- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Ze zeiden het ook bij SV, je merkt dat de Boer eerst aan het verdedigen heeft gedacht. Statistieken wijzen het ook uit.
Ajax recordhouder met 12 'clean sheets' - Eredivisie - AD
10 van de 13 duels onder de Boer zonder tegengoal.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Voetbalzone - Bedreigde Cissé sleept preses van eeuwige aartsrivaal voor gerechtshof
Hehe.
.
Loopt de laatste tijd wel weer flink uit de hand in Athene.
Torosidis'auto was het doelwit van supporters die zijn huis hebben opgezocht.
maar eenmaal in de garage wisten ze niet welke auto van hem was (
), dus hebben ze alle auto's in de hele garage maar gesloopt.
Laatst was er in voorstad Pireaus een toneelstuk waarin Olympiakos terloops voorbij kwam, hebben ze met molotov cocktails en wat al niet meer het hele theater gesloopt.
.
Nog even een vervolgje. Bij het thuisduel van PAO dit weekend allemaal acties tegen de voorzitter van Olympiakos en de Griekse voetbalbond(hoe is het mogelijk):

Anti Griekse bond en tv station doekjes.

Fans van Gate 13 komen het veld op en verwijderen het logo van de Griekse competitie uit de middencirkel. Toffe actie 
Kan ook alleen in Griekenland
Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren. 1 duel zonder publiek en 140000 euro boete is natuurlijk een schijntje voor wat er is gebeurd. Schijnen van de week ook al duizenden mensen te hebben geprotesteerd voor het Griekse tv station.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
VVV-Venlo schiet niets op met de overwinning van afgelopen vrijdag. Dat is heel jammer.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Nog even een vervolgje. Bij het thuisduel van PAO dit weekend allemaal acties tegen de voorzitter van Olympiakos en de Griekse voetbalbond(hoe is het mogelijk):
(afbeelding)
Anti Griekse bond en tv station doekjes.
(afbeelding)
Fans van Gate 13 komen het veld op en verwijderen het logo van de Griekse competitie uit de middencirkel. Toffe actie 
(embed)
Kan ook alleen in Griekenland
Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren. 1 duel zonder publiek en 140000 euro boete is natuurlijk een schijntje voor wat er is gebeurd. Schijnen van de week ook al duizenden mensen te hebben geprotesteerd voor het Griekse tv station.
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Aandewiel twijfelt over aanblijven bij NAC
(Novum) - Gert Aandewiel weet niet of hij volgend seizoen bij NAC Breda verder wil gaan als assistent-trainer. Dat zegt hij in De Telegraaf. Hij is nu samen met John Karelse hoofdtrainer in Breda, maar zal, als het aan de club ligt, na de zomer een stapje terug moeten doen. "Ik ben opgeleid voor de functie van hoofdtrainer", zegt Aandewiel.
"Ik mag verder kijken van NAC", weet de 41-jarige Aandewiel, die het liefst ergens hoofdtrainer blijft. "Ik heb er nu weer van mogen proeven en dat schept ambitie." Aandewiel was eerder hoofdtrainer bij Haarlem en Sparta. Bij NAC heeft hij nog een contract tot 2012.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
FC Twente heeft verdediger Douglas gestraft voor zijn gedrag tijdens AZ-FC Twente. Na een verstrekte rode kaart door scheidsrechter Ruud Bossen aan Douglas, raakte de verdediger hevig geëmotioneerd en moest hij door zijn medespelers tot bedaren worden gebracht. Douglas krijgt een straf van vijf competitie- en bekerwedstrijden opgelegd en een maximale boete. Bovendien zal Douglas een nader op te leggen sociaal-maatschappelijke activiteit vervullen. Daarnaast betreurt FC Twente het gedrag rondom de gebeurtenissen zoals die gisteren plaatsvonden tijdens de wedstrijd.
Voorzitter Joop Munsterman: “Bij voetbalwedstrijden horen emoties, het is echter volstrekt onacceptabel voor een club als FC Twente dat ons dit is overkomen.”
