken speelt ook een beregoeie partij zeg !!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Dikke vette rode kaart voor Vermeer !!!!!

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Rood voor Vermeer

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

chevy93

• 12757 berichten
  • 1329 stemmen

Mijn god.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

1-1 Wat een wedstrijd.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

GVD. Kut Vertonghen

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Ajax scoort...

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Sickness all around.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

0-1 achter en een rode kaart zijn voor Ajax dé ingrediënten om te winnen. Ajax .

chevy93

• 12757 berichten
  • 1329 stemmen

Applaus voor Van der Wiel is alleszeggend. Hopelijk haalt De Boer weer eens een mooie jeugdspeler uit zijn onuitputtelijke hoge hoed.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Cissé komt er zometeen in. Laat Cabral en Schaken lekker staan.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Pffff. Ben blij dat die grens dat goed aangeeft. Was bang dat ie voor een pingel ging fluiten, maar Mulder had de bal gewoon vast. Dus terechte beslissing.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgens mij niet, had hem maar met een hand vast, toch?

happie

• 6253 berichten
  • 426 stemmen

chevy93 schreef:

Applaus voor Van der Wiel is alleszeggend. Hopelijk haalt De Boer weer eens een mooie jeugdspeler uit zijn onuitputtelijke hoge hoed.

En dit was nogal wel één van zijn betere wedstrijden dit seizoen. Dat is alleszeggend voor een gevallen talent.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Quido schreef:

Volgens mij niet, had hem maar met een hand vast, toch?

Volgens mij toch echt met 2 handen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Geniaal beeld van El Ahmadi..

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Volgens mij toch echt met 2 handen.

Ik weet niet wat de regel is, maar Mulder had maar één hand op de bal toen die ajacied hem uit zijn hand schopte.

Zegt meer over de keeperskwaliteiten van Mulder. Die kan er helemaal niks van.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Dan ben ik blijkbaar scheel. Dacht echt dat ie beide handen op de bal had.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Jammer Feyenoord, maar ben wel blij dat Ajax weer 2 punten minder heeft

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jammer zeg.... Hadden moeten winnen. Maar ach, Ajax nog verder achterop, dat is ook leuk.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

1-1... Over het algemeen te weinig voor Feyenoord. Zeker als je naar de eerste pakweg 65 minuten kijkt.

Leerdam, Schaken speelde allebei uitstekend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kansloze kneuzen. Wat een schande zeg. Je mag blij zijn dat je na 0-1 nog 1-1 maakt. Geloof dat er niet eens een echt schot op Mulder is gelost. Niet gedacht dat de gifbeker nog steeds vol zat. Je zou denken dat je na Zagreb weer vertrouwen had. Feyenoord pakt verdiend een punt, hadden er ook 3 kunnen zijn. Dat is nog het trieste. Twente pakte met enorme mazzel en punt in Amsterdam. Nu speel je drie keer op rij thuis gelijk tegen Twente, AZ en Feyenoord.

Als PSV en Twente zo winnen dan is de titel aardig uit het zicht geraakt.

Oja, Feyenoorders hier, gefeliciteerd. Knap gespeeld.

chevy93

• 12757 berichten
  • 1329 stemmen

Vascago schreef:

Dan ben ik blijkbaar scheel. Dacht echt dat ie beide handen op de bal had.

In eerste instantie wel, maar daarna slechts één. Dat zag je echt overduidelijk. Hijzelf gleed erbuiten, maar hield de bal er met één hand in. Maar ik geloof dat de regel is dat je één hand op de bal moet hebben. Moet overigens wel zeggen dat hij de bal heel makkelijk weggaf.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Jammer jammer jammer. Dat ik zo ontevreden zou zijn met een gelijkspel in de Arena had ik nooit verwacht. Feyenoord was - mede door vermoeidheid - nogal slordig. Fernandez had die 0-2 er gewoon in moeten lobben ipv aannemen + door gaan. Veelzeggende dat de sterkste fase van Ajax was met 10 man, al konden ze toen eigenlijk ook helemaal niets verrichten.

Ajax is enkel 2 x gevaarlijk geweest met een hoekschop. Echt grote complimenten voor Feyenoord. Ook een groot compliment dat de Boer Eriksen en Suljemani ruim voor tijd wisselde.

Balen, balen, balen. Maar nog wel boven Ajax.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Toch knap, in oktober het seizoen alweer in de prullenbak. Maar goed, Quido en ik zijn zuurpriumen. Alle redenen om positief te zijn over ajax dat op heroische wijze met tien man een punt haalt tegen de gehaaide rotterdammers

chevy93

• 12757 berichten
  • 1329 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Veelzeggende dat de sterkste fase van Ajax was met 10 man, al konden ze toen eigenlijk ook helemaal niets verrichten.

Ere wie ere toekomt, maar Feyenoord heeft na die rode kaart ook heel belabberd gespeeld. Tegen 10 man van Ajax werd wel heel pijnlijk duidelijk dat het vooral vanwege het passieve spel van Ajax was dat Feyenoord zo goed speelde (lees: leek te spelen).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Toch knap, in oktober het seizoen alweer in de prullenbak. Maar goed, Quido en ik zijn zuurpriumen. Alle redenen om positief te zijn over ajax dat op heroische wijze met tien man een punt haalt tegen de gehaaide rotterdammers

Jankbal. Kom je echt elke week nu hier om je gelijk te halen?

Waar was je dinsdag?

Seizoen is zeker nog niet voorbij. Eerst de concurrentie vandaag maar eens zien en komend weekend Twente-PSV. Ajax komt wel weer terug in de strijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooraf getekend voor 1 punt maar ook veelzeggend dat je van Feyenoord perspectief gewoon meer had moeten halen. Als je straks weer de transfermarkt op kan is het gat met Ajax zo geslagen.

Erg volwassen gespeeld, sterke controle en Ajax heeft ook niet echt veel kunnen creeren. Was nog wel even bang dat Ajax zich net als tegen AZ kon herpakken in de tweede helft, gelukkig was dat niet het geval. Ook erg fijn dat Eriksen en Sulejmani gewisseld werden idd.

Prima resultaat eindelijk were in de ArenA, al was er veel meer mogelijk geweest. We blijven boven de joden staan en hun concurrentie kan verder inlopen. Mooi.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ere wie ere toekomt, maar Feyenoord heeft na die rode kaart ook heel belabberd gespeeld. Tegen 10 man van Ajax werd wel heel pijnlijk duidelijk dat het vooral vanwege het passieve spel van Ajax was dat Feyenoord zo goed speelde (lees: leek te spelen).

Ook de verdienste van Feyenoord dat Ajax er totaal niet aan te pas kwam. Heeft niet alleen met passiviteit te maken, maar ook met het makkelijk tactisch vastzetten van Ajax.

Feyenoord herpakte zich overigens nel na de goal van Ajax, maar was, zoals gezegd, veel te slordig. Er lag echt veel ruimte. De laatste pass was vaak slecht en Fernandez leek er helemaal doorheen te zitten. Had Biseswar er ingezet voor Cissé.

Lekker makkelijk lullen trouwen, met "leek te spelen". Feyenoord speelde een goed eerste uur en een matig laatste half uur.

Ik baal echt van het gelijkspel. Wat was een overwinnig lekker en terecht geweest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.