- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee hoor. HIj durfde ze wel op de bank te zetten. Dat is iets anders. Die spelers zijn weg omdat ze of gestopt zijn of er geen geld voor was.
Makaay, El Ahmadi, De Cler...je kan moeilijk ontkennen dat Been met een hoop routiniers niet kon opschieten.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Je mag elk jaar 10 keer zoveel uitgeven als Excelsior (
) en dan ga je zitten miepen over een scheidsrechtsersbeslissing. Over oneerlijk gesproken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
) en dan ga je zitten miepen over een scheidsrechtsersbeslissing. Over oneerlijk gesproken.
Ik dacht al, wanneer gaat kos zon dooddoener eens maken. Bij deze dus.
Nooit geweten dat je niet mag klagen over de scheidsrechter als hij duidelijk een hele wedstrijd heeft vergald terwijl je als ene club meer geld hebt 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
@ Kos wanneer ga je nou eens reageren op mijn vraag of je nog steeds zo onder indruk bent van Janko?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nee, ik ben niet echt onder de indruk van Janko tot op heden. Maar dat komt vast goed, meevoetballen is nooit zn sterkste punt geweest.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik dacht al, wanneer gaat kos zon dooddoener eens maken. Bij deze dus.
Nooit geweten dat je niet mag klagen over de scheidsrechter als hij duidelijk een hele wedstrijd heeft vergald terwijl je als ene club meer geld hebt
Van mij mag alles. Het staat alleen nogal dom om het over oneerlijk te hebben als je overduidelijk al zoveel sterker bent.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Makaay, El Ahmadi, De Cler...je kan moeilijk ontkennen dat Been met een hoop routiniers niet kon opschieten.
Het ging mij om het verschil tussen vorig seizoen en dit seizoen. En de Cler mist gewoon kwaliteiten. Die kan dan ouder zijn, hij is geen leider, niet eens een goede voetballer. El Ahmadi gaat pas goed voetballen als het team draait.
Makaay nam het goed op. Logisch dat hij het rot vond dat Been hem op de bank zette. Was toen overigens volledig terecht van Been.
Been heeft iets te vaak last van problemen met spelers, dat klopt. Maar dat komt omdat hij bepaalde dingen niet accepteert van spelers. Hij is de baas.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nee, ik ben niet echt onder de indruk van Janko tot op heden. Maar dat komt vast goed, meevoetballen is nooit zn sterkste punt geweest.
Hij mist gewoon veel te veel 100% kansen. Dat heeft niet eens iets met meevoetballen te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat mag jij vinden.
Geef eens geen rode kaart en wel die penalty aan Ajax en dan heb je de 3 punten gewoon binnen.
Hoe weet jij hoe het wedstrijdverloop dan was geweest? 
Nog zoiets: laat Excelsior één van de 5 kansen in de slotfase maken en Ajax gaat met 0 punten naar huis.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van mij mag alles. Het staat alleen nogal dom om het over oneerlijk te hebben als je overduidelijk al zoveel sterker bent.
Dus Real mag ook nooit klagen over de scheids? ik zal het onthouden.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dus Real mag ook nooit klagen over de scheids? ik zal het onthouden.
Tuurlijk wel. Maar niet roepen dat ze daardoor een wedstrijd gelijk spelen tegen een 10 keer slechter team.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Hij mist gewoon veel te veel 100% kansen. Dat heeft niet eens iets met meevoetballen te maken.
En daarom denk ik dat het wel goed komt. Want kansen benutten kan hij als geen ander, heeft ie al genoeg bewezen. Even terug in vorm komen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk wel. Maar niet roepen dat ze daardoor een wedstrijd gelijk spelen tegen een 10 keer slechter team.
Als dat Wegereefs enige fout gister was, dan had je nog een (klein) punt. Nu niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Als het gaat om het neusje voor de goal is Janko misschien wel de beste spits van de eredivisie. Even in vorm komen inderdaad en dan promoveert hij 33% kansen zelfs tot doelpunt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En daarom denk ik dat het wel goed komt. Want kansen benutten kan hij als geen ander, heeft ie al genoeg bewezen. Even terug in vorm komen.
