- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
In Overigen > Algemeen > Studio Sport #5:
Heerlijke filmpjes van Robert van Ajax-Kiev 
Ben maar wat blij dat ik er bij ben geweest. Echt kippevel.
Ben trouwens net thuis, zie Wouter Bos bij VI zitten. Hele prettige gast. Ik zei tijdens VI Oranje al dat hij bij de reguliere uitzendingen moet komen!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Piet, wil je nog wat zeggen gozer?
Wat een mafketel is dat toch ook he 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
En dan die doodschoppen met grafmuziekje... snapte nooit zo goed wat dat op de band met funnies deed. Misschien was Jerry de Jong de samensteller?
Nigel, bedoel je?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jerry is Nigels pa...
Jammer dat otherfool wel steeds met dezelfde grapjes goedkoop blijft scoren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen maakt ook altijd dezelfde grapjes. Na een tijdje worden ze wat minder. Gijpie was weer in vorm en Bos is ook ok. Is Kwijl uberhaupt nog wel aan de beurt geweest of moet die eerst voor straf wat uurtjes voetbal gaan kijken voordat hij aan tafel mag aanschuiven?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Begon 'ie weer over dat verhaal als de New York Times hem zou vragen of hij de nieuwe directeur wil worden hij het niet zou doen. Dat heb ik hem 3 jaar geleden al een keer horen zeggen en tussentijds ook een paar x. De Sigaar verdient een nieuwe bijnaam: de Papegaai.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Derksen haalt iets teveel oude anekdotes op die je iets tevaak nu hebt gehoord.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Dat is toch wel een erg rare eigenschap; hij vergeet gewoon echt wat hij in het verleden gezegd heeft. Soms zit er een week tussen. Bij VI Oranje soms maar 2 dagen voordat hij exact hetzelfde zei. Ik begrijp dat de gespreksstof op een gegeven moment op is, maar zeg dan niks.
Hoewel ik Derksen wel een prachtvent vind.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Komt natuurlijk omdat hij heel vaak op tv is geweest de laatste jaren. Derksen is niet de enige. Ook Gijp zegt dingen die hij al vaker zei. Maar ach, ik vind het niet zo erg. Zolang ze maar eens kappen met dat gezeur over Wesley en Yolanthe. Dat idem is niet boeiend meer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gijpie gooit dezelfde dingen tenminste elke keer in een ander jasje met een ander beeldspraakje. Derksen heeft Korsakov vrees ik. Ook Wilfredje geeft wel vaak dezelfde voorzetjes, waardoor Derksen weer met oude anekdotes MOET komen.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Derksen heeft Korsakov vrees ik.
Heeft hij flinke drankproblemen gehad ja? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk dat hij bij zijn sigaartje graag wat whisky's drinkt. Hij heeft een redelijk verlopen drankkop in ieder geval.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Dat is het hem ja. Genee is niet zo orgineel. Ik werd ook schijtziek van dat filmpje van Blatter die viel. Dat je daar na 3x nog om moet lachen....
Apart dat de redactie Genee die grap telkens laat maken. Sterker nog, ze werken eraan mee. En het publiek moest nog lachen ook, ik hoorde zelfs een "zooo", alsof degene het filmpje nooit zag...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Denk dat hij bij zijn sigaartje graag wat whisky's drinkt. Hij heeft een redelijk verlopen drankkop in ieder geval.
Ik denk het niet. Ik denk dat zijn Miss Gouda 1962 dat niet toelaat 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De Snor drinkt al een jaar of 30 geen druppel meer. Ach, hij vertelt wel eens een grap 2x. Hij braakt iig geen clichés (meestentijds dan toch).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet voor niks is er een Derksen-bingo geweest he? Die man is vaak een grammofoonplaat die blijft hangen. Maar ik pik het wel van hem hoor, doe ik van jou ook. Snap ook wel dat je hem mag, hij zegt immers weinig positiefs over Ajax.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik snap niet zo goed waar het beeld vandaan komt dat ik weinig positief over Ajax ben. De eredivisie interesseert me totaal niet, Ajax mag van mij de komende 10 jaar 10 keer met overmacht kampioen worden. Marco van Basten (in Ajax-shirtje) is de enige voetballer die ooit boven m'n bed heeft gehangen.
