- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ik snap je punt ook wel, en wil je geloofwaardig blijven moet dit zeker meer dan 7 wedstrijden worden.
Dat is het nadeel van die extreme wangedrag en de straffen die gegeven worden. Je blijft altijd vergelijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vergelijkingsmateriaal. Je kan dit rare gedrag van Douglas toch niet goedpraten? Rood leek me redelijk terecht en dankzij zijn bizarre gedrag daarna verdient hij wel een potje of 3 zeker.
Ik kan zijn boosheid prima begrijpen. Goed is het niet, en hij moet zeker een dikkere schorsing dan Suarez krijgen. Staat los van het feit dat ik het begrijp dat ie die non valeur aan wil vliegen. Al mag dit flinke consequenties krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is het nadeel van die extreme wangedrag en de straffen die gegeven worden. Je blijft altijd vergelijken.
Vergelijken is wel een bepaalde maatstaf, maar dacht dat je met je Ajax voorbeeld weer wou zeggen dat ik bij Ajax destijds liep te Ajax-bashen
. Excuses dan
.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ik kan zijn boosheid prima begrijpen. Goed is het niet, en hij moet zeker een dikkere schorsing dan Suarez krijgen. Staat los van het feit dat ik het begrijp dat ie die non valeur aan wil vliegen. Al mag dit flinke consequenties krijgen.
Inderdaad, Douglas beeldt uit wat elk normaal mens denkt. Alleen een normaal denkend persoon laat het niet zover komen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik snap je punt ook wel, en wil je geloofwaardig blijven moet dit zeker meer dan 7 wedstrijden worden.
Haha, alvast zomervakantie voor Douglas 
Maar ik vind 7 duels wel extreem. Dat is overdreven. De ene zaak is voor mij de andere niet. Bijten gaat nog veel verder dan wat Douglas deed. Paar potjes vind ik wel voldoende voor hem, al mogen het er van mij veel zijn. Zal voor Twente ook geen ramp zijn. Daar is Onyewu voor gehaald. Kan Tiendalli linksback spelen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Douglas werd uitgelokt, logisch dat hij door het lint gaat. Psycho Suarez bijt zonder aanleiding stukken uit zijn tegenstanders.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha, dat was me nog niet eens opgevallen, Marcello kleedt Vertonghen uit en vervolgens stomt Vertonghem hem in zijn noten!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, alvast zomervakantie voor Douglas 
Maar ik vind 7 duels wel extreem. Dat is overdreven. De ene zaak is voor mij de andere niet. Bijten gaat nog veel verder dan wat Douglas deed. Paar potjes vind ik wel voldoende voor hem, al mogen het er van mij veel zijn. Zal voor Twente ook geen ramp zijn. Daar is Onyewu voor gehaald. Kan Tiendalli linksback spelen.
Uiteraard is het zwaar overdreven, maar als Suarez er 7 krijgt moeten het er wel meer dan 7 worden natuurlijk. De KNVB hebben er zelf voor gezorgd dat er zulke excessieve straffen verwacht worden. Het vergelijkingsmateriaal dat rep aanhaalde bewijst hier zijn punt maar weer. Een maatstaf die nodig is.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Douglas werd uitgelokt, en niet voor het eerst. Psycho Suarez bijt zonder aanleiding stukken uit zijn tegenstanders.
Uitlokking Nomak. Helemaal niet zonder aanleiding. Probleem is echter dat je niet op de uitlokkingen moet ingaan. En Suarez had wel een zwak moment dat hij zich even liet gaan. Erg dom. Maar hij doet het in een tiende van een seconde.
Douglas wordt net zo hard getreiterd als elke andere speler. Hij zal zelf ook vieze dingen doen op het veld. Die selectieve verontwaardiging.
Een bevlieging vind ik altijd kunnen, dat zijn reflexen(kijk maar naar die Nac speler vorige week bij Toivonen). Maar hij gaat 2 minuten als een beest door. Hij is door drie man van het veld afgesleept. Ik vind het echt f*cking eng eigenlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Vertongen zal hier ook niet mee wegkomen. Studio Voetbal heeft hem nu zes keer laten zien dus dat gaat wel goedkomen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hoe zwaarder dit soort spelers gestraft worden, hoe beter. Marcelo 2, Toivonen 7, Vertonghen 7 en Douglas 10 lijkt me keurig.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Heren, hoe je het wendt of keert, het heeft in beide gevallen niets met voetballen te maken.
En Toivonen is hard op weg om de meest gehate/vieze speler van NL te worden.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Hoe zwaarder dit soort spelers gestraft worden, hoe beter. Marcelo 2, Toivonen 7, Vertonghen 7 en Douglas 10 lijkt me keurig.