Nederland is geen Oostenrijk. Het enige wat Jank laat zien is dat hij technisch beperkt is en niet weet hoe je niet buitenspel moet lopen. En heel soms kopt ie een bal raak.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Als dat Wegereefs enige fout gister was, dan had je nog een (klein) punt. Nu niet.
Al had ie Excelsior 3 onterechte penalties gegeven, dan mag je nog niet gelijk spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Al had ie Excelsior 3 onterechte penalties gegeven, dan mag je nog niet gelijk spelen.
Dan eindig ik hierbij de discussie. Dan valt er niet redelijk met je te spreken.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nederland is geen Oostenrijk. Het enige wat Jank laat zien is dat hij technisch beperkt is en niet weet hoe je niet buitenspel moet lopen. En heel soms kopt ie een bal raak.
Vanaf 3 meter een bal er in schieten in NL of in Oostenrijk maakt natuurlijk geen zak uit.
Bovendien zijn er genoeg goede Europese spitsen geweest die dat in Oostenrijk ook niet presteerden. Hij scoorde bvb 2 keer zoveel als Bierhoff
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dan eindig ik hierbij de discussie. Dan valt er niet redelijk met je te spreken.
Volgens mij besef je niet helemaal hoe groot het kwaliteitsverschil zou moeten zijn met hun verschil in middelen.
Excelsior is echt een club van niks vergeleken met de spelers die Ajax heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij heeft 1 goed jaar gehad onder Adriaanse. That's it.
Gewoon een erg zwakke speler en tot nu toe ook een erg beperkte afmaker.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Prima, zoals altijd zul je er later wel weer op terug moeten komen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Janko heeft heus wel de kwaliteiten voor de Eredivisie. Hij zal ze ook weer gaan scoren. Gewoon een echte spits.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tuurlijk scoort Janko, daar twijfelt ook niemand aan. Maar 6 miljoen was naar mijn mening echt te veel. Een leuke spits voor een paar miljoen, maar meer ook niet.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Maar als je ook gewild bent in de PL krijg je dat soort prijzen nu eenmaal.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Een veelscorende spits is gewoon zeer belangrijk, dan is 6 miljoen niet teveel. Ik wou dat Feyenoord hem had.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Dat zijn helemaal geen feiten natuurlijk. Allemaal enorm simpel te counteren.
Wat een onzin, ik zal het maar eens herhalen:
2. Vorig jaar waren wij de enige club die na elke Europese wedstrijd uit speelde (FEIT!)
3. Wij zijn dit jaar de enige club die (maarliefst 8 maal!) om half 1 speelt terwijl PSV en Twente geen één keer om half 1 spelen. (FEIT!)
4. Spelers van Ajax, PSV etc. worden wél beoordeeld op camerabeelden maar dat Woutje Brama niet veroordeeld wordt. (FEIT!)
5. Vink naaide ons vorig jaar 2x en er gebeurde niets, maar toen hij een ongeldige goal van AZ tegen Twente goedkeurde, werd hij meteen voor 3 weken geschorst (FEIT!)
6. De wedstrijden van gister, waarbij Ajax wordt benadeeld door de scheidsrechter en Twente bevoordeeld. (FEIT!)
En zo zijn er meerdere voorbeelden.
Geef is eens een paar goede argumenten, want die heb ik bij otherfool en consorten niet gehoord.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nee hoor. HIj durfde ze wel op de bank te zetten. Dat is iets anders. Die spelers zijn weg omdat ze of gestopt zijn of er geen geld voor was.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dus dat Vink jullie twee keer naaide, is een feit?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
En dat Ajax zo vaak om 12.30 moetn beginnen komt a) omdat ze als risicowedstrijden zijn geklassificeerd en b) doordat een Eredivisie Live Ajax per se niet tegelijkertijd met een andere wedstrijd wil zetten.
Allemaal zo klaar als een klontje. Als er ergens door de KnvB wel niet mee gesjoemeld kan worden is het wel met de speeltijden, veel te veel partijen die daar invloed op hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.