• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.210 films
  • 12.287 series
  • 34.130 seizoenen
  • 649.705 acteurs
  • 199.349 gebruikers
  • 9.395.306 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Quido, Reinbo. Eredivisie Live is gratis vandaag.

Feyenoord verdiend een doelpunt !!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb geen digitale tv....

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wat een dramatisch Ajax. Ongelofelijk. Vraag me af wie er nu weer rood moet krijgen voordat ze er zin in krijgen en Feyenoord verslaan. Je niet kunnen motiveren tegen Feyenoord. Dan zit er toch wel iets goed mis.

Overigens is kwaliteitsverschil wel zo groot dat Ajax uiteindelijk toch wel wint vermoed ik.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Voor degene die nog een stream zoeken.

AFC Ajax vs Feyenoord Live Stream Online - firstrowsports.tv

Link 3 is met NL commentaar.

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Twee enorme kansen en een keer onterecht afgevlagd voor buitenspel. Lijkt me duidelijk dat Feyenoord wel meer verdient bij rust.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Kom op, Feyenoord ! Je moet schieten, anders kun je niet scoren...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een schande dit Ajax. Hebb die alle 11 een griepprik gehaald ofzo?

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

rust bij 0-0. Feyenoord zeker niet kansloos, en heeft zelfs al een paar goede kansen gecreerd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ronald Koeman & co.

Enige kans van Ajax uit een hoekschop (wat niet eens een hoekschop was).

Geen buitenspel van Fernandez. Jammer dat Clasie wat nerveus begon, want had zo een steekbal op Fernandez kunnen geven, zodat hij alleen voor de keeper kwam. Normaal kan hij dat.

Leerdam kreeg onlangs nog rood tegen AZ voor eenzelfde overtreding van Alderweireld.

Hopen dat Feyenoord dit vol kan houden, al ben ik er bang voor.

El Ahmadi speelt goed, maar zo nu en dan op cruciale momentjes wat slordig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een wanprestatie van Ajax, niks lukt.

Complimenten aan Koeman, die het tactisch erg goed voor elkaar heeft. Janssen, Boerrigter en Sulejmani komen bijna niet aan de bal en onze achterhoede wordt opgejaagd.

Hopelijk na de rust een snelle 1-0, dan kan het nog leuk worden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

timbo_ schreef:

Overigens is kwaliteitsverschil wel zo groot dat Ajax uiteindelijk toch wel wint vermoed ik.

Ik merk er momenteel weinig van. Niemand van Ajax komt (voorlopig) langs een Feyenoordspeler.

Feyenoord heeft veel kwaliteit op het middenveld, met Bakkal, El Ahmadi en Clasie. Schaken werkt hard - verdedigend ook erg sterk. En Leerdam en Martins Indi doen het zowaar goed (verdedigend) (afkloppen).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Wat een dramatisch Ajax. Ongelofelijk. Vraag me af wie er nu weer rood moet krijgen voordat ze er zin in krijgen en Feyenoord verslaan. Je niet kunnen motiveren tegen Feyenoord. Dan zit er toch wel iets goed mis.

Het heeft niks met motivatie te maken, Feyenoord speelt gewoon goed en Ajax mist scherpte.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Feyenoord kwam er een paar keer goed en gevaarlijk uit. Ajax is over de middenlijn slordig en weet het eigenlijk niks te creëren. Zou mooi zijn als Feyenoord voor een stuntje weet te zorgen, het zit er wel in!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Vertonghen lijkt me overigens nog niet klaar voor de PL. Draait echt een slecht seizoen. Vandaag ook weer slecht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik merk er momenteel weinig van. Niemand van Ajax komt (voorlopig) langs een Feyenoordspeler.

Kijk eens aan, volgens deze redenatie doet Feyenoord dus ruim voor ADO onder. Immers, het was toch 0-3 toen geworden?

Natuurlijk heeft Ajax veel meer kwaliteit. Komt er vandaag nog niet uit, maar dat doet daar niks aan af.

PS: Voetbal International, van harte Dikverdiende televizierring, erg leuk! Ik was er oprecht blij mee. De uitzending vrijdag was ook erg leuk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het leek erop dat Feyenoord moe begon te worden. Ik hoop het, anders gaat het een lastige wedstrijd worden. Wat speelt Ajax weer bijzonder matig zeg.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Wat speelt Ajax bedroevend slecht inderdaad zeg. Vertonghen speelt een verschrikkelijke wedstrijd. Zal me niks verbazen als Feyenoord hier nog met 3 punten weg loopt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Wat speelt Ajax bedroevend slecht inderdaad zeg. Vertonghen speelt een verschrikkelijke wedstrijd. Zal me niks verbazen als Feyenoord hier nog met 3 punten weg loopt.

