- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
En overigens heb ik spelers van topclubs als Ajax of PSV juist talloze malen geen overtreding tegen of kaart zien krijgen waar spelers van andere clubs dat wel tegen kregen, en dat al een jaar of 15 lang, dus werkelijk geen idee waar je dat feit vandaan haalt.
Alleen al een v Bommel of Suarez had al heel wat meer gele kaarten en overtredingen tegen moeten hebben.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Een veelscorende spits is gewoon zeer belangrijk, dan is 6 miljoen niet teveel. Ik wou dat Feyenoord hem had.
Een Koevermans of Amoah knallen er bij FC Twente ook wel 15 in en die kosten geen 6 miljoen euro. Er was hier vorig jaar nogal wat kritiek op Pantelic, maar:
1. Pantelic was gratis;
2. voetbalde beter mee;
3. en scoorde in verhouding meer.
Ook voor FC Twente waren er betere alternatieve te vinden. De scouting van Twente heeft de laatste jaren (terecht) veel complimenten gekregen. Maar de afgelopen 2 seizoenen hebben ze veel ongelukkige aankopen gedaan.
Overigens hebben topclubs over het algemeen genomen de scheidsrechters veel vaker voor dan tegen. Neemt niet weg dat Ajax met een goede scheidsrechter gisteren had gewonnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Almighty:
Ja hoor, dat heeft-ie zelf gezegd 
Nog veel Calimero plezier toegewenst.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En dat Ajax zo vaak om 12.30 moetn beginnen komt a) omdat ze als risicowedstrijden zijn geklassificeerd en b) doordat een Eredivisie Live Ajax per se niet tegelijkertijd met een andere wedstrijd wil zetten.
Je kunt nog zoveel logica gebruiken kos, het is gewoon een antisemitisch complot en niks anders...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Alleen de over de zaak de Cler sprak hij tegen de media/in het openbaar. UIt emotie, niet om het Legioen naar zijn hand te krijgen - die had hij namelijk al-lang naar zijn hand getrokken, hij is immers een echte Feyenoorder. Die actie werkte eerder averechts, de eerste scheurtjes. Hij gaf daarna ook in het openbaar toe dat hij fout zat. Het was een onvolwassen moment, dat klopt, uit emotie.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Een Koevermans of Amoah knallen er bij FC Twente ook wel 15 in en die kosten geen 6 miljoen euro. Er was hier vorig jaar nogal wat kritiek op Pantelic, maar:
1. Pantelic was gratis;
2. voetbalde beter mee;
3. en scoorde in verhouding meer.
Een Koevermans had daar ook goed gepast ja. Amoah is van een minder niveau. Niet goeg genoeg voor het niveau waar Twente naar streeft. Koevermans misschien ook niet, maar die had ze ook wel gescoord.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Neemt niet weg dat Ajax met een goede scheidsrechter gisteren had gewonnen.
O ja?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
We zullen het nooit weten.
Wel had Excelsior met een man meer MOETEN winnen, gezien de kansen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk, ook Fer tot de winterstop kwijt
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Was al bekend, NW.
We missen de beste spelers ook nog eens (op Wijnaldum na). Het gaat lekker. Die Man Daarboven heeft weinig meededogen met ons cluppie op Zuid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weet ik maar had hier dan nog niet op gereageerd
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
O ja?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja hoor, dat heeft-ie zelf gezegd
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jaja, 'iets in die geest'
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De voorzitter van de KNVB geeft openlijk toe 'dat hij scheidsrechters plaatste en weghaalde om Twente te bevoordelen'. Geloof je dat nou echt zelf? Zou me tegenvallen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Man Daarboven heeft weinig meededogen met ons cluppie op Zuid.
De verklaring is een stuk eenvoudiger. De terreinknecht van PSV had met opzet het polletje zo neer gelegd zodat Fer daar geblesseerd door raakte. Bovendien had de scheidsrechter, aangestuurd door de KNVB, 6 minuten daarvoor verzuimt om te fluiten bij een overtreding, anders had deze blessure zich nooit voorgedaan. En Fer is in de kleedkamer verkeerd behandeld want de clubarts is omgekocht door Joop Munsterman.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
De scouting van Twente heeft de laatste jaren (terecht) veel complimenten gekregen. Maar de afgelopen 2 seizoenen hebben ze veel ongelukkige aankopen gedaan.
Vind sowieso dat ze daar wel echt alles wat beschikbaar is binnenhalen. Beetje treurig. na Landzaat nu opnieuw Diba en Bruggink.
Snap niet waar dat allemaal voor nodig is.
Als je met 2 volwaardige elftallen nog niet bovenin kunt spelen...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De voorzitter van de KNVB geeft openlijk toe 'dat hij scheidsrechters plaatste en weghaalde om Twente te bevoordelen'. Geloof je dat nou echt zelf? Zou me tegenvallen.
NOS Sport - Studio Voetbal 17 oktober
30.45 minuut.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De verklaring is een stuk eenvoudiger. De terreinknecht van PSV had met opzet het polletje zo neer gelegd zodat Fer daar geblesseerd door raakte.
Polletjes zijn altijd in het voordeel van Feyenoord. En zeker tegen PSV.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Leuk, ook Fer tot de winterstop kwijt
.
Dat is wel zonde voor Feyenoord. Dat kunnen ze er niet bij gebruiken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, als jij daarin hoort dat Kessler 'scheidsrechters plaatste en weghaalde om Twente te bevoordelen, en dat ook toegeeft (FEIT!)' dan luister je toch echt niet goed.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Sommige mensen zijn altijd zo overtuigd van zichzelf, dat ze alleen maar horen wat ze willen horen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat is wel zonde voor Feyenoord. Dat kunnen ze er niet bij gebruiken.
Zeker niet naast de blessures van Vlaar, Tomasson, Fernandez en Cissé.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Zeker niet naast de blessures van Vlaar, Tomasson, Fernandez en Cissé.
Vooral die eerste drie, dat zijn me ook wel een verhaal. Lang en veel geblesseerd. Dat is helemaal zonde voor Feyenoord. Hoe lang zijn deze jongens dan nog uitgeschakeld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nou, als jij daarin hoort dat Kessler 'scheidsrechters plaatste en weghaalde om Twente te bevoordelen, en dat ook toegeeft (FEIT!)' dan luister je toch echt niet goed.
Feit is wel het volgende, ik quote Borst (met daarin een quote van Kesler): "Voorzitter Van Praag vertelde dat Kesler er niet voor schroomde een arbiter uit het programma te halen wanneer deze, zoals Pieter Vink bij AZ - Twente, de club uit Enschede benadeelde. Kesler ontkende dat niet: 'Dit heeft mijn opvolger, Bert van Oostveen, gedaan, maar wel op mijn verzoek'."
Hoe dien ik dit te interpreteren, meneer otherfool?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Maar een arbiter van het programma halen wegens een fout (wat elk weekend wel gebeurd) is natuurlijk iets anders, dan een bepaalde arbiter ergens plaatsen (plus dat Twente daar geen voordeel uit haalt).
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Zijn er meer trainers geweest in de geschiedenis van het betaald voetbal die na een 0-10 nederlaag aan mochten blijven?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar een arbiter van het programma halen wegens een fout (wat elk weekend wel gebeurd) is natuurlijk iets anders, dan een bepaalde arbiter ergens plaatsen.
Maar een arbiter van het programma afhalen als ie Twente benadeelde, is heel wat anders dan gewoon een arbiter van het programma afhalen als ie een fout maakt (want dát is dan niet consequent gebeurd).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.