- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
2-0!! en opnieuw weer Wijnaldum!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Eigenlijk is het ook maar een suf spelletje, dat voetbal!
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
LOL, verliezen van Feyenoord zou ik ook een schande vinden hoor 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Twente 1-0 achter eigen goal en Douglas die met rood van het veld wordt gestuurd
Douglas wordt helemaal gek hahaha. Wat een loser.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Scheelt dat PSV helemaal niets kan met het balbezit. Ajax moet eens DIEP gaan spelen, ik heb El Ham vaak zat het gat in zien lopen maar de ballen komen NOOIT. Veel te voorspelbaar dit en te veel fouten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ajax moet winnen, de rest maakt me eigenlijk niet al te veel uit.Het is natuurlijk mooi meegenomen als Twente dan ook puntverlies lijdt, maar Ajax moet eerst maar eens gewoon winnen.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Leuke pot, maar PSV had er wel 2 mogen maken.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Scheelt dat PSV helemaal niets kan met het balbezit. Ajax moet eens DIEP gaan spelen, ik heb El Ham vaak zat het gat in zien lopen maar de ballen komen NOOIT. Veel te voorspelbaar dit en te veel fouten.
Die Hamdaoui kan er weinig van op dit moment.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ajax tekent vanaf minuut 1 voor een gelijkspel en als er niet snel een kool valt gaat PSV daar wel in mee ben ik bang. Deze wedstrijd is voorbestemd om in 0-0 te eindigen, of Dzudzak of Eriksen moeten het nog eens op de heupen krijgen. Voor de rest matigheid troef, met 2 spitsen die elke bal van de voet laten springen...
Hmmm ja de herhalingen bekijkende had PSV er toch zeker ééntje moeten maken...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die Hamdaoui kan er weinig van op dit moment.
Omdat hij niet op het juiste moment wordt aangespeeld en wanneer hij wordt aangespeeld, staat hij op een plek waar hij er weinig mee kan. Neemt niet weg dat hij idd vrij matig speelt de laatste weken, maar geef die bal eens aan hem mee!
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
PSV speelt beter dan Ajax. Het verschil is dat PSV veel sneller druk zet dan Ajax en meer kansen creeërt. Ajax moet rustiger worden in de opbouw en meer gaan bewegen, dan komen de kansen vanzelf. Je ziet dat Ajax een paar keer , vooral via Verthongen, goed opbouwt en vervolgens een kans creeërt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
PSV zoals verwacht beter. Steek redt ons weer. Geen idee wat de tweede helft gaat brengen; tegenhouden of volledig de boot gaan. Aanvallend zijn we onmachtig, dus scoren zal niet gebeuren.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Haha, jongens Ajax speelt met Enoh en de Jong, dan heb je dus geen middenveld. Gewoon blind ballen naar voren rammen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Die Douglas, [edit mod: scheldwoord verwijderd]
Maar ja, zal er wel weer met 2 wedstrijdjes van af komen. Ongeleid projectiel.
Ik had De Boer ook liever met een versterkt (en sowieso ander) middenveld zien spelen.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Zo gauw Ajax middenveld 'controle gaat krijgen' of echt middenveldcombinaties gaat realiseren ga ik hier op biertjes trakteren
.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Penalty voor Feyenoord. hattick voor Wijnaldum (die uitstekend speelt)! en 3-1
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wel grappig dat veel Eredivisiewedstrijden trending topics zijn op Twitter. Nu zowel PSV-Ajax als AZ-Twente.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Grappig, maar het verbaast me niks. Al doe ik het nog steeds prima met mijn twitter boycot 
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Wel grappig dat veel Eredivisiewedstrijden trending topics zijn op Twitter. Nu zowel PSV-Ajax als AZ-Twente.
Is wekelijks zo.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Boehoe Twente wordt ook een keer (terecht) benadeeld hoor
Wedstrijd stilgelegd na spreekkoren uit het Twente vak.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Toivonen weer met een elleboogje. Wat een trieste gozer is het toch.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Hij springt omhoog, dan doe je zo met je armen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Zo gauw Ajax middenveld 'controle gaat krijgen' of echt middenveldcombinaties gaat realiseren ga ik hier op biertjes trakteren
.
De haat zit diep niet? Ik begrijp het wel, want Ajax en de Ajax supporters hebben jou altijd enorm benadeeld in het leven.
Ik zou ze ook haten hoor.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een gore lamlul blijft die Toivonen

Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dat was duidelijk een elleboog BA, de arm zwiept naar achter. Dat is nergens voor nodig.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Volgens mij viel het wel mee. Er werd ook bijzonder weinig lawaai gemaakt door de Ajax spelers. Maar ik zou de herhaling nog wel eens willen zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.