- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Een uur lang klaagzang van Twente-spelers, trainer en voorzitter op Eredivisie Live 2. Preud'homme ziet al sinds Utrecht-uit een complot! 
Otherfool is running out of Bingo-kaarten! (of wacht, nu doe je er niet aan, toch?)
Nicolage Rico
-
- 20238 berichten
- 2393 stemmen
Overigens grappig feitje voor mezelf: Wijnaldum is de eerste Feyenoorder die 4x wist te scoren in één wedstrijd van Feyenoord sinds Harry van der Laan (6-0 tegen MVV). Dat was mijn allereerste wedstrijd in de Kuip en vandaag dus de laatste.
Kijk maar wat jullie ermee doen. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Volgens mij viel het wel mee. Er werd ook bijzonder weinig lawaai gemaakt door de Ajax spelers. Maar ik zou de herhaling nog wel eens willen zien.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Je zou het ook sportief kunnen noemen dat ze niet lopen te zeuren 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
0-0, meer zat er voor Ajax niet in. Zo eerlijk moet je wezen. Qua spel had PSV het betere de 1e helft en in de 2e helft ging het meer gelijk op. Beste kansen zeker voor PSV. Ajax is niet verder gekomen dan 2 redelijke schoten van Eriksen en een corner met Vertonghen.
Wat me irriteerde was dat de Boer zo laat wisselde. Het was net of hij de 0-0 wel goed vond. Breng dan aanvallend wat erbij of wissel je ploeg. El Hamdaoui was waardeloos en Ebecilio voegde niks toe. Zet dan de Jong eens weer in de spits en zet de Zeeuw erbij. Of Cvitanich. Nu was het wel erg kansloos.
Wel erg genoten van Vertonghen, speelde echt goed.
Ajax kon niet beter, maar hield PSV wel goed tegen. Ik heb Ajax voorgaande jaren vaker veel beroerder zien acteren in Eindhoven.
Mooie meevaller dat Twente heeft verloren. Ben je toch nog een puntje ingelopen en het gat met PSV is niet onoverbrugbaar geworden. Wel is PSV natuurlijk momenteel de grote kanshebber de titel te winnen.
PS: Ranzig weer, die Toivonen.
Was gewoon rood. Gelukkig zei de scheids na afloop dat dit werk zal zijn voor de tuchtcommissie. Schors die gek maar eens zeker 3 duels.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2879 stemmen
Dat zie je inderdaad niet vaak in de Italiaanse competitie.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik zag Jantje Verdomme trouwens ook weer een mooie klap uitdelen... over ranzige spelers gesproken... toch een beetje de Douglas van Ajax, die is niet helemaal 100% daar bovenin volgens mij.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Was verdedging van Vertonghen, de bal was niet in de buurt anders mag 'ie op de stip.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Was verdedging van Vertonghen, de was niet in de niet anders mag 'ie daar op de stip.
Zit je weer bier te drinken de hele middag?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Was verdedging van Vertonghen
Nou wel noodweer-exces dan...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Stomme telefoon:p
En nee geen noodweer maar die PSV'er moet z'n handen thuishouden, natuurlijk weert Vertonghen zich.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ben wel benieuwd wat Douglas voor schorsing krijgt. Aanvliegen van de scheids, staat daar niet de hoogste straf op?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Arsenal verliest de League Cup final van Birmingham 
Daar gaat de kans op de 1e prijs in jaren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Enkel samenvatting gezien maar PSV was toch wel een stukkie beter. Jammer dat ze de 1-0 niet konden maken. Wat Toivonen betreft. Zal wel een schorsing waren want leek me toch wel een redelijk duidelijke elleboog. Ben tevreden als die 2 á 3 wedstrijdjes krijgt.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Douglas, onze ras gorilla. Letterlijk en figuurlijk 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Geniaal hoe die Douglas van het veld gaat 
Als dat niet minimaal 3 duels schorsing zal zijn...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ben wel benieuwd wat Douglas voor schorsing krijgt. Aanvliegen van de scheids, staat daar niet de hoogste straf op?
Wmb doen we het seizoen uit zonder overspannen types als Douglas, Toivonen en Vertonghen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Wmb doen we het seizoen uit zonder overspannen types als Douglas, Toivonen en Vertonghen.
Mag aannemen dat zelfs jij het verschil ziet tussen Vertonghen en wat Toivonen deed. Douglas vooral schorsen door zijn gedrag bij het verlaten van het veld.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Twente mag Bossen op zijn blote knieën danken, boos zijn op hem is echt onterecht. De Jong zag overduidelijk 2 euro tussen het gras liggen. Familie van Tim de Cler? 
De Jong moet ook geel krijgen voor die schwalbe, waarom geen geel?? Schwalbe=schwalbe.
En in de blessuretijd weer, dikke theatrale val van De Jong.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wat een belachelijke rode kaart voor AZ zeg. Kun je toch nooit een doorgebroken speler noemen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb nu al zin in die tierende reactie van Vascago vanavond 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Maar FC Twente wordt ook op zijn minst één maar misschien wel twee penalty's onthouden.
Uiteindelijk hebben ze echter niet heel veel te klagen. Rode kaart was terecht en rode kaart AZ was belachelijk. Zonder die kaart voor AZ was het natuurlijk al lang en breed beslist geweest.
Overigens niet heel slim van Bossen om over ploeg te gaan roepen dat ze zelf gefaald hebben.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Hell no, 2x geel voor de Jong. Hij had eraf gemoeten voor die schwalbes.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Maar FC Twente wordt ook op zijn minst 1 maar misschien wel twee penalty's onthouden
Zeker bij die laatste na de 1-1 had je hem kunnen geven ja.
Des te leuker dat ze niks krijgen. Je merkt wel dat Henk Kesler niet meer de grote baas is

Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Haha, die Preud'homme ook. Als ze Verbeek al schorsen om wat ie zei, lijkt die me ook wel enkele wedstrijden op de tribune te mogen gaan zitten.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Geen wonder dat Douglas zich als een aap gedraagt, de trainer is nog een grotere aap.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Na vandaag weet ik dat Ajax ieder geval boven Twente zal gaan eindigen 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat een huilie-huilies bij Twente zeg, tjonge jonge 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Bij de NOS zijn ze nog mild voor Twente, die gehele interviews met hun spelers, trainer en voorzitter bij Eredvisie Live waren echt schrijnend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.