- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sliske de rat(Fred Rutten). Ik lig weer dubbel hier.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Jol is best een aardige vent hoor. Ik vind hem altijd zon vriendelijke bullebak, zon man die je wel altijd zou helpen als je hulp nodig had.
Ja en als je maar genoeg voor die hulp betaald, neemt ie zijn broer ook nog mee. Nee, dank U 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Jol is best een aardige vent hoor. Ik vind hem altijd zon vriendelijke bullebak, zon man die je wel altijd zou helpen als je hulp nodig had.
Ik zie Jol wel bij mij in huis laminaat leggen. Met een gereedschapsriem, een duimstok en een bouwvakkersdecollete.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Boekeltje en Wegereef fluiten komende weekeinde geen topper. De KNVB heeft de bewuste duels met beide scheidsrechters geëvalueerd. "Dinsdag worden de aanstellingen van komend weekeinde bekend", licht een woordvoerder van de voetbalbond op de website van de KNVB toe. "Maar het mag duidelijk zijn dat Wegereef en Van Boekel niet bij de belangrijkste wedstrijden op het veld zullen staan. Er wordt aangesteld op basis van prestaties. Dat weten de heren overigens zelf ook."
Nou, geweldig. Wat is de topwedstrijd van dit weekend? NEC - De Graafschap ofzo? Weer een maatregel van niks. Maar hé, De KNVB doet tenminste iets aan het dramatische niveau van de scheidsrechters hè. NOT!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feyenoord-VVV lijkt me wel een wedstrijd voor Wegereef dan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zooo !! na een half uur wachten is er maarliefst 5 seconden !!! geweid aan het onterechte puntenverlies van Ajax ...
VI 
Overgens niks mis met die Lama...
En om 10 uur Jol te gast bij B&B 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie Jol wel bij mij in huis laminaat leggen. Met een gereedschapsriem, een duimstok en een bouwvakkersdecollete.
Als het maar niet om zondagmiddag half 1 gelegd moet worden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lekkere salaristabel 
Gelukkig lopen er in de zomer enorm veel contracten af. Dan gaan de kosten enorm dalen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente ziet ambitieuze assistent-trainer Schreuder bijtekenen tot 2014
Maandag, 25 oktober 2010 om 17:10
FC Twente heeft assistent-trainer Alfred Schreuder drie jaar langer aan zich weten te binden. Schreuder, die een contract had tot medio 2011, blijft nu dus tot 2014 aan de regerend landskampioen verbonden. Twente laat weten volop toekomst te zien in de huidig assistent van hoofdtrainer Michel Preud’homme.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wegereef structureel een belabberde scheidsrechter haha.
Hij is niet dik hij is mollig. 
Schitterende aflevering weer. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die 1e divisie moeten ze trouwens niet ook nog eens op maandagavond laten zien. Interesseert haast niemand wat. Mij in ieder geval niks.
En vrijdag is dat ook allemaal al geweest. Tijdvulling.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
C is Van Praag, D is Oostveen en E is Kesler. Ter vergelijk:
Jan zegt dat hij in een mail van Marlies heeft gelezen dat Piet aan Otto vroeg of hij een diefstal heeft gepleegd. Otto zei dat hij dat niet eens kon, hij heeft immers geen handen, dus als dat al is gebeurd dan heeft Annie dat gedaan. Of Annie dat ook daadwerkelijk heeft gedaan, en of Otto daartoe heeft aangezet, wilde hij niet ontkennen.
Conclusie: Otto heeft een moord gepleegd. FEIT!
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Let op Otherfool Johan gaat wat zeggen over Nigel na de boodschappen.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Als het maar niet om zondagmiddag half 1 gelegd moet worden
Dan moet ie gezellig liedjes zingen met zijn kleinkinderen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
C is Van Praag, D is Oostveen en E is Kesler. Ter vergelijk:
Jan zegt dat hij in een mail van Marlies heeft gelezen dat Piet aan Otto vroeg of hij een diefstal heeft gepleegd. Otto zei dat hij dat niet eens kon, hij heeft immers geen handen, dus als dat al is gebeurd dan heeft Annie dat gedaan. Of Annie dat ook daadwerkelijk heeft gedaan, en of Otto daartoe heeft aangezet, wilde hij niet ontkennen.
Conclusie: Otto heeft een moord gepleegd. FEIT!
