• 17.330 nieuwsartikelen
  • 182.480 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.487 gebruikers
  • 9.469.465 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kwestie van een beetje origineel zijn. Ik noem Kah een psychopaat en dus moet jij dit ook doen bij Ajax spelers. Goh, wat creatief

Ha, moet je ook al creatief zijn om hier te mogen meepraten? Woorden mag iedereen gebruiken. Zie je otherfool ook miepen tegen Naomi Watts omdat hij het woord "crimineel" gebruikt? En otherfool gebruikte hier ook vaak psychopaat.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

@kos

zakdoekje nodig?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

Echter, hierna ontspoort Douglas helemaal en verdient nu een schorsing.

Niet akkoord. Als hij geen onterecht rood krijgt heeft Douglas geen reden om door het lint te gaan. Scheidsrechter is de schuldige.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

kos schreef:

kwam.

Maar Suarez die een tegenstander bijt (!!!), dan is het gewoon een 'bevlieging' . Of de winnaarsmentaliteit van een topspeler.

Hahaha, maar ja helaas ben ik altijd als enige niet objectief . Jammer is dat.

Over Douglas ben ik het eens. Maar kom op, die psv-er staat op zijn teen en Suarez reageert(op een idiote manier) in een fractie van een seconde. Blijf ik wat anders vinden dan minutenlang een relaas houden, dan kan je het niet meer wijten aan een opgewonden momentje waar je even niet bij nadacht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een frust die van Hanegem. Wees gewoon eens enthousiast.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Niet akkoord. Als hij geen onterecht rood krijgt heeft Douglas geen reden om door het lint te gaan. Scheidsrechter is de schuldige.

Dus we mogen bij elke slechte beslissing van een scheidsrechter compleet losgaan? Dan eindigt elke wedstrijd in de 60e minuut.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Wie oh wie was de eerste op het (destijds) sportforum die 'psychopaat' liet vallen?

A&L ik ben echt je lichtend voorbeeld he?

Jij? Geen idee eigenlijk. Zeker bij Nigel? Daar had je af en toe nog wel grappige omschrijvingen van.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

A&L ik ben echt je lichtend voorbeeld he?

Zal wel over iets anders beginnen nu.

Edit. hij praat er gewoon omheen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ha, moet je ook al creatief zijn om hier te mogen meepraten? Woorden mag iedereen gebruiken. Zie je otherfool ook miepen tegen Naomi Watts omdat hij het woord "crimineel" gebruikt? En otherfool gebruikte hier ook vaak psychopaat.

Je snapt me wel. Ik gebruik het woord een paar keer opvallend en het enige van jij kan bedenken is het woord dan ook maar gebruiken om je punt te maken Haha, wat erg zeg.

Maargoed, als je er blij van wordt mag je het van mij wel doen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Quido schreef:

Dat van Toivonen vorige week ook, en die kwam er ook mee weg. Ik heb nog hoop

Vermoed dat op de tenen staan toch nog net iets anders beoordeeld wordt dan een vuistslag

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Vermoed dat op de tenen staan toch nog net iets anders beoordeeld wordt dan een vuistslag

Nouja, "we" zijn het er allemaal over eens dat de slaande beweging van Douglas geen rood is. Vertonghen maakt ook een slaande(en niet rake) beweging en moet dan wel geschorst worden? Explain.......

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij? Geen idee eigenlijk. Zeker bij Nigel? Daar had je af en toe nog wel grappige omschrijvingen van.

Bij Davids (die van NEC). 5 april 2009

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Dus we mogen bij elke slechte beslissing van een scheidsrechter compleet losgaan?

Bij foute beslissingen waar er veel op het spel staat zoals een titel of een degradatie mag je wat mij betreft compleet los gaan ja.

Dat geeft de Fifa een extra reden om televisiebeelden in te voeren zoals dat in zowat elke andere sport al het geval is.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bij Davids (die van NEC). 5 april 2009

Excuse me, heb de postings van otherfool van april 2009 niet meer in mijn geheugen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

rep_robert schreef:

Genoeg ingrediënten om dit de leukste aflevering in tijden te vinden van SV. Slimme zet om Spaan en v Hanegem neer te zetten.

