• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Vascago schreef:

Laat die rechtstreekse quotes van Kessler eens zien dan waar ie zwart op wit zegt dat ie Twente bevooroordeeld heeft.

Dat Twente zijn favoriete club is ja. Dat die hoopte dat Twente kampioen zou worden, ja. Maar niet dat ie bewust Twente bevooroordeeld heeft. Als ie dat al zou hebben gedaan, gaat die dat heus niet aan 1 of ander op sensatie belust journalistje vertellen. En die Hugo Borst lult regelmatig onzin. Net als de rest daar aan tafel.

Tsjah, hij had het uit het NRC Handelsblad. Die heb ik niet zo 1,2,3 bij de hand en ik heb ook geen zin om er naar te zoeken. Het is in ieder geval gequote en alom bekend inmiddels in de mediawereld. Bij VI volgens mij ook al over gehad.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vertrouw eerder de inside info van Borst dan jouw mening over dit verhaal.

Benieuwd wat jij had gezegd als Borst had gemeld dat Kesler Ajax heeft willen bevoordelen.

Dan zou ik het ook niet geloven. Kessler kan namelijk helemaal niemand bevooroordelen. Scheidsrechters worden niet bestraft of aangewezen door Kessler, maar door een scheidsrechterscommissie. Beroepszaken over gele of rode kaarten of andere overtredingen die op basis van tv beelden tot veroordeling leiden, door een arbitragecommissie. Over beiden heeft Kessler niets te zeggen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nu maar even lachen met VI.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Dan zou ik het ook niet geloven. Kessler kan namelijk helemaal niemand bevooroordelen. Scheidsrechters worden niet bestraft of aangewezen door Kessler, maar door een scheidsrechterscommissie. Beroepszaken over gele of rode kaarten of andere overtredingen die op basis van tv beelden tot veroordeling leiden, door een arbitragecommissie. Over beiden heeft Kessler niets te zeggen.

Ben je echt zo naief? Kesler (met 1 s dus) is de baas van de KNVB. Je bent heel naief als je gelooft dat zon man geen invloed had. Niet dat hij letterlijk dingen regelt, maar hij heeft wel invloed.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsjah, hij had het uit het NRC Handelsblad. Die heb ik niet zo 1,2,3 bij de hand en ik heb ook geen zin om er naar te zoeken. Het is in ieder geval gequote en alom bekend inmiddels in de mediawereld. Bij VI volgens mij ook al over gehad.

Ik las hier eerder dat het zou komen uit een gesprek tussen Kesler, met 1 S, en Michiel van Praag dat "toevallig" door een journalist is opgevangen. Net of Kesler als ie dat al zou kunnen doen, dat dan vertelt aan een oud voorzitter van Ajax en ook een hoge pief in het internationale voetbal. Ik denk eerder dat Kesler dan tegen Van Praag heeft gezegd: Ik moet altijd zo ontzettend lachen over die verhalen over dat ik Twente zou bevooroordelen. En dat zo'n journalist daar dan 3 woordjes uitpikt, nl: IK, Twente en bevooroordelen en daar dan een mooi verhaal omheen verzint.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vanavond trouwens Jol en Sno bij Barend en Barend, na VI.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Heerlijk die vd Gijp, hij maakt precies de grappen die ik ook zou maken. Over die aoeasssaaarrrr van Feyenoord

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vanavond trouwens Jol en Sno bij Barend en Barend, na VI.

Dat zal lekker objectieve tv opleveren. 4 ajacieden bij elkaar. En dan van Studio Voetbal over de objectiviteit klagen omdat Mulder en Mulder er altijd zitten.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Dat zal lekker objectieve tv opleveren. 4 ajacieden bij elkaar. En dan van Studio Voetbal over de objectiviteit klagen omdat Mulder en Mulder er altijd zitten.

Ik krijg al jeuk, als ik aan Barend en Barend denk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Bij SV zitten die Mulders er altijd. Bij B en B zijn Jol en Sno gewoon eenmalige gasten. Zoals vorige week PSV mannen van Raaij en van Nistelrooij er zitten. Dus je praat echt flauwekul.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

Heerlijk die vd Gijp, hij maakt precies de grappen die ik ook zou maken. Over die aoeasssaaarrrr van Feyenoord

Misschien word jij nu ook wel geselecteerd voor één of andere ring.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

Nu maar even lachen met VI.

