- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik ga zo nog de hele aflevering kijken
Ik las dat ie leuk was? Mooi! 
VI 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Gewoon gemiddeld, af en toe wel gelachen, maar om nou te zeggen dat dit historisch was? Wel leuk die oude beelden met ook V/d Gijp zelf erin..
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2393 stemmen
Feyenoord gaat tegen Groningen opnieuw met Leerdam in de basis staan. Dat betekend dat Fer weer op de bank zit. Komop Been, er zit toch een duidelijk verschil tussen Fer en Leerdam. Leerdam deed het de laatste wedstrijden redelijk, maar komt niet in de buurt van het niveau van Fer.
Voetbalzone - Been praat met Fer voorafgaand aan duel met 'gevaarlijk' FC Groningen
Zal wel te maken hebben met het feit dat Fer niet teveel mag opvallen, anders kopen andere clubs hem. Of het heeft iets met bijgeloof te maken, dat hij Leerdam weer opstelt.

Ongelooflijk ja. Een fitte Fer is tien niveaus beter dan een fitte Leerdam.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Gewoon gemiddeld, af en toe wel gelachen, maar om nou te zeggen dat dit historisch was? Wel leuk die oude beelden met ook V/d Gijp zelf erin..
Tot aan een kwartier voor de tweede reclame was het gemiddeld(maar alsnog erg leuk), dat hele gedoe met die ICI Paris gozer is gewoon om te smullen. Derksen gaat niet op commando iemand afkraken, alsnog lukt het hem op een fantastische wijze 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond VI nou niet overdreven leuk..
Stukje met ICI Paris was leuk en mooi dat die vervelende John v Lottum weer afgezeken werd maar verder niet zo veel bijzonders.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Zaten toch wel wat epic jokes in hoor
De Stormbahn Fuhrer hehe. John van Lottem? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geweldige aflevering van VI naar mijn mening. Stormbahn Fuhrer, Iciparis, Hansie Hansie, het cabaret van Luinge
. Echt mijn meest favoriete programma op de Nederlandse tv, lach me nergens zo scheef om als wat die gasten uitkramen.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Voetbalzone - Bedreigde Cissé sleept preses van eeuwige aartsrivaal voor gerechtshof
Hehe.
.
Loopt de laatste tijd wel weer flink uit de hand in Athene.
Torosidis'auto was het doelwit van supporters die zijn huis hebben opgezocht.
maar eenmaal in de garage wisten ze niet welke auto van hem was (
), dus hebben ze alle auto's in de hele garage maar gesloopt.
Laatst was er in voorstad Pireaus een toneelstuk waarin Olympiakos terloops voorbij kwam, hebben ze met molotov cocktails en wat al niet meer het hele theater gesloopt.
.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Torosidis'auto was het doelwit van supporters die zijn huis hebben opgezocht.
maar eenmaal in de garage wisten ze niet welke auto van hem was (
), dus hebben ze alle auto's in de hele garage maar gesloopt.

Haha, serieus?
Mja, het is wel grappig om te lezen, maar het is natuurlijk wel dieptriest wat die debielen daar doen. Competitie is zo corrupt als de pest en de supporters zijn bijna allemaal hooligans. Nice 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Geweldige aflevering van VI naar mijn mening. Stormbahn Fuhrer, Iciparis, Hansie Hansie, het cabaret van Luinge
. Echt mijn meest favoriete programma op de Nederlandse tv, lach me nergens zo scheef om als wat die gasten uitkramen.
Vergeet vd Meyde en zijn kamelen niet he 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Bijzonder leuke eerste helft Bayern - Dortmund
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb de wedstrijd na 25 minuten aangezet. Zonet 1-3 voor Dortmund geworden. Beetje tegen de verhouding in, Bayern had bij 1-2 kansen op 2-2 maar het staat nu 1-3.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Heerenveen staat met 2-0 voor. Janmaat en Dost hebben gescoord.
EDIT: 1-2 door Biemans
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hehe en zonet ook 2-2 
Haha en nu weer 2-3.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hahaha wat een wedstrijd, in de 89e minuut is het 4-3 voor Willem II geworden 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Tussenstand Heracles-Vitesse 5-0 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3442 stemmen
Vitesse
Ben benieuwd naar de samenvattingen.
edit: knal van Pedro 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
6-1 eindstand bij Heracles 
Hehe, Vitesse is wel keihard afgemaakt zeg.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2393 stemmen
Hahaha wat een wedstrijd, in de 89e minuut is het 4-3 voor Willem II geworden
Bizar. Knap van Willem II. En ik zei nog wel dat ze toch niet dichtbij Feyenoord gaan komen. 