Pff echt geweldig ja die Van Hanegem. Snap echt niet hoe iemand die man fantastisch in dergelijke programma's kan vinden.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Bij foute beslissingen waar er veel op het spel staat zoals een titel of een degradatie mag je wat mij betreft compleet los gaan ja.

Dat geeft de Fifa een extra reden om televisiebeelden in te voeren zoals dat in zowat elke andere sport al het geval is.

We spelen het spelletje voetbal he, geen (kick)boksen. De scheidsrechters maken zeker ook fouten, het zijn geen robots. Maar mogen die Arsenal spelers hun blunderende spelers ook aftuigen omdat ze hun finale hadden verprutst vanmiddag? Je moet het spelletje wel fair houden.

Over de beelden kan ik het niet anders dan eens zijn natuurlijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

timbo_ schreef:

Ik denk dat je eerder iets breekt wanneer je met je volle gewicht op iemands tenen staat en door duwt dan dat je een slaande beweging in de kloten van Marcelo maakt.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Pff echt geweldig ja die Van Hanegem. Snap echt niet hoe iemand die man fantastisch in dergelijke programma's kan vinden.

Vind het geen goede analist eigenlijk. Hij is meer op z'n plek in DWDD

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Excuse me, heb de postings van otherfool van april 2009 niet meer in mijn geheugen

Dat zou wel moeten!

Maar ik zou nu toch graag willen dat je dat woord dus niet meer gebruikt!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Spelers aftuigen is iets anders. Ik ga ervan uit dat de spelers hun best doen om te winnen.

Bij Bossen heb ik het idee dat hij Douglas viseert.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bizar dat die 1e van Castaignos niet de goal van de week was, was 100 keer mooier dan dat hakje....

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Om je team genoten dan maar helemaal in de steek te laten?

Juist niet, want de Fifa vind het juist reclame, nu hebben we het er allemaal over hier op het forum bijvoorbeeld.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat zou wel moeten!

Maar ik zou nu toch graag willen dat je dat woord dus niet meer gebruikt!

Nee, ik zal het niet meer doen. Maar nu zoek ik een andere omschrijving voor Kah.

- Malloot

- Gestoorde freak

- Barbaar

- Nomak

Welke optie is de beste?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

Nomak schreef:

Spelers aftuigen is iets anders. Ik ga ervan uit dat de spelers hun best doen om te winnen.

Bij Bossen heb ik het idee dat hij Douglas viseert.

Tsjah, dat hebben enkele spelers nou eenmaal. Als het over Suarez ging zouden we zeggen dat hij zelf voor die reputatie heeft gezorgd. Dus ik zeg dat nu ook over Douglas. Eigen schuld dikke bult.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Ajax&Litmanen1

Je kan dan wel je best gaan doen om Kah door het slijk te halen, maar zeg dan ook eens waar hij zo tekeer ging als bijvoorbeeld Douglas.

Ik zou zeggen gebruik het woord modelprof als je het over de vriendelijke Noor hebt.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

Reinbo schreef:

Bizar dat die 1e van Castaignos niet de goal van de week was, was 100 keer mooier dan dat hakje....

Meh, komt omdat het zo'n per ongeluk goaltje is. Heb ik persoonlijk helemaal niets mee. Als hij bewust die bal vanaf daar in de kruising knalt was het mooier geweest.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4161 stemmen

Nomak schreef:

@ Ajax&Litmanen1

Je kan dan wel je best gaan doen om Kah door het slijk te halen, maar zeg dan ook eens waar hij zo tekeer ging als bijvoorbeeld Douglas.

Ajax-Roda JC een paar jaar terug, alleen volgens mij was dat bij een teamgenoot. Helemaal gek die gozer, mooie televisie

Beetje a la Robben en Müller, maar dan erger

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

@ Ajax&Litmanen1

Ik hou dat toch niet bij in een boekje...

Heb de laatste paar jaar zoveel incidenten met die (ben nog een omschrijving aan het zoeken) gezien.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(ben nog een omschrijving aan het zoeken)

Modelprof?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, ik zal het niet meer doen. Maar nu zoek ik een andere omschrijving voor Kah.

- Malloot

- Gestoorde freak

- Barbaar

- Nomak

Welke optie is de beste?

Ik zou eerder gaan voor iets als Killer Kah, Kah-nie-waar-zijn, de Noorse Nutcase, de Gek uit Gambia, Noorse Négritude of Pistolen Pa-tje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.