• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.472 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.029 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Jammer dat jij die belachelijke rode kaart voor AZ ook niet noemt.

Sorry was even alleen op die andere dingen aan het letten, maar inderdaad, die rode kaart was nog onterechter dan die van Douglas.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Vascago schreef:

Sorry was even alleen op die andere dingen aan het letten, maar inderdaad, die rode kaart was nog onterechter dan die van Douglas.

Uitstekend zo ken ik je weer

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Die van Viergever was idd echt een lachertje. Maar die van Douglas was ook zwaar overdreven.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een irritante vent ook die Bossen. Je hebt rotslecht gefloten, geef dan tenminste je fout toe. Maar neen, zelfs na het terugzien van de beelden nog steeds zeggen dat Twente geen penalty verdiende.

Echt weer zo een scheidsrechter die weer eens even alle aandacht naar zich toe wil trekken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Het zijn ook erg discutabele momenten, de een vindt de eerste een 100% pingel, de ander de tweede. (zoals reeds gezegd zou ik eerder geneigd zijn de tweede te geven, hoewel De Jong ook daar wel op zoek is)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

Die 2e vond ik zeker een penalty. Het ergste is nog dat als hij hem geeft dan wordt het 1-2 en nu geeft ie hem niet en valt uit de counter de 2-1. Dubbel genaaid.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Eén was echt een overduidelijke Robben actie van De Jong, nummer twee voor Twente kan ik me niet voor de geest halen, wel eentje waar iemand van AZ wordt onderuit getrokken in de 16, dat had een pingel kunnen zijn ja... AZ is op zijn minst even benadeeld, zeker met die bespottelijke rode kaart.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Die 2e vond ik zeker een penalty. Het ergste is nog dat als hij hem geeft dan wordt het 1-2 en nu geeft ie hem niet en valt uit de counter de 2-1. Dubbel genaaid.

Anderzijds, als AZ gewoon 11 spelers had behouden wat normaal was geweest, dan was er misschien geen hectische slotfase geweest. Bossen heeft AZ net zo hard benadeeld. Dat hij slecht floot, blijkt.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Uiteindelijk staat toch iedereen waar-ie hoort dus waar hebben we het over.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

Uiteindelijk staat toch iedereen waar-ie hoort dus waar hebben we het over.

Ik had je willen horen als het je een kratje had gekost.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

We hebben nog kans op de titel, mits El Hamdaoui en De Jong eens eindelijk wakker worden. Want god wat speelde die toch slecht, El Hamdaoui was heel de wedstrijd bezig met ballen verspelen en De Jong vanuit kansloze posities te schieten. Daarbij waren Ebecilio, Eriksen en Sulejmani ook niet in vorm en dan kom je niet ver nee. Heel de voorhoede was gewoon bagger tegen PSV, wat mis ik Suarez toch. Ik hoop dat El Hamdaoui weer zijn vorm te pakken krijgt.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ik had je willen horen als het je een kratje had gekost.

Ik was er een stuk dichterbij stfu!

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Das wat anders.

Ajax kon geen potten breken en mischien dat ik Steek wel op een HJ trakteer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Daarbij waren Ebecilio, Eriksen en Sulejmani ook niet in vorm en dan kom je niet ver nee. Heel de voorhoede was gewoon bagger tegen PSV, wat mis ik Suarez toch. Ik hoop dat El Hamdaoui weer zijn vorm te pakken krijgt.

Met Suarez hebben we ook nooit in Eindhoven gewonnen ...

Hamlap is gewoon uit vorm, maar het belangrijkste blijft gewoon het gemis van een voetballend middenveld en een Ajax-spits. Want dat is Hamlap sowieso niet.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hamlap is inderdaad hard bezig de zoveelste miskoop te worden zo..

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Bij El Ham is het alles of niets altijd al zo geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fijn middagje weer in de Kuip. Eindelijk viel alles weer eens de goede kant op. En Ryodinho blijft een fenomeen, als je je al zo snel vanuit het schoolvoetbal er op een professioneel niveau kan staan dan ben je een gigantisch talent. Wijnaldum, ik zei het toch, altijd laten staan, één van de grootste talenten van Nederland .

Die rode kaart van Douglas .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

Hamlap is inderdaad hard bezig de zoveelste miskoop te worden zo..

Moeten ze hem ook eens beter aanspelen. Hoevaak is hij nou vandaag de diepte ingestuurd? Iedereen weet wat hij wel en niet kan, maak daar dan gebruik van. Al die Ajacieden zijn net van die postbode's die de bal allemaal komen brengen. Speel vaker over! Overigens geldt dat laatste ook voor El Hamdaoui zelf. En blijf meer in positie.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die rode kaart van Douglas .