Ok ok Derksen heeft een bingo, maar ik zie dat meer als stokpaardjes dan clichés.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hij begon zich wat zenuwachtig tye verzitten toen Genee over Yolanthe begon haha het werkt wel, die dreiging met een lawsuit.
Blijft verder natuurlijk een gouden trio met allemaal hun eigen stokpaardjes, waarvan Derksen de meeste heeft om uit stal te trekken, maar goed.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maar Kwijl ontslagen? He? He?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap niet zo goed waar het beeld vandaan komt dat ik weinig positief over Ajax ben. De eredivisie interesseert me totaal niet, Ajax mag van mij de komende 10 jaar 10 keer met overmacht kampioen worden. Marco van Basten (in Ajax-shirtje) is de enige voetballer die ooit boven m'n bed heeft gehangen.
Ok ok Derksen heeft een bingo, maar ik zie dat meer als stokpaardjes dan clichés.
Je bent anders best veel bezig met de Eredivisie die je niks boeit...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij begon zich wat zenuwachtig tye verzitten toen Genee over Yolanthe begon haha het werkt wel, die dreiging met een lawsuit.
Blijft verder natuurlijk een gouden trio met allemaal hun eigen stokpaardjes, waarvan Derksen de meeste heeft om uit stal te trekken, maar goed.
Ik moest net wel lachen om Derksens grap over Nigel de Jong.
Het ging over dat jonge talenten zoveel geld verdienen en dat het allemaal wat raar is maar Derksen vond dat wel meevallen, want voor je het weer treffen ze Nigel de Jong op het veld aan 
Kijk, als otherfool die gemaakt had, had ik ook gelachen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je bent anders best veel bezig met de Eredivisie die je niks boeit...
Op wat voor manier? Heb nog geen seconde gekeken.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Op wat voor manier?
Voor iemand die 0 interesse in de Eredivisie heeft vind ik je vaak wat posten over de competitie en/of de clubs in de Eredivisie. Dat dus.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik post nooit iets over de competitie, hoe kom je daar nu bij? Ja, dat-ie niks voorstelt ja, maar dat lijkt me nogal evident.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik post nooit iets over de competitie, hoe kom je daar nu bij? Ja, dat-ie niks voorstelt ja, maar dat lijkt me nogal evident.
Je post regelmatig dat de competitie niks voorstelt en je post ook regelmatig over spelers die je niks vind. Maar als je het niet kijkt, hoe kan je dan oordelen? Denk aan Anita, Enoh etc...
Gewoon..uit nieuwsgierigheid.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik kijk de Europese potjes wel, en ook de interlands. Vorig jaar de eredivisie nog een beetje gevolgd (Ajax - Twente en PSV - Twente enzo). Nou, van die 'toppers' wordt een mens niet vrolijk. Daar dus maar mee gestopt.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De topduels waren bijna allemaal spektaculair en leuk. Sja, we zijn geen niveau Barcelona, maar het is wel funny om te kijken. En spannend.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar dat is de Jupiler League ook. Dat het voor de supporters leuk is om te volgen geloof ik best, een neutraal kijker vindt het echter al snel niet om aan te gluren.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Inderdaad. Heb wel eens her en der wat speeltijd van de belangrijke wedstrijden meegepikt, maar 't niveau stelt echt 10 keer niks voor. Echt lelijk voetbal bovendien. Kan niet eens 12 spelers of 4 clubs van die Mickey Mouse competitie opnoemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is dat ik een supporter ben va neen eredivisieclub anders zou ik er ook niet naar kijken. Bedroevend niveau inderdaad. Wie het wil ontkennen ziet amper buitenlands voetbal. De eredivisie hoort echt niet in de top 10 beste competities in europa, laat staan de wereld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.