• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

(quote)

Vooral die eerste drie, dat zijn me ook wel een verhaal. Lang en veel geblesseerd. Dat is helemaal zonde voor Feyenoord.

Verbeek had ze nog zo gewaarschuwd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

happie schreef:

(quote)

Vooral die eerste drie, dat zijn me ook wel een verhaal. Lang en veel geblesseerd. Dat is helemaal zonde voor Feyenoord. Hoe lang zijn deze jongens dan nog uitgeschakeld.

Ik heb eigenlijk een vreemd voorgevoel over Tomasson. Ik had het al eerder gezegd: ik heb het idee dat Tomasson nooit meer echt op niveau komt te speln. Fernandez zal op z'n vroegst na de winterstop weer aan voetballen toekomen, maar ik ben bang dat hij heel dit seizoen niet meer actief zal zijn. Vlaar traint al een tijdje mee, dus ik hoop dat hij snel zijn rentree zal maken.

Cissé wordt overigens wel een beetje onderschat. Hij heeft wedstrijden nodig om in vorm te komen, aan het begin van vorig seizoen heb ik best aardige dingen van hem gezien, toen was hij balvast. Nog lang niet op niveau, maar ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde voor Feyenoord kan zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het is weer zover; wat blijft dit toch gruwelijk eng...

Je kunt zeggen wat je wilt, maar zelfs de grootste rivalen onder de clubs verbroederen op zulke momenten op ongekende wijze.

klik...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Zijn er meer trainers geweest in de geschiedenis van het betaald voetbal die na een 0-10 nederlaag aan mochten blijven?

Dat niet volgens mij, er is wel eens een basketbalcoach is geweest die ontslagen werd omdat hij 100-0 won. Ja, je leest het goed, omdat ie won.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

timbo_ schreef:

Is toch gewoon hands?.

Dat valt niet uit de beelden op te maken. Je ziet dat hij beide armen optilt, dat doet elke speler die de bal probeert af te dekken voor de tegenstander, maar nergens zie je de bal tegen zijn arm komen. Wel heel duidelijk op zijn borst doodleggen.

De enige die daar met zijn neus bovenop zat was Janko. En laat hij nou niet appelleren voor hands maar voor een corner. Dat was ook de enige rechtvaardige beslissing geweest.

Nogmaals een schande dat Van Boekel de bal op de stip legt en nog erger dat de familie Mulder dit recht zit te lullen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Materny schreef:

Je kunt zeggen wat je wilt, maar zelfs de grootste rivalen onder de clubs verbroederen op zulke momenten op ongekende wijze.

klik...

Echt afschuwelijk om te zien.

Die reacties op youtube echter. .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik ben Almighty niet, dus spreek niet voor of met zijn woorden.

Feit is wel het volgende, ik quote Borst (met daarin een quote van Kesler): "Voorzitter Van Praag vertelde dat Kesler er niet voor schroomde een arbiter uit het programma te halen wanneer deze, zoals Pieter Vink bij AZ - Twente, de club uit Enschede benadeelde. Kesler ontkende dat niet: 'Dit heeft mijn opvolger, Bert van Oostveen, gedaan, maar wel op mijn verzoek'."

Hoe dien ik dit te interpreteren, meneer otherfool?

Dat A zegt dat B heeft geschreven dat C heeft geïnsinueerd dat D feit 1 heeft gedaan op verzoek van E, die dat niet ontkent. Dus zo moet je dat interpreteren.

Niet dat E feit 2 heeft begaan en dat heeft toegegeven want dat volgt hier totaal niet uit.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Verbeek had ze nog zo gewaarschuwd.

Dat verhaal is me even ontglipt.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb eigenlijk een vreemd voorgevoel over Tomasson. Ik had het al eerder gezegd: ik heb het idee dat Tomasson nooit meer echt op niveau komt te speln. Fernandez zal op z'n vroegst na de winterstop weer aan voetballen toekomen, maar ik ben bang dat hij heel dit seizoen niet meer actief zal zijn. Vlaar traint al een tijdje mee, dus ik hoop dat hij snel zijn rentree zal maken.

Cissé wordt overigens wel een beetje onderschat. Hij heeft wedstrijden nodig om in vorm te komen, aan het begin van vorig seizoen heb ik best aardige dingen van hem gezien, toen was hij balvast. Nog lang niet op niveau, maar ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde voor Feyenoord kan zijn.