Alleen jammer, dat die kwal van de jakhalzen erbij zit.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bij SV zitten die Mulders er altijd. Bij B en B zijn Jol en Sno gewoon eenmalige gasten. Zoals vorige week PSV mannen van Raaij en van Nistelrooij er zitten. Dus je praat echt flauwekul.

Het gaat om de manier waarop jij het brengt. Alsof we ons er echt op moeten verheugen omdat het dan interessant is. Maar dat wordt het ook vast wel. Ik hou de bingo kaart iig bij de hand

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Het gaat om de manier waarop jij het brengt. Alsof we ons er echt op moeten verheugen omdat het dan interessant is. Maar dat wordt het ook vast wel. Ik hou de bingo kaart iig bij de hand

Ik meld het voor de geinteresseerden zoals Robert misschien. Als jij het niks vind, vooral niet kijken.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

happie schreef:

(quote)

Alleen jammer, dat die kwal van de jakhalzen erbij zit.

Die is tenminste nog af en toe grappig en weet ook altijd wel wat over voetbal te vertellen. Die kwijl heeft volgens mij nog nooit in een voetbalstadion gezeten.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik meld het voor de geinteresseerden zoals Robert misschien. Als jij het niks vind, vooral niet kijken.

Zoals ik al zei: Ik ga zeker kijken En dan doe ik mijn carnavalsoutfit met ajaxlogo aan en het eierdopje op het hoofd. Wat drinken erbij en bingo-en maar

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind die Jakhals ook wel oke. Net als Bos. Net als eigenlijk iedereen behalve die Lama. En Ali B

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kwijl al even niet meer gezien, zal ook niet meer opgeroepen worden denk ik?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ik weet het niet hoor. Ik heb liever Vanenburg, Kraaij of van Hintum.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ja dat vind ik een dieptepunt in de vaderlandse televisiegeschiedenis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ja dat vind ik een dieptepunt in de vaderlandse televisiegeschiedenis.

Ik vind die gozer zo vreselijk vervelend he. Het is best een aardige jongen, dat is het treurige. Maar hij is zo irritant popi jopi en zo niet grappig. Iewl. Als ik moet kiezen tussen hem en Tijl dan wordt het een hartverscheurende keuze.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Klopt, tuurlijk ga ik het kijken. Ben ook benieuwd hoe het met Sno gaat op dit moment. Snap Vascago zijn kritiek ook wel, alleen ze hebben elke week gewoon club gerelateerde spelers als gast. Vorige week waren het PSV'ers, nu Ajacieden en de volgende keer misschien wel Feyenoorders of Tukkers. Dan haak ik ook af in ieder geval

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jemig, die Ted van Leeuwen weer met een geweldig interview. Wat een drol hahahahahahaha.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vitesse , dat was een komisch interview.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind die gozer zo vreselijk vervelend he. Het is best een aardige jongen, dat is het treurige. Maar hij is zo irritant popi jopi en zo niet grappig. Iewl. Als ik moet kiezen tussen hem en Tijl dan wordt het een hartverscheurende keuze.

Die keuze moet je jezelf niet aandoen. Doe het niet.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nogmaals: Ik heb hier een zak chips klaarliggen, een glas cola en de ajaxbingo kaart. Ik ga genieten

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Gijpie over die georgische back van Vitesse.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Vitesse , dat was een komisch interview.

Vrijdag had ik op PowNews (zapte er heel toevallig langs) het hele stuk gezien. Wel geinig, al is die van Leeuwen wel dom bezig. Hij is toch het visitekaartje van Vitesse.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Cliske de Rat

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Nogmaals: Ik heb hier een zak chips klaarliggen, een glas cola en de ajaxbingo kaart. Ik ga genieten

Jol is best een aardige vent hoor. Ik vind hem altijd zon vriendelijke bullebak, zon man die je wel altijd zou helpen als je hulp nodig had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.