- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Wat je ook van Kah vind, hij is in ieder geval geen kinderachtig aanstellerig mietje als een Vertonghen. Dus de lol van de Kah discussie ontgaat me wat.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Of toen Kah die bal op zn hoofd had gehad en de scheids zag er hands in. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik zou eerder gaan voor iets als Killer Kah, Kah-nie-waar-zijn, de Noorse Nutcase, de Gek uit Gambia, Noorse Négritude of Pistolen Pa-tje.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik zou eerder gaan voor iets als Killer Kah, Kah-nie-waar-zijn, de Noorse Nutcase, de Gek uit Gambia, Noorse Négritude of Pistolen Pa-tje.
Ik had zojuist Kah-mikaze bedacht 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
geen kinderachtig aanstellerig mietje als een Vertonghen.
Hij stond toch vrij snel op na die elleboog!
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Wat je ook van Kah vind, hij is in ieder geval geen kinderachtig aanstellerig mietje als een Vleminckx. Dus de lol van de Kah discussie ontgaat me wat.
Even je post bijgewerkt, zodat ie klopt.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Wat je ook van Kah vind, hij is in ieder geval geen kinderachtig aanstellerig mietje als een Vertonghen. Dus de lol van de Kah discussie ontgaat me wat.
Of dat mietje van een Vleminckx. Beetje op de grond gaan liggen janken nadat Fernandez op zijn gezicht stond. Aansteller! En dan ook nog blijven liggen en bloeden als een rund. Een beetje man houdt het binnen! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Meh, komt omdat het zo'n per ongeluk goaltje is. Heb ik persoonlijk helemaal niets mee. Als hij bewust die bal vanaf daar in de kruising knalt was het mooier geweest.
Hij deed het toch wel bewust, niet 100% geplaatst, maar op instinct. Dat vind ik bijna mooier.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Een goeie grap van A&L, dat ik dit nog mag meemaken op m'n ouwe dag 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen

rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Hij deed het toch wel bewust, niet 100% geplaatst, maar op instinct. Dat vind ik bijna mooier.
Bullshit, was zo ernstig een pass. Alles aan die trap straalde er van af dat het een pass was. Een bewust schot schiet je namelijk never nooit zo vanuit die positie.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
De grote verzoening is gaande 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Binnen enkele minuten vindt er op dit forum een grote orgie plaats als het zo door gaat.
Sport brengt verzoening he, dit wisten die oude Grieken al 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Vleminckx een mietje
. Die eet 4 Ajacieden door zn cornflakes voordat ie uberhaupt gaat trainen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Leuk gevonden Litmanen.
Feit blijft wel dat Kah NOOIT door het lint gaat zoals Douglas vandaag.
Bij dat opstootje met Castro was hij degene die naar de keel gegrepen werd. En toen de bal in zijn gezicht kwam en een penalty tegen kreeg ging hij verhaal halen bij de scheidsrechter en liet zijn bloeddoorlopen oog zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bullshit, was zo ernstig een pass. Alles aan die trap straalde er van af dat het een pass was. Een bewust schot schiet je namelijk never nooit zo vanuit die positie.
Nou dan heb jij slecht gekeken. Zat duidelijk de gedachte achter dat die richting goal ging. De enige reden die ik kan bedenken dat hij niet gewonnen herft is omdat hij moest concurreren met z'n omhaal. Iets met twee honden en een been.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Stiekem had ie gewoon drugs gehad Nomak 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
Nou dan heb jij slecht gekeken. Zat duidelijk de gedachte achter dat die richting goal ging. De enige reden die ik kan bedenken dat hij niet gewonnen herft is omdat hij moest concurreren met z'n omhaal. Iets met twee honden en een been.
Doe je gekleurde bril is af joh! Er stond een Feyenoorder daar ergens bij de tweede paal. Daar was de bal op bedoeld. 100% pass, met geluk zijlt ie het doel in. Vind hem overigens mooier dan die omhaal, dit soort omhaaltjes kan ik ook niet echt van genieten
Liever een omhaal in 1x uit de lucht of die van Ronaldinho(bij Barca) waar hij een pirouette doet.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Vleminckx een mietje
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leek me duidelijk dat dat een pass was idd. Castaignos had die keeper nooit kunnen zien.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Heerlijke aflevering van Doordekken op Eredivisie Live
Dat belooft morgen veel voor VI.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Vleminckx een mietje
Vleminckx ligt bij iedere duw over de grond te rollen zoals een Toivonen doet. Vleminckx is een kerel, maar wel een enorme matennaaier.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4161 stemmen
27/02/2011
Ruim een uur na de topper tegen Ajax meldde Ola Toivonen zich als laatste PSV'er bij de verzamelde pers. De Zweed gaf tegenover de media een korte verklaring over zijn vermeende elleboogstoot richting Jan Vertonghen, waarvoor hij volgens scheidsrechter Eric Braamhaar de rode kaart had moeten krijgen. 'Ik ben in shock', zei de duidelijk aangeslagen Toivonen.
'De scheids heeft na het zien van de beelden op tv gezegd dat het een rode kaart was. Wat er gebeurde? Ik probeerde gewoon zo hoog mogelijk te springen', aldus de Zweedse middenvelder. Vorige week raakte Toivonen ook al in opspraak omdat hij tijdens het duel met NAC Breda op de voet van Nemanja Gudelj was gaan staan. De speler van NAC werd uiteindelijk met twee keer geel uit het veld gestuurd.
Toivonen gaf aan bevreesd te zijn voor het onderzoek dat de aanklager betaald voetbal mogelijk in gaat stellen. 'Natuurlijk, ik ben altijd bang in Nederland. Ik heb een historie.'
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Vleminckx ligt bij iedere duw over de grond te rollen zoals een Toivonen doet. Vleminckx is een kerel, maar wel een enorme matennaaier.
Aha, zo'n kerel..

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
.
Hahaha, maar ja helaas ben ik altijd als enige niet objectief
. Jammer is dat.
Dat zeg je prima, jij bent als enige overduidelijk niet objectief nee.. ipv. het schandalige gedrag van mensen als Douglas of Toyzonen te veroordelen zoek jij het weer eens in spelers die ooit eens voor Ajax hebben gespeeld, triest 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
jezus hij doet het laten klinken alsof hij elk moment geliquideerd kan worden.
Slim hoor, meteen de underdog positie opzoeken...ik kan me niet voorstellen dat hij er dit keer weer met een waarschuwing vanaf komt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Die aanslag van Rooney ook, hoor net bij Match of the Day dat ie er waarschijnlijk gewoon mee weg komt omdat de scheids 'iets' gezien heeft 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zag het ook ja, wat een smerige elleboog zeg.. Rooney is ook zo'n ventje wat zo nu en dan ineens uit het niets kan kortsluiten, dit zou ook schorsing voor de rest van het seizoen moeten zijn, maar dat doen ze nooit daar in de PL.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.