- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
De haat zit diep niet? Ik begrijp het wel, want Ajax en de Ajax supporters hebben jou altijd enorm benadeeld in het leven.
Ik zou ze ook haten hoor.
Frustratie noem ik het. Je hoeft hem sowieso niet serieus te nemen hoor 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Opnieuw een penal voor Feyenoord nadat Biseswar perfect voorbij zijn man ging. 4e goal Wijnaldum. Groningen wordt afgemaakt.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
5-1 Vlaar! Geweldig dit. Wij gaan europa in !! 
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2399 stemmen
Heerlijk dit, het zit eindelijk eens mee. Was ook wel tijd dat Gini weer eens goed ging spelen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ajax tekent vanaf minuut 1 voor een gelijkspel en als er niet snel een kool valt gaat PSV daar wel in mee ben ik bang.
En dat is meteen de conclusie, al declareer ik mijn kratje bier wel bij de Steek die er toch een stuk of 4 a 5 moeilijke ballen uitstekend uithield.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Triest dat je hier achterover leunt terwijl je gewoon volop moet aanvallen, echt triest. Hier schieten we helemaal niks mee op.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
5-1 gewonnen tegen een team van de 4e plaats. Eindelijk worden de goede wedstrijden van afgelopen weken bekroont.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ajax vond het goed, PSV vond het goed. Ik vind het eigenlijk ook goed, aangezien dit normaal gesproken de lastigste uitwedstrijd van het seizoen is. 5 punten is niet onoverbrugbaar.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Net als in Amsterdam beter zijn en de betere kansen krijgen maar toch niet weten te winnen. Jammer maar als AZ-Twente zo blijft toch een prima weekend.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Triest dat je hier achterover leunt terwijl je gewoon volop moet aanvallen, echt triest. Hier schieten we helemaal niks mee op.
Tsjah, realisme noem ik het. Met dit elftal kan je niet domineren in Eindhoven. Hamlap bakt er geen pepernoot van, Ebecilio is nog jong en grimmig en Sulejmani is een momenten voetballer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Slechte wedstrijd van beide kanten, beide lijken tevreden met een gelijkspel. Braamhaar floot een slechte wedstrijd.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Verdomme, Twente weer ergens in de laatst minuten gescoord. Gaap.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
We hadden zelfs de 0-1 kunnen maken toen met Eriksen, maarja Schaamhaar zag weer eens een overtreding die er niet was. Nogmaals, ik vind het nog steeds triest dat Ajax niet de intentie had om het spel te maken, want dat kunnen ze gewoon. Verdomme AZ - Twente 1-1. Klote weekend dus.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Jezus, AZ
Diep triest weekend weer.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Mwoah, Twente heeft maar 3 punten voorsprong als het zo blijft. 2 of 3 punten verschil is niet zo'n wereld van verschil, vooral als het doelsaldo ook beter is. Gewoon alles winnen en de laatste wedstrijd Twente ook opzij zetten 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik zie net dat Palermo thuis met 0-7 achter staat tegen Udinese.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ik zie net dat Palermo thuis met 0-7 achter staat tegen Udinese.
Dikke gekte 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik probeer iedereen altijd zoveel mogelijk serieus te nemen. Maar in dit geval...
Het is ook best apart dat de grootste Ajax hater op dit forum geeneens een Feyenoord supporter is. 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Komt omdat die nog wel redelijk weten te relativeren hier. Maar dan heb je ook de meest beschaafde Rotjeknorrers hoor 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een vreselijke kutploeg dat AZ. Ik heb niets met Twente, maar AZ vind ik echt een neppe ploeg om op te kotsen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ik snap Twente's woede niet echt. Douglas slaat iemand en wordt van het veld gestuurd. Vervolgens iedereen over de rooie, ook na het fluitsignaal. Terwijl AZ ook een rode kaart heeft gekregen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Douglas heeft al langer wat anger management issues volgens mij...
Nicolage Rico
-
- 20238 berichten
- 2393 stemmen
Heerlijk potje vandaag. Groningen had echt niks in te brengen. Jammer dat Swerts en de Vrij nogal wat miscommunicatie hadden.
Vier belangrijke wijzigingen sinds de winsterstop:
1) Ryo Miyaichi
2) De Vrij centraal achterin ipv Bahia
3) Meeuwis ipv El Ahmadi
4) Biseswar speelt heel verdienstelijk.
Ik heb echt genoten van de Vrij vandaag; hij had zowat iedere bal, is voetballend echt een ijzersterke verdediger. Wijnaldum, die eindelijk weer een beetje ging voetballen na zijn eerste doelpunt. Ryo was ongrijpbaar voor de Groningen-verdedigers. Als Honda al een hype was, wat wordt Ryo dan? Vlaar deed het weer goed. Alleen die Swerts weer hè. 
Nu maar hopen dat deze lijn voortgezet wordt. Het linkerrijtje wordt moeilijk, maar is niet onhaalbaar
Nicolage Rico
-
- 20238 berichten
- 2393 stemmen
Zou toch heel erg zijn om met 10-0 te verliezen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zat er zo maar in 0-7 en 2 rode kaarten met nog 1/3e speeltijd over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.