Ga er maar vanuit dat Ajax na de rust veel scherper is. Feyenoord gaat dit absoluut niet winnen, ik gok zelfs nog dat Ajax wel wint. De kansen die Feyenoord kreeg hadden ze moeten benutten. Neem aan dat de Boer weer eens ontploft in de rust.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Reinbo schreef:

Ik heb geen digitale tv....

Dan duik je toch even de kroeg in?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kijk eens aan, volgens deze redenatie doet Feyenoord dus ruim voor ADO onder. Immers, het was toch 0-3 toen geworden?

Natuurlijk heeft Ajax veel meer kwaliteit. Komt er vandaag nog niet uit, maar dat doet daar niks aan af.

Ik zei dat ik er momenteel weinig van merk. Simpe lezen. Ik begrijp ook wel dat Ajax overall meer kwaliteit heeft. Niet veel meer. Ajax heeft best een matig elftal. Je kunt er wel mee kampioen worden in Nederland, dat wel.

Tweede helft zal wel voor Ajax worden. Jammer dat Feyenoord de verdiende 0-1 niet heeft gemaakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik zei dat ik er momenteel weinig van merk. Simpe lezen. Ik begrijp ook wel dat Ajax overall meer kwaliteit heeft. Niet veel meer. Ajax heeft best een matig elftal. Je kunt er wel mee kampioen worden in Nederland, dat wel.

Tweede helft zal wel voor Ajax worden. Jammer dat Feyenoord de verdiende 0-1 niet heeft gemaakt.

Waarom zeg je dan niet vandaag tegen hem net terwijl je weet dat het over het algemeen ging? Dan wil je dus benadrukken dat Feyenoord eigenlijk wel net zo veel kwaliteiten heeft lijkt me.

En Ajax heeft best een aardige ploeg als iedereen dit is. De Jong of Sigthorsson als spits scheelt nogal. En de vorm van enkele spelers (Wiel, Vertonghen, Sulejmani, Janssen) is wat wisselende de laatste tijd. Ajax draait sowieso altijd voor de winter stroever.

chevy93

• 12757 berichten
  • 1329 stemmen

Was net lekker aan het kijken via Sopcast. Daarna gekut met batterij (oplader werkte blijkbaar niet...). Nu kan ik opeens geen een stream meer openen. Iemand die dit probleem kent?...

Ik krijg alleen zwart beeld. En nee, dat trucje met VLC werkt niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Waarom zeg je dan niet vandaag tegen hem net terwijl je weet dat het over het algemeen ging? Dan wil je dus benadrukken dat Feyenoord eigenlijk wel net zo veel kwaliteiten heeft lijkt me.

Timbo heeft het over deze wedstrijd en dat Ajax deze wedstrijd nog wel wint door het kwaliteitsverschil. Ik zei dat ik er momenteel weinig van merk.

En Ajax heeft best een aardige ploeg als iedereen dit is. De Jong of Sigthorsson als spits scheelt nogal. En de vorm van enkele spelers (Wiel, Vertonghen, Sulejmani, Janssen) is wat wisselende de laatste tijd. Ajax draait sowieso altijd voor de winter stroever.

Tja, nogal makkelijk: Ajax speelt altijd stroef voor de winter. Dan hebben ze simpelweg te weinig kwaliteit om een seizoenlang te presteren. Maar Ajax heet met PSV en Twente heus wel het beste spelersmateriaal hoor.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Wat een klein mannetje is die Rob Witsche eigenlijk. Wist wel dat ie niet groot was, maar naast die gast van EL zag ie eruit als een lilliputter. Wat een irritant klotenaccent heeft die gast ook, brrrr.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Feyenoord begint weer erg sterk. Hopelijk kunnen ze doordrukken. Ze verdienen de overwinning. Tot nu toe iig.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Vroege wissels van Ajax in de 2e helft en dan ook nog de in potentie de 2 beste spelers eruit. Maar Erikssen en Sulejmani waren idd erg slecht vandaag.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Shit.. DIt wordt een moment voor Janssen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

jordandejong schreef:

Shit.. DIt wordt een moment voor Janssen.

Gelukkig kan Theo ook niet alles raakschieten. Anders had ie wel voor Barca gespeeld. (En zelfs dan niet. zie Messi gisteren )

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa \0/

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

0-1!!!!!!!!! De Vrij

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.