Feyenoord is een plekkie gestegen zonder zelf te voetballen. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hehe je kan zeggen van de Eredivisie wat je wil, maar het is enorm leuk om te kijken.
De 4-3 van Willem II was leuk, de 6-1 van Heracles was aardig en NAC-ADO is nu ook zeer vermakelijk. Momenteel 3-2 en rood voor ADO (Kun).
En dan moeten PSV-Ajax, AZ-Twente en Feyenoord-Groningen nog gespeeld worden 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Moet je de Jupiler League uitslagen van dit weekend maar effe bijpakken...
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3442 stemmen
Dankjewel Depor!!
Wat een ontsnapping!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Roda speelt 2 prima wedstrijden en pakt punten tegen moeilijke ploegen als Ajax en Groningen.
En nu gooien ze weer alles weg tegen een mindere ploeg. Zo gaat het verdomme elke keer. Bah, het is niet enkel frustrerend, beschamend is het! Op die manier eindig je niet eens bij de eerste 9 terwijl met een klein beetje professionaliteit en wilskracht de top 5 dit seizoen binnen handbereik was.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
No sweat Nomak, concurrent Heerenveen deed het nog minder.
Overigens moet je op plekkie 7 of 8 raken voor de plee-off dit jaar...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het valt me trouwens weer op dat 3 heuse topwedstrijden en potentiële kijkcijferkanonnen morgen gelijktijdig worden uitgezonden op EredivisieLive. Is het nou echt zo moeilijk die 3 achter elkaar te zetten?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Het valt me trouwens weer op dat 3 heuse topwedstrijden en potentiële kijkcijferkanonnen morgen gelijktijdig worden uitgezonden op EredivisieLive. Is het nou echt zo moeilijk die 3 achter elkaar te zetten?
Overigens verbaast me het puntverlies van Roda totaal niet. Ze zijn goed in de omschakeling en spelen eigenlijk veredeld countervoetbal. Als ze zelf het spel moeten maken - zoals tegen een De Graafschap - hebben ze daar (zeker op dit moment, zonder een loper als Delorge die het veld breed houdt en veelvuldig diep gaat) grote moeite mee. Snapte ook niet dat Van Veldhoven pas zo laat besloot de flanken te bezetten, want wat lag daar steeds veel ruimte ... alles ging door het midden. Nu moet ook gezegd worden dat er aan de kant van Roda werkelijk niemand een redelijk niveau behaalde vanavond. Prachtige goal van De Ridder, die duidelijk klaar is voor een volgende stap, speelde weer een prima wedstrijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Judgement day jongens! Vandaag wordt veel beslist. Heb alleen een akelig vermoeden dat Ajax gaat falen vandaag. En Twente zal ook wel punten verspelen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2393 stemmen
En dat precies nu Eredivisie Live dit weekend gratis is voor UPC-leden.
Maar goed, ik ga straks richting de Kuip. Lekker weertje.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2393 stemmen
Judgement day jongens! Vandaag wordt veel beslist. Heb alleen een akelig vermoeden dat Ajax gaat falen vandaag. En Twente zal ook wel punten verspelen.
Enkel als PSV wint, wordt er waarschijnlijk iets beslist. Anders juist niet.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik zit al sinds gister aardig in spanning. Ik heb op zich wel hoop dat Ajax kan winnen vanmiddag, want ze zijn zeker niet minder als PSV. Maar Ajax is de laatste periode wel vaak een blaffende, maar niet bijtende hond. Wel kansen krijgen, maar ze niet afmaken. PSV is juist heel efficient, zie AZ-PSV of Lille-PSV. En PSV uit is altijd knap kut voor Ajax. Feyenoord uit vreest niemand bij Ajax, PSV uit is meestal een teleurstelling.
We gaan het zien.
Ben het overigens wel met otherfool eens. Bezopen dat 3 echt leuke affiches allemaal om half 3 zijn geprogrammeerd.
Overigens, nu het over otherfool gaat. Benieuwd wat hij van de nieuwe opmerkingen van Mourinho vind, aangezien hij Jol altijd hard aanpakte als hij het over het speelschema en defensieve tegenstanders had:
Voetbalzone - Mourinho laakt schema: 'Logisch als we zondag hadden gespeeld'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.