Het zou best kunnen dat de carriere van Tomasson erop zit. Die heeft weinig geluk gekend deze periode bij Feyenoord. Ik heb het ff nagekeken maar hij heeft sinds zijn terugkeer (2008/2009), maar 37 wedstrijden en toch ook weer 20 doelpunten gescoord. Dat is toch nog een aardig moyenne. Iets wat Feyenoord wel kan gebruiken. Deze negatieve spiraal heeft natuurlijk ook effect op talenten, zoals Castaignos enzo.

Ik denk dat de Cisee, van Roda JC, zeker van waarde kan zijn van Feyenoord. Het is natuurlijk geen grote topper met veel doelpunten, maar bij Roda ging er altijd veel dreiging van hem uit.

Ik denk dat Feyenoord ook op zoek moet gaan naar 2 of 3 bruikbare ervaren spelers, die niet al te veel kosten. Die ze ook eventueel een stapje hoger dan dit kunnen brengen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dat verhaal is me even ontglipt.

Verbeek was ontevreden over de medische staf; onder andere door het feit dat Feyenoord spelers langer geblesseerd waren dan spelers van andere clubs met dezelfde kwaal. De medische staf zou zowel preventief als in de behandeling tekort schieten. Echter ging het bestuur niet akkoord met de belangrijkste hervormingen die Verbeek voorstelde.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Dat A zegt dat B heeft geschreven dat C heeft geïnsinueerd dat D feit 1 heeft gedaan op verzoek van E, die dat niet ontkent. Dus zo moet je dat interpreteren.

Niet dat E feit 2 heeft begaan en dat heeft toegegeven want dat volgt hier totaal niet uit.

Zelfs dit kan hij niet toegeven

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Hij heeft gelijk hoor. Wel eens een doorvertelspelletje gedaan? Na 5 personen klopt de helft van het verhaal al niet meer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Materny schreef:

klik...

Bij zulke dingen is voetbal totaal niet belangrijk meer.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vat niet alles 100% letterlijk op zeg. Je snapt wel wat ik bedoel over Jan.

En het is onzin om een penalty te geven aan Twente. Maar het is Twente he. En ze spelen ook nog eens thuis. En ze stonden toevallig eens achter. Sja, dan is het wel gemakkelijk hem gewoon wel te geven.

Haha klein kind. Of ben je gevallen en hard op je eierdopje terechtgekomen? Dat was gewoon een terechte pingel

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Knisper schreef:

Dus dat Vink jullie twee keer naaide, is een feit?

Ja, na de westrijd gaf hij zelf toe dat hij fout zat (in een interview).

@Vascago: Dat was 100% zeker geen pingel. Want de bal raakte hem op zijn schouder/borst (schouder is geen hands!).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Zelfs dit kan hij niet toegeven

Nee, hij kan wel lezen en luisteren. Sommige anderen blijkbaar niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bij zulke dingen is voetbal totaal niet belangrijk meer.

Heeft die jongen het overleefd trouwens? Blijft er altijd zeer akelig uitzien zoiets.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Nee, hij kan wel lezen en luisteren. Sommige anderen blijkbaar niet.

Zo kunnen we de hele journalistiek, wetenschap en geschiedenis wel opdoeken en ter discussie stellen. Want we zullen de waarheid dan nooit te weten komen, als er al zoiets bestaat. Dit is gewoon een verhaaltje dat Van Praag en Kesler tegen een journalist van het NRC hebben afgestoken, door Borst opgelezen uit de krant. Dus waar persoon C t/m E vandaan komen, is me een raadsel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Haha klein kind. Of ben je gevallen en hard op je eierdopje terechtgekomen? Dat was gewoon een terechte pingel

Jij zal er blij mee zijn, logisch. Vandaar dat je het ook zo opzicht goed zit te praten. Je zou zo Youri Mulder kunnen heten.

Het valt me wel op dat Twente vorig jaar en dit jaar iets teveel mazzel heeft. Maargoed, ik zal wel onzin praten.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Dat foutje van Vink koste ons vorig jaar anders wel bijna de titel. En ja, Twente heeft idd wel wat vaker de arbitrage mee de laatste jaren, maar dat hebben Ajax, PSV en Feyenoord ook altijd gehad. Blijkbaar fluiten ze graag in het voordeel van de (thuisspelende) topclub. Als het bij Ajax gebeurd zoals vorig jaar bij Ado dan zit jij het hier ook te verdedigen.

