• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

We gaan even terug naar de kern.

Maar die 'kern' kwam niet van mij en ik ging daarna in een andere discussie met jou. Die quote doet dan niet eens ter zake.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waaaaah ergerlijk als je dochter je op tv elke keer moet helpen om iets te verstaan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, ik reageerde hierop en jij daar weer op dus dit was het startpunt,

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

moviemafketel schreef:

Waaaaah ergerlijk als je dochter je op tv elke keer moet helpen om iets te verstaan.

Het is onnodig voor mij.

Waarom is het nodig voor jou?

Onnodig

Waarom is het onnodig?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviemafketel schreef:

Sowieso waardeloze vragen! Hoeveel van die irritante vragen kan een man verdragen......'Wat weet je nog, hoe voelde het, wat dacht je, wat zag je, wat hoorde je, wat ruikte je...........'

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Zucht, als ik de vaderlandse voetbