- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Lekker weertje.
Da's dan zeker regionaal. Ik moest even de deur uit, regende toch wel.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2393 stemmen
Het regent hier pijpenstelen.
Parapluutje mee dus.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Wat een verassende uitslagen deze zaterdag zeg. Geweldig van Willem II.
Die ploeg verdient dat na een aantal keer gewoon zo erg genaaid te zijn. Dost wel weer gescoort voor Heerenveen. Denk dat Jans niet lang meer in Friesland zal zijn.
Ohja, en Vitesse
. Ado begint ook punten te verspelen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3443 stemmen
Moet opeens denken aan de aflevering van Voetbalfans (Arnheppers) van vorige week, arme stakkers zitten er nu waarschijnlijk helemaal doorheen 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik begin steeds nerveuzer te worden, hopen dat Ajax wint anders is het over. Daarbij moet ik het dan nog waarschijnlijk heel de week aanhoren op school...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik vrees voor een afstraffing. PSV hoeft maar een beetje druk te zetten en ietwat smerig (slim) te spelen en onze jongens - want dat zijn het - trekken het niet meer. Tegenhouden, hopen dat de storm gaat liggen en net als in Anderlecht stiekem naar de overwinning counteren. Maar nogmaals: die kans acht ik klein. Voetballend gaat het niet lukken met ons middenveld.
Bovendien is PSV-uit op voorhand al een verloren wedstrijd, en ik zie het De Boer niet doen om met een versterkt middenveld aan te treden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik vrees voor een afstraffing.
Dat horen we bijna elke week van je, dus lekker belangrijk.
Ik hoop dat Ajax zich zal verweren op totaal de andere manier van Utrecht uit. Blijven voetballen, blijven druk zetten. Ik denk dat Ajax dit nu wel redelijk kan. De dubbele clash met Anderlecht hebben ze ook volwassen gespeeld.
Alhoewel ik wel vrees voor grote problemen als PSV snel op 1-0 zou komen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Gelukkig voor Ajax is het middenveld van PSV ook niet geweldig. Ik denk dat degene die de slag op het middenveld wint, uiteindelijk de wedstrijd wint. Jammer dat de Zeeuw niet zo speelt als in zijn AZ-tijd. Overigens vond ik dat Lindgren het niet slecht deed tegen Anderlecht, misschien hem in de basis zetten i.p.v. Enoh? Ik ben benieuwd.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Hopelijk wordt het een mooie voetbaldag vandaag met een overwinning van Twente in Alkmaar en het liefst een gelijkspel in Eindhoven. En anders maar een overwinning voor PSV. Dan wordt het een moeilijk verhaal voor Ajax om nog 2e te worden en kunnen we samen met PSV gaan uitvechten wie 1ste of 2e wordt. Heb je iig vCL.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Ik trek me iig vast een Grolschje los 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1938 stemmen
BOERÚH!!! 
Dacht ik de wedstrijd straks lekker live te kunnen bekijken aangezien ik Eredivisie-Live op proef heb tot 1 maart, wordt de opoe van mijn vriendin 90 jaar en kunnen we daar vanmiddag op visite... 
Ook geen langs de lijn op de radio dus, helemaal niks...
Ik hoor het om een uur of 18:00 wel. Alle PSV-supporters een heerlijke middag gewenst 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hopelijk wordt het een mooie voetbaldag vandaag met een overwinning van Twente in Alkmaar en het liefst een gelijkspel in Eindhoven. En anders maar een overwinning voor PSV. Dan wordt het een moeilijk verhaal voor Ajax om nog 2e te worden en kunnen we samen met PSV gaan uitvechten wie 1ste of 2e wordt. Heb je iig vCL.
Dat is alleen wel je beste scenario. Ik zie Twente helemaal niet winnen van AZ. En als Ajax verliest en Twente wint, dan kan Ajax alsnog best 2e worden.
Ieder geval een spannende middag. In het gunstigste scenario staat Ajax straks op 2 punten van PSV en gelijk met Twente.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Dat is alleen wel je beste scenario. Ik zie Twente helemaal niet winnen van AZ. En als Ajax verliest en Twente wint, dan kan Ajax alsnog best 2e worden.
Ieder geval een spannende middag. In het gunstigste scenario staat Ajax straks op 2 punten van PSV en gelijk met Twente.
Uiteraard ga ik uit van het gunstigste scenario. Dat doe jij toch ook 
En ik denk dat Twente wel kan winnen in Alkmaar. Hopelijk heeft Ruiz zijn vorm weer terug vandaag en kan Janko meedoen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dat horen we bijna elke week van je, dus lekker belangrijk.
In principe zeg ik gewoon hetzelfde als jij hier beneden, alleen denk ik niet dat Ajax 'dit nu wel redelijk kan'. Tegen Anderlecht heb je uit gewoon 'geluk' gehad, de uitslag had net zo goed andersom kunnen zijn. Op cruciale momenten sleepte Steek ons erdoorheen of was Anderlecht zelf slordig. Overigens zie ik niet in waarom Twente niet zou kunnen winnen in Alkmaar
Ik hoop dat Ajax zich zal verweren op totaal de andere manier van Utrecht uit. Blijven voetballen, blijven druk zetten. Ik denk dat Ajax dit nu wel redelijk kan. De dubbele clash met Anderlecht hebben ze ook volwassen gespeeld.
Alhoewel ik wel vrees voor grote problemen als PSV snel op 1-0 zou komen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Overigens, nu het over otherfool gaat.
Uitstekend gespreksonderwerp.
Voetbalzone - Mourinho laakt schema: 'Logisch als we zondag hadden gespeeld'
Daar kan ik kort en krachtig over zijn; deze slappe excuses zijn The Special One onwaardig.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Haha, kijk je net EL, staat daar Emanuelson in de basisoptelling 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Daar kan ik kort en krachtig over zijn; deze slappe excuses zijn The Special One onwaardig.

Dank u, net antwoord.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Anita op linksback
Beter dan Blind. Anita heeft meer ervaring en ik denk dat Blind sowieso te traag is om Lens te stoppen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Rutten denkt op EL dat Ajax gaat proberen het maximale resultaat te halen!
Anita op linksback
Dat wordt genieten 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Nou dames, veel plezier vandaag. Ik ga de kroeg maar eens in. Laterzzz 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Real kan ook wel dag zeggen tegen de titel.
Iedereen veel kijkplezier gewenst!
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Gatverredamme allemaal Ajaxkneusjes in mn kroeg
.
Straks snel naar de Goffert voor ik ruzie krijg.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Onkruid groeit overal kos. Zelfs in Nijmegen!
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Ik zit een stream van Feyenoord-Groningen te kijken met engels commentaar. De Vrij sreken ze uit als De Vris.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Wijnaldum met 1-0! Hopelijk brengt het hem een beetje in vorm, hij speelt tot nu toe niet slecht tegen Grunn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat een bullshit vrije trap en gele kaart weer. Enoh raakt puur en alleen de bal, en krijgt Vertonghen geel omdat ie daar wat van zegt.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Gatverredamme allemaal Ajaxkneusjes in mn kroeg
.
Straks snel naar de Goffert voor ik ruzie krijg.
Tenminste nog mensen met smaak daar in dat rotte gat 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Het valt me trouwens weer op dat 3 heuse topwedstrijden en potentiële kijkcijferkanonnen morgen gelijktijdig worden uitgezonden op EredivisieLive. Is het nou echt zo moeilijk die 3 achter elkaar te zetten?
Fuck de commercie, gewoon lekker om half drie spelen
Zoals het hoort!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.