Michel Preud’homme: “Ik sta achter de opstelling van de club. Gedurende het wedstrijdverloop zijn de emoties met ons op de loop gegaan. Dat had nooit mogen gebeuren en past niet binnen de clubcultuur van FC Twente.”
toe maar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Heel goede actie van FC Twente. Hopelijk nemen andere clubs hier een voorbeeld aan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Erg sterk van Twente. Dit zouden alle clubs moeten doen i.p.v. andere boosdoeners aanwijzen of het gedrag van een speler goedpraten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit dwingt bij mij veel respect af. Kunnen ze in Amsterdam en vooral Eindhoven nog wat van leren.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Trouwens niet normaal hoe goed die Nuri Sahin is geworden zeg. Die mag wel naar Real komen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Hij mag ook weer naar de Kuip komen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Nouja, "we" zijn het er allemaal over eens dat de slaande beweging van Douglas geen rood is. Vertonghen maakt ook een slaande(en niet rake) beweging en moet dan wel geschorst worden? Explain.......
Weet niet wat je onder 'we' verstaat maar ik vond rode kaart voor Douglas absoluut terecht. Overduidelijk een slaande beweging. Dat hij hem niet zo vol raakt als hij had gewild doet niet ter zake. En ook Vertongen is dikke rode kaart.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Weet niet wat je onder 'we' verstaat maar ik vond rode kaart voor Douglas absoluut terecht. Overduidelijk een slaande beweging. Dat hij hem niet zo vol raakt als hij had gewild doet niet ter zake. En ook Vertongen is dikke rode kaart.
Hebben we het nu nog steeds over dat gevalletje waarbij die Marcello bezig was om Vertonghen zijn hoofd van zijn romp te trekken? En dan zou je de reactie van Vertonghen moeten bestraffen?? Komaan!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dit dwingt bij mij veel respect af. Kunnen ze in Amsterdam en vooral Eindhoven nog wat van leren.
Bij mij ook. Prima gehandelt van Twente
Laat Douglas maar eens een tijdje in de afkoelcel gaan zitten.. daar leert hij van, en ik denk dat Twente genoeg alternatief voor hem heeft achterin.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Niet mee eens, rode kaart was onterecht en Douglas was hevig geemotioneerd, die kerel wist even niet wat hij deed. Een Toivonen daarintegen weet precies wat hij doet. Maar hij komt er zeker weer gemakkelijk vanaf?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Hebben we het nu nog steeds over dat gevalletje waarbij die Marcello bezig was om Vertonghen zijn hoofd van zijn romp te trekken? En dan zou je de reactie van Vertonghen moeten bestraffen?? Komaan!
Dus als bijv. iemand Toivonen een elleboog had gegegeven, hoef je Toivonen zelf ook niet te bestraffen na zijn elleboog? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Een Toivonen daarintegen weet precies wat hij doet. Maar hij komt er zeker weer gemakkelijk vanaf?
Die wordt echt wel bestraft hoor. Beetje hoog dramaqueen gehalte hier omtrent Toivonen. Alsof hij wegkomt met allehande zaken waarvoor andere mensen wel bestraft worden. Als Toivonen een duidelijke elleboog geeft zoals gisteren dan krijgt die gewoon minimaal drie wedstrijden aan de broek net als ieder ander.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Lol deze opmerking is zo ontzettend stom dat ik er eigenlijk weinig voor voel om hier inhoudelijk op te reageren
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Lol deze opmerking is zo ontzettend stom dat ik er eigenlijk weinig voor voel om hier inhoudelijk op te reageren
Heb je die beelden gezien? Die leipo staat een of andere debiele worstelmanouvre uit te voeren op Vertonghen.. ik zou ook geagiteerd reageren als iemand mij zo zou gaan beetpakken in de 16. Snap niet zo goed wat hier stom aan is 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dus als bijv. iemand Toivonen een elleboog had gegegeven, hoef je Toivonen zelf ook niet te bestraffen na zijn elleboog?
Geval van Vertonghen is toch van één en dezelfde worsteling in de 16, duidelijk een reactie van Jan op die debiele manoeuvre.. misschien dom, maar die actie van Marcello dan maar helemaal niet meenemen in je beoordeling? Kennelijk worden dat soort agressieve belemmeringen van verdedigers al niet eens meer opgemerkt, vind je het gek dat iemand zich zo probeert los te maken?