Wat houdt die smiley nu in? Mee eens of juist mee oneens?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Een speler kan natuurlijk ook gewoon struikelen of iets dergelijks he. Daar hoef je niet standaard geel voor te geven als het geen overtreding op die speler is.

Als jij dit struikelen noemt ben ik vader Abraham, vooral omdat ie ook nog is nadrukkelijk zeurt om een penal. Ik heb het dan ook over schwalbes, niet over ongelukkige botsinkjes.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Die fragmenten van Youri

Guttegut dat zet je wel weer met de beentjes op de grond idd. Wat slecht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat houdt die smiley nu in? Mee eens of juist mee oneens?

Oneens. Als je hiervor rood gaat geven kan je elke wedstrijd er wel 6 man afsturen. Ik vond zijn woede ook terecht, het ziet er wat kneuzig uit maar voetbal is geen spelletje zoals veel vrouwen proberen te beweren. Er staat een kampioenschap op het spel. Wernbloom mag zich schamen, die beuk achteraf is dan ook terecht en Bossen had ook nog wel een flinke kopstoot verdient. Achteraf nog beweren dat ie zo goed gefloten heeft en dat de beslissing terecht was. Die man moet je in ballingschap naar de vrouwen eredivisie sturen. Wat een non valeur.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Tsjah, alsnog moet je kalm blijven. Als Suarez iemand eventjes bijt in een bevlieging is het gelijk een schande. Douglas vermoordt bijna mensen op het veld gedurende een minuut en je probeert dat goed te praten. Je bent een professional, dan hoef je je niet als een oermens te gedragen, net zoals Preud'homme. Het is gewoon zielig in optima forma

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik zie nu net weer de beelden bij de NOS, maar ik vind het toch echt zeker 1 maal een penalty voor Twente, je kan veel zeggen maar hij word gewoon onderuit gelopen.

En ook weer de beelden waarbij Toivonen erg duidelijk zijn elleboog gebruikt, een schorsing, me dunkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom moet het dan altijd weer over Ajax gaan. Douglas reageert op een verkeerde beslissing van de scheids. Vind ik nog wel iets anders.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah, alsnog moet je kalm blijven. Als Suarez iemand eventjes bijt is het gelijk een schande. Douglas vermoordt bijna mensen op het veld en je probeert dat goed te praten. Je bent een professional, dan hoef je je niet als een oermens te gedragen, net zoals Preud'homme. Het is gewoon zielig in optima forma

Ja, ik snap dat ook niet zo. Suarez deed wat doms, maar Douglas is nota bene voor de zoveelste keer ontploft. Een kleine psychopaat, zou een broertje van Kah kunnen zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gizmo_o schreef:

En ook weer de beelden waarbij Toivonen erg duidelijk zijn elleboog gebruikt, een schorsing, me dunkt.

Nu na die verklaring van de ref. wel ja. Zullen ze in Zeist niet blij mee zijn .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waarom moet het dan altijd weer over Ajax gaan. Douglas reageert op een verkeerde beslissing van de scheids. Vind ik nog wel iets anders.

Vergelijkingsmateriaal. Je kan dit rare gedrag van Douglas toch niet goedpraten? Rood leek me redelijk terecht en dankzij zijn bizarre gedrag daarna verdient hij wel een potje of 3 zeker.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik haalde dat moment aan omdat het een veelbesproken item was. Overigens heb ik het wel iets aangepast, over dat bevlieging gedoe. Want Douglas gaat echt lang door, hij had even tot tien moeten tellen. Nu is hij wedstrijden geschorst, ipv een kwijtschelding van een rode kaart.

Overigens vind ik dat hij wel tien wedstrijden geschorst mag worden. Als je voor een klein beetje 7 wedstrijden krijgt mag je wel meer krijgen als je een scheidsrechter aanvalt en andere spelers nog is omver beukt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik haalde dat moment aan omdat het een veelbesproken item was. Overigens heb ik het wel iets aangepast, over dat bevlieging gedoe. Want Douglas gaat echt lang door, hij had even tot tien moeten tellen. Nu is hij wedstrijden geschorst, ipv een kwijtschelding van een rode kaart.

Overigens vind ik dat hij wel tien wedstrijden geschorst mag worden. Als je voor een klein beetje 7 wedstrijden krijgt mag je wel meer krijgen als je een scheidsrechter aanvalt en andere spelers nog is omver beukt.

Ik snap je punt ook wel, en wil je geloofwaardig blijven moet dit zeker meer dan 7 wedstrijden worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.