Vertonghen oefent alvast voor zijn tweede carriere als profbokser 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grootste schandaal blijft Toivonen. Deze crimineel moet echt afgestopt worden.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Breuer voert een Toivoontje uit
Toch nog iets origineels aan SV. Gelukkig zijn er genoeg onderwerpen om deze aflevering interessant te maken.
Overigens HEERLIJK om die kwal van een Waterreus niet op de televisie te zien. Wat een verademing. Genoeg ingrediënten om dit de leukste aflevering in tijden te vinden van SV. Slimme zet om Spaan en v Hanegem neer te zetten.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Douglas werd uitgelokt, logisch dat hij door het lint gaat. Psycho Suarez bijt zonder aanleiding stukken uit zijn tegenstanders.
Verzin eens een eigen woordje, Nomak. Psychopaat gebruik ik al 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Jezus, wel goed dat NOS al deze beelden laat zien, je mist deze vieze overtredingen vaak als je gewoon aan het kijken bent.
Hebben jullie enig idee of zo'n KNVB / scheidsrechterscollege alle beelden terug gaat kijken? Want anders zouden ze, als NOS en soortgelijke zenders deze beelden niet uitzenden, veel overtredingen missen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, elleboogje in het gezicht is toch lekker. Houd je scherp.
Vond het free fight optreden van Douglas ook erg tof. Mooie tv.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Heren, hoe je het wendt of keert, het heeft in beide gevallen niets met voetballen te maken.
En Toivonen is hard op weg om de meest gehate/vieze speler van NL te worden.
Hard op weg? Hij is het al lang en breed. Door iedere supporterskern uitgekotst.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Vertongen zal hier ook niet mee wegkomen. Studio Voetbal heeft hem nu zes keer laten zien dus dat gaat wel goedkomen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ach, elleboogje in het gezicht is toch lekker. Houd je scherp.
Vond het free fight optreden van Douglas ook erg tof. Mooie tv.
Volg je toevallig het 6 landen toernooi van Rugby? Ik heb zo het idee dat die sport jou veel meer kan liggen (in echt elk opzicht) dan voetbal 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Genoeg ingrediënten om dit de leukste aflevering in tijden te zien van SV.
Ik kijk minimaal 1 keer in de maand de aflevering met Jan, Borst en Jansma terug. Drie kwartier kotsen op Van Marwijk en Oranje, ik word er altijd lichtelijk opgewonden van.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Yeah right!
Bakkal had ook geschorst moeten worden voor provoceren. (staat gewoon op zn tenen).
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen

Laat je me ook even het patent zien?
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Haha, even voor het geval ik het niet goed heb begrepen:
Douglas verdient dik rood en een flinke schorsing en is een monster en psychopaat omdat hij furieus reageerde opo nota bene een tweede onterechte rode kaart al van Bossen.
Waar verder gewoon lompheid maar verder totaal geen geniepigheid of iets gemeens aan te pas kwam.
Maar Suarez die een tegenstander bijt (!!!), dan is het gewoon een 'bevlieging' . Of de winnaarsmentaliteit van een topspeler.
Hahaha, maar ja helaas ben ik altijd als enige niet objectief
. Jammer is dat.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen

Laat je me ook even het patent zien?
Kwestie van een beetje origineel zijn. Ik noem Kah een psychopaat en dus moet jij dit ook doen bij Ajax spelers. Goh, wat creatief 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volg je toevallig het 6 landen toernooi van Rugby? Ik heb zo het idee dat die sport jou veel meer kan liggen (in echt elk opzicht) dan voetbal
Nee, want het is pas leuk als het eigenlijk niet mag. Bij Rugby gedragen ze zich veel te netjes. Hoewel het ook een mooie sport is, compleet verschoond van aanstellerij.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Nee, want het wordt pas leuk als het eigenlijk niet mag. Bij Rugby gedragen ze zich veel te netjes. Hoewel het ook een mooie sport is, compleet verschoond van aanstellerij.
Liep een gozer met een scheve neus van het veld af, ging trouwens met zo'n Engels prinsesje. Dat zijn inderdaad echte kerels.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wie oh wie was de eerste op het (destijds) sportforum die 'psychopaat' liet vallen? 
A&L ik ben echt je lichtend voorbeeld he?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik blijf erbij, net als kos & NM, dat de aanvankelijke overtreding van Douglas geen rood is, maar maximaal geel en dat de desbetreffende speler zich ontzettend aanstelt. Echter, hierna ontspoort Douglas helemaal en verdient nu een schorsing.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.