Vind ik heel wat anders als iemand die op een later moment in de wedstrijd nog eens ergens zijn gram voor gaat halen, dat is overduidelijk zonder directe provocatie en dom of rood inderdaad..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heb je die beelden gezien? Die leipo staat een of andere debiele worstelmanouvre uit te voeren op Vertonghen.. ik zou ook geagiteerd reageren als iemand mij zo zou gaan beetpakken in de 16. Snap niet zo goed wat hier stom aan is
Maar om nou iemand een vuistslag te verkopen. Bovendien vind ik het dom om iemand op deze manier vrij te pleiten. Dat hij wordt vastgehouden kan nooit een excuus zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Geval van Vertonghen is toch in één en dezelfde worsteling in de 16, duidelijk een reactie van Jan op die debiele manoeuvre.. misschien dom, maar die actie van Marcello dan maar helemaal niet meenemen in je beoordeling? Kennelijk worden dat soort agressieve belemmeringen van verdedigers al niet eens meer opgemerkt, vind je het gek dat iemand zich zo probeert los te maken?
Dus als Vertongen, Toivonen net voor elleboog had vastgehouden had het wel gemogen?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Niet mee eens, rode kaart was onterecht en Douglas was hevig geemotioneerd, die kerel wist even niet wat hij deed. Een Toivonen daarintegen weet precies wat hij doet. Maar hij komt er zeker weer gemakkelijk vanaf?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Geval van Vertonghen is toch van één en dezelfde worsteling in de 16, duidelijk een reactie van Jan op die debiele manoeuvre.. misschien dom, maar die actie van Marcello dan maar helemaal niet meenemen in je beoordeling? Kennelijk worden dat soort agressieve belemmeringen van verdedigers al niet eens meer opgemerkt, vind je het gek dat iemand zich zo probeert los te maken?
Vind ik heel wat anders als iemand die op een later moment in de wedstrijd nog eens ergens zijn gram voor gaat halen, dat is overduidelijk zonder directe provocatie en dom of rood inderdaad..
Niet meenemen in m'n beoordeling? Waar heb je het over? Als je mijn reactie ziet, kun je concluderen dat ik de actie van Marcello ook niet goedkeur.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Maar om nou iemand een vuistslag te verkopen. Bovendien vind ik het dom om iemand op deze manier vrij te pleiten. Dat hij wordt vastgehouden kan nooit een excuus zijn.
Dus als hij met beide armen over zijn hoofd om zijn middel in de houdgreep wordt genomen en PSV scoort daaruit, heeft Vertonghen het aan zichzelf te wijten, had hij Marcello maar met een kundige Jijutsu heupzwaai van zich af moeten werpen? Het blijft nog wel voetbal, shirtje trekken of beetje blokkeren hoort er wel bij, maar dit sloeg helemaal nergens op.. hopen dat de scheids het ziet/bestraft lijkt me ook geen optie voor Jan..
Kan me die reactie heel goed indenken. Misschien dat jij het normaal vind als mensen je opeens komen vastklemmen met 2 armen en dan vervolgens met een glimlach reageert..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals, hoe had hij zich los moeten maken uit die houdgreep? Marcello weet overduidelijk niet wat normaal verdedigen is..
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nadat ik gisteren de termen huilie-huilie, kampioen onwaardig en Calimero uit de hoed moest toveren voor FC Twente siert het de Tukkers hoe ze zich nu opstellen. Daar kunnen ze inderdaad elders in het land nog wat van leren. Hulde hiervoor!
Nu Titatoivonen en Jantje Verdomme nog, maar ik hou m'n adem maar niet in...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Niet meenemen in m'n beoordeling? Waar heb je het over? Als je mijn reactie ziet, kun je concluderen dat ik de actie van Marcello ook niet goedkeur.
OK, dan heb ik niks gezegd. Maar jouw voorbeeld wat betreft 2 aparte momenten in een wedstrijd sloeg nergens op. Dit gebeurt allemaal in een schrimmage.. reactie van Jan is zeker excessief, maar het gebruikte (onmachtige) verdedigingsgeweld dus ook. Vind ik duidelijk anders dan een op zichzelf staande beuk of elleboog.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Nogmaals, hoe had hij zich los moeten maken uit die houdgreep? Marcello weet overduidelijk niet wat normaal verdedigen is..
Hij had zich al praktisch losgerukt toen hij sloeg. Vasthouden sloeg natuurlijk nergens op maar de klap erna was oerdom en kan nooit gerechtvaardigd worden door dat vasthouden.
En mijn vraag blijft staan:
Dus als Vertongen, Toivonen net voor elleboog had vastgehouden had het wel gemogen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik wil wel een deal sluiten; Vertonghen drie duels geschorst, en Sulejmani wordt vanavond met Isaksson in Eindhoven verwacht, voor het nemen van een strafschop. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.