Ik vind het nog steeds een penalty. De vrije trap vond ik niet verdiend.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De foutjes van Vink bij PSV-uit en Feyenoord-uit kostten ons uiteindelijk de titel

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Dat foutje van Vink koste ons vorig jaar anders wel bijna de titel. En ja, Twente heeft idd wel wat vaker de arbitrage mee de laatste jaren, maar dat hebben Ajax, PSV en Feyenoord ook altijd gehad. Blijkbaar fluiten ze graag in het voordeel van de (thuisspelende) topclub. Als het bij Ajax gebeurd zoals vorig jaar bij Ado dan zit jij het hier ook te verdedigen.

Ik vind het nog steeds een penalty. De vrije trap vond ik niet verdiend.

Het grappige is dat de fouten van Vink ons juist de titel voor een deel hebben gekost.

De fouten die Vink bij PSV-Ajax en Feyenoord-Ajax maakte worden maar al te graag vergeten. Maar toen hij eens een fout maakte bij AZ-Twente, toen was de wereld in Zeist even te klein.

Ajax had vorig jaar bij ADO mazzel. Mazzel dat ze in de 95e minuut scoorden. De rode kaart voor die Diteweg (de keeper) was toen gewoon terecht. Dat er geen keeper meer over was om die reden was pech voor ADO.

Ik had je wel eens willen horen als Ajax-Twente beslist wordt in ons voordeel door het penaltymoment met Bosschaart van gister. Waarschijnlijk was je woest geweest.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Quido schreef:

De foutjes van Vink bij PSV-uit en Feyenoord-uit kostten ons uiteindelijk de titel

Lol, ik denk eerder het missen van 40 kansen tegen Sparta en de verliespartijen uit bij Twente en tegen Utrecht.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vascago schreef:

Lol, ik denk eerder het missen van 40 kansen tegen Sparta en de verliespartijen uit bij Twente en tegen Utrecht.

Eerder een combinatie van beide. Als Vink die fouten niet had gemaakt, dan waren we kampioen. Maar als we gewoon hadden gewonnen van Sparta en bij Twente waren we ook kampioen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Gelukkig nog iemand die het ook snapt

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

En overigens heb ik spelers van topclubs als Ajax of PSV juist talloze malen geen overtreding tegen of kaart zien krijgen waar spelers van andere clubs dat wel tegen kregen, en dat al een jaar of 15 lang, dus werkelijk geen idee waar je dat feit vandaan haalt.

Alleen al een v Bommel of Suarez had al heel wat meer gele kaarten en overtredingen tegen moeten hebben.

Denk dat Ajax statistisch de meeste kaarten krijgt van de "topclubs" in Nederland. Elke wedstrijd is het weer raak met de pietlullerige gele kaarten.

Of kijk zo 'n Feyenoord gisteren. Nijenhuis blijft maar strooien met die kaarten bij Feyenoord spelers voor lichte vergrijpjes en een 7-0 achterstand.

Denk echt wel dat het meevalt met die topclubs die bevoordeeld worden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Volgens mij zijn het rechtstreekse quotes van keSSler hoor. Hier sluit je gewoon blind je ogen voor de feiten.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Laat die rechtstreekse quotes van Kessler eens zien dan waar ie zwart op wit zegt dat ie Twente bevooroordeeld heeft.

Dat Twente zijn favoriete club is ja. Dat die hoopte dat Twente kampioen zou worden, ja. Maar niet dat ie bewust Twente bevooroordeeld heeft. Als ie dat al zou hebben gedaan, gaat die dat heus niet aan 1 of ander op sensatie belust journalistje vertellen. En die Hugo Borst lult regelmatig onzin. Net als de rest daar aan tafel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

En die Hugo Borst lult regelmatig onzin. Net als de rest daar aan tafel.

Ik vertrouw eerder de inside info van Borst dan jouw mening over dit verhaal.

Benieuwd wat jij had gezegd als Borst had gemeld dat Kesler Ajax heeft willen bevoordelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Atouba na 1,5 jaar terug bij Ajax, speelde vanavond mee bij Jong Ajax.

Resultaat: Rode kaart Atouba

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.