• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.469 acteurs
  • 200.478 gebruikers
  • 9.468.597 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Een uur lang klaagzang van Twente-spelers, trainer en voorzitter op Eredivisie Live 2. Preud'homme ziet al sinds Utrecht-uit een complot!

Otherfool is running out of Bingo-kaarten! (of wacht, nu doe je er niet aan, toch?)

Nicolage Rico

• 20238 berichten
  • 2393 stemmen

Overigens grappig feitje voor mezelf: Wijnaldum is de eerste Feyenoorder die 4x wist te scoren in één wedstrijd van Feyenoord sinds Harry van der Laan (6-0 tegen MVV). Dat was mijn allereerste wedstrijd in de Kuip en vandaag dus de laatste.

Kijk maar wat jullie ermee doen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

BoordAppel schreef:

Volgens mij viel het wel mee. Er werd ook bijzonder weinig lawaai gemaakt door de Ajax spelers. Maar ik zou de herhaling nog wel eens willen zien.

Als dat een criterium is wint PSV elke wedstrijd reglementair met 3-0. Inderdaad, omdat de tegenstander dan te weinig man op het veld over zou houden.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Je zou het ook sportief kunnen noemen dat ze niet lopen te zeuren

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

0-0, meer zat er voor Ajax niet in. Zo eerlijk moet je wezen. Qua spel had PSV het betere de 1e helft en in de 2e helft ging het meer gelijk op. Beste kansen zeker voor PSV. Ajax is niet verder gekomen dan 2 redelijke schoten van Eriksen en een corner met Vertonghen.

Wat me irriteerde was dat de Boer zo laat wisselde. Het was net of hij de 0-0 wel goed vond. Breng dan aanvallend wat erbij of wissel je ploeg. El Hamdaoui was waardeloos en Ebecilio voegde niks toe. Zet dan de Jong eens weer in de spits en zet de Zeeuw erbij. Of Cvitanich. Nu was het wel erg kansloos.

Wel erg genoten van Vertonghen, speelde echt goed.

Ajax kon niet beter, maar hield PSV wel goed tegen. Ik heb Ajax voorgaande jaren vaker veel beroerder zien acteren in Eindhoven.

Mooie meevaller dat Twente heeft verloren. Ben je toch nog een puntje ingelopen en het gat met PSV is niet onoverbrugbaar geworden. Wel is PSV natuurlijk momenteel de grote kanshebber de titel te winnen.

PS: Ranzig weer, die Toivonen. Was gewoon rood. Gelukkig zei de scheids na afloop dat dit werk zal zijn voor de tuchtcommissie. Schors die gek maar eens zeker 3 duels.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Palermo - Udinese 0-7

maxcomthrilla

• 15587 berichten
  • 2879 stemmen

Dat zie je inderdaad niet vaak in de Italiaanse competitie.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik zag Jantje Verdomme trouwens ook weer een mooie klap uitdelen... over ranzige spelers gesproken... toch een beetje de Douglas van Ajax, die is niet helemaal 100% daar bovenin volgens mij.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Was verdedging van Vertonghen, de bal was niet in de buurt anders mag 'ie op de stip.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

Was verdedging van Vertonghen, de was niet in de niet anders mag 'ie daar op de stip.

Zit je weer bier te drinken de hele middag?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Was verdedging van Vertonghen

Nou wel noodweer-exces dan...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zit je weer bier te drinken de hele middag?

Stomme telefoon:p

En nee geen noodweer maar die PSV'er moet z'n handen thuishouden, natuurlijk weert Vertonghen zich.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ben wel benieuwd wat Douglas voor schorsing krijgt. Aanvliegen van de scheids, staat daar niet de hoogste straf op?

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Arsenal verliest de League Cup final van Birmingham

Daar gaat de kans op de 1e prijs in jaren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Enkel samenvatting gezien maar PSV was toch wel een stukkie beter. Jammer dat ze de 1-0 niet konden maken. Wat Toivonen betreft. Zal wel een schorsing waren want leek me toch wel een redelijk duidelijke elleboog. Ben tevreden als die 2 á 3 wedstrijdjes krijgt.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Douglas, onze ras gorilla. Letterlijk en figuurlijk

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Geniaal hoe die Douglas van het veld gaat

Als dat niet minimaal 3 duels schorsing zal zijn...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Ben wel benieuwd wat Douglas voor schorsing krijgt. Aanvliegen van de scheids, staat daar niet de hoogste straf op?

Wmb doen we het seizoen uit zonder overspannen types als Douglas, Toivonen en Vertonghen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Wmb doen we het seizoen uit zonder overspannen types als Douglas, Toivonen en Vertonghen.

Mag aannemen dat zelfs jij het verschil ziet tussen Vertonghen en wat Toivonen deed. Douglas vooral schorsen door zijn gedrag bij het verlaten van het veld.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Twente mag Bossen op zijn blote knieën danken, boos zijn op hem is echt onterecht. De Jong zag overduidelijk 2 euro tussen het gras liggen. Familie van Tim de Cler?

De Jong moet ook geel krijgen voor die schwalbe, waarom geen geel?? Schwalbe=schwalbe.

En in de blessuretijd weer, dikke theatrale val van De Jong.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Wat een belachelijke rode kaart voor AZ zeg. Kun je toch nooit een doorgebroken speler noemen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb nu al zin in die tierende reactie van Vascago vanavond

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Maar FC Twente wordt ook op zijn minst één maar misschien wel twee penalty's onthouden.

Uiteindelijk hebben ze echter niet heel veel te klagen. Rode kaart was terecht en rode kaart AZ was belachelijk. Zonder die kaart voor AZ was het natuurlijk al lang en breed beslist geweest.

Overigens niet heel slim van Bossen om over ploeg te gaan roepen dat ze zelf gefaald hebben.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Hell no, 2x geel voor de Jong. Hij had eraf gemoeten voor die schwalbes.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Maar FC Twente wordt ook op zijn minst 1 maar misschien wel twee penalty's onthouden

Zeker bij die laatste na de 1-1 had je hem kunnen geven ja.

Des te leuker dat ze niks krijgen. Je merkt wel dat Henk Kesler niet meer de grote baas is

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Haha, die Preud'homme ook. Als ze Verbeek al schorsen om wat ie zei, lijkt die me ook wel enkele wedstrijden op de tribune te mogen gaan zitten.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Geen wonder dat Douglas zich als een aap gedraagt, de trainer is nog een grotere aap.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Na vandaag weet ik dat Ajax ieder geval boven Twente zal gaan eindigen

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wat een huilie-huilies bij Twente zeg, tjonge jonge

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Bij de NOS zijn ze nog mild voor Twente, die gehele interviews met hun spelers, trainer en voorzitter bij Eredvisie Live waren echt schrijnend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.