- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kwestie van een beetje origineel zijn. Ik noem Kah een psychopaat en dus moet jij dit ook doen bij Ajax spelers. Goh, wat creatief
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Echter, hierna ontspoort Douglas helemaal en verdient nu een schorsing.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
kwam.
Maar Suarez die een tegenstander bijt (!!!), dan is het gewoon een 'bevlieging' . Of de winnaarsmentaliteit van een topspeler.
Hahaha, maar ja helaas ben ik altijd als enige niet objectief
. Jammer is dat.
Over Douglas ben ik het eens. Maar kom op, die psv-er staat op zijn teen en Suarez reageert(op een idiote manier) in een fractie van een seconde. Blijf ik wat anders vinden dan minutenlang een relaas houden, dan kan je het niet meer wijten aan een opgewonden momentje waar je even niet bij nadacht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een frust die van Hanegem. Wees gewoon eens enthousiast.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Dus we mogen bij elke slechte beslissing van een scheidsrechter compleet losgaan?
Dan eindigt elke wedstrijd in de 60e minuut.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Wie oh wie was de eerste op het (destijds) sportforum die 'psychopaat' liet vallen? 
A&L ik ben echt je lichtend voorbeeld he?
Jij? Geen idee eigenlijk. Zeker bij Nigel? Daar had je af en toe nog wel grappige omschrijvingen van.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
A&L ik ben echt je lichtend voorbeeld he?

Edit. hij praat er gewoon omheen. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Je snapt me wel. Ik gebruik het woord een paar keer opvallend en het enige van jij kan bedenken is het woord dan ook maar gebruiken om je punt te maken
Haha, wat erg zeg.
Maargoed, als je er blij van wordt mag je het van mij wel doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Dat van Toivonen vorige week ook, en die kwam er ook mee weg. Ik heb nog hoop
Vermoed dat op de tenen staan toch nog net iets anders beoordeeld wordt dan een vuistslag
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Vermoed dat op de tenen staan toch nog net iets anders beoordeeld wordt dan een vuistslag
Nouja, "we" zijn het er allemaal over eens dat de slaande beweging van Douglas geen rood is. Vertonghen maakt ook een slaande(en niet rake) beweging en moet dan wel geschorst worden? Explain.......
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jij? Geen idee eigenlijk. Zeker bij Nigel? Daar had je af en toe nog wel grappige omschrijvingen van.
Bij Davids (die van NEC). 5 april 2009 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dus we mogen bij elke slechte beslissing van een scheidsrechter compleet losgaan?
Dat geeft de Fifa een extra reden om televisiebeelden in te voeren zoals dat in zowat elke andere sport al het geval is.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Excuse me, heb de postings van otherfool van april 2009 niet meer in mijn geheugen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Genoeg ingrediënten om dit de leukste aflevering in tijden te vinden van SV. Slimme zet om Spaan en v Hanegem neer te zetten.
Pff echt geweldig ja die Van Hanegem. Snap echt niet hoe iemand die man fantastisch in dergelijke programma's kan vinden.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Dat geeft de Fifa een extra reden om televisiebeelden in te voeren zoals dat in zowat elke andere sport al het geval is.
We spelen het spelletje voetbal he, geen (kick)boksen. De scheidsrechters maken zeker ook fouten, het zijn geen robots. Maar mogen die Arsenal spelers hun blunderende spelers ook aftuigen omdat ze hun finale hadden verprutst vanmiddag? Je moet het spelletje wel fair houden.
Over de beelden kan ik het niet anders dan eens zijn natuurlijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Pff echt geweldig ja die Van Hanegem. Snap echt niet hoe iemand die man fantastisch in dergelijke programma's kan vinden.
Vind het geen goede analist eigenlijk. Hij is meer op z'n plek in DWDD 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Excuse me, heb de postings van otherfool van april 2009 niet meer in mijn geheugen
Dat zou wel moeten! 
Maar ik zou nu toch graag willen dat je dat woord dus niet meer gebruikt!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Spelers aftuigen is iets anders. Ik ga ervan uit dat de spelers hun best doen om te winnen.
Bij Bossen heb ik het idee dat hij Douglas viseert.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bizar dat die 1e van Castaignos niet de goal van de week was, was 100 keer mooier dan dat hakje....
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Om je team genoten dan maar helemaal in de steek te laten?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Dat zou wel moeten! 
Maar ik zou nu toch graag willen dat je dat woord dus niet meer gebruikt!
Nee, ik zal het niet meer doen. Maar nu zoek ik een andere omschrijving voor Kah.
- Malloot
- Gestoorde freak
- Barbaar
- Nomak
Welke optie is de beste?

rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Spelers aftuigen is iets anders. Ik ga ervan uit dat de spelers hun best doen om te winnen.
Bij Bossen heb ik het idee dat hij Douglas viseert.
Tsjah, dat hebben enkele spelers nou eenmaal. Als het over Suarez ging zouden we zeggen dat hij zelf voor die reputatie heeft gezorgd. Dus ik zeg dat nu ook over Douglas. Eigen schuld dikke bult.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ Ajax&Litmanen1
Je kan dan wel je best gaan doen om Kah door het slijk te halen, maar zeg dan ook eens waar hij zo tekeer ging als bijvoorbeeld Douglas.
Ik zou zeggen gebruik het woord modelprof als je het over de vriendelijke Noor hebt.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Bizar dat die 1e van Castaignos niet de goal van de week was, was 100 keer mooier dan dat hakje....
Meh, komt omdat het zo'n per ongeluk goaltje is. Heb ik persoonlijk helemaal niets mee. Als hij bewust die bal vanaf daar in de kruising knalt was het mooier geweest.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
@ Ajax&Litmanen1
Je kan dan wel je best gaan doen om Kah door het slijk te halen, maar zeg dan ook eens waar hij zo tekeer ging als bijvoorbeeld Douglas.
Ajax-Roda JC een paar jaar terug, alleen volgens mij was dat bij een teamgenoot. Helemaal gek die gozer, mooie televisie 
Beetje a la Robben en Müller, maar dan erger 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
@ Ajax&Litmanen1
Ik hou dat toch niet bij in een boekje...
Heb de laatste paar jaar zoveel incidenten met die (ben nog een omschrijving aan het zoeken) gezien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
(ben nog een omschrijving aan het zoeken)
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nee, ik zal het niet meer doen. Maar nu zoek ik een andere omschrijving voor Kah.
- Malloot
- Gestoorde freak
- Barbaar
- Nomak
Welke optie is de beste?
Ik zou eerder gaan voor iets als Killer Kah, Kah-nie-waar-zijn, de Noorse Nutcase, de Gek uit Gambia, Noorse Négritude of Pistolen Pa-tje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.