Je draaft door. Dit is journalistiek, een journalist van het NRC praat met Van Praag en daarna met Kesler (al dan niet informeel, off the record). Later verschijnt dit in de krant. Dat heeft niks met je hele ABCDE-verhaal te maken. Borst leest enkel het artikel van de journalist voor, die zijn quotes rechtstreeks uit eerste hand heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Joh, dat je nog tijd besteden wil aan je mening verdedigen tegenover otherfool.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zou het stuk wel eens willen lezen dan. Maar dan nog ontkent Kesler iets niet waaruit dan zogenaamd zou volgen dat hij iets anders wel heeft gedaan. Dat is logica van likmevestje. Overigens sla ik in mijn voorbeeld door het opvoeren en legitiem achten van Jan de eerste stap al over als in dat ik werkelijk geloof dat Borst de quotes correct, in zijn geheel en binnen context voorleest.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Je draaft door. Dit is journalistiek, een journalist van het NRC praat met Van Praag en daarna met Kesler (al dan niet informeel, off the record). Later verschijnt dit in de krant. Dat heeft niks met je hele ABCDE-verhaal te maken. Borst leest enkel het artikel van de journalist voor, die zijn quotes rechtstreeks uit eerste hand heeft.
En die journalisten verdraaien nooit eens wat woorden. Of halen er nooit uit wat hun graag willen horen. Hun interpretatie van wat er werkelijk gezegd is. Alles voor een mooi verhaal.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hopelijk komen er woensdag veel naar de Kuip, onvoorwaardelijke liefde onvoorwaardelijke steun.. Man wat een klotedagen zijn dit. Zelfs een Psv-collega had eerder medelijden en geen grapjes, dan is het erg gesteld.
Btw is er dan ook een In Memorian voor overleden supporters (was al gepland dus laat de inkoppertjes maar achterwege gheghe), gisteravond nog een bekende oude supporter om 23.45 het loodje gelegd. Je zou haast denken..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Duidelijk penalty !!!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo he, voor het eerst dat ik die "Hands"zie. Dat was dus absoluut een cadeautje van de scheids, allemachtig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
We gaan even terug naar de kern:
Wat niet klopt:
1. Hij heeft die macht niet (Van Oostveen wel)
2. Hij heeft het niet ontkend (iets anders dan toegegeven)
3. De reden (om Twente te bevoordelen) is er bij bedacht (en niet correct)
4. Dit hebben we via via begrepen.
Om zoiets een FEIT! te noemen (let wel; hoofdletters, uitroepteken) is spugen in het gezicht van logica, waarheidsbevinding en argumentatie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekkere salaristabel 
Gelukkig lopen er in de zomer enorm veel contracten af. Dan gaan de kosten enorm dalen.
Hopen dat Ajax dan ook de wijsheid bezit om geen paniekaankopen te gaan realiseren. Buiten alle rommel die de deur uitloopt zul je ook maar liefst 3 a 4(!) vaste krachten waarschijnlijk verliezen. Met het ingecalculeerde verlies van Emanuelson, Suarez, Stekelenburg en Vertonghen/vd Wiel ben je volgend seizoen niks meer dan middenmotor. Misschien dat een Urby of Vd Wiel met pijn en moeite nog redelijk te vervangen is, maar de overige spelers zijn van zulke exceptionele klasse die je in geen jaren meer zult bezitten (aangezien je zulke klasse momenteel niet kunt kopen). Nee; Ajax moet vanaf nu elke dag de kerk in om te bidden voor een kampioenschap en CL dit seizoen; want ik zie het volgend seizoen absoluut niet gebeuren.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Die vreselijke kutspeler Pascal Boschaart had die bal ook gewoon achter laten rollen. Maar nee meneer wil het te mooi doen en de bal met de borst aannemen. Maar dat doet ie met beide armen naar voren en laat die bal op de binnenkant van zijn bovenarm terechtkomen. Gewoon absoluut een penalty. Gewoon oerdom van die Bosschaart.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die vreselijke kutspeler Pascal Boschaart had die bal ook gewoon achter laten rollen. Maar nee meneer wil het te mooi doen en de bal met de borst aannemen. Maar dat doet ie met beide armen naar voren en laat die bal op de binnenkant van zijn bovenarm terechtkomen. Gewoon absoluut een penalty. Gewoon oerdom van die Bosschaart.
Binnenkant schouder wat mij betreft. Scheidsrechter liep er ergens achter. Vraag me af hoe hij dit in godsnaam heeft kunnen zien? Grens vlagde ook voor een corner.
Typisch gevalletje van HBNVW
Het betere natte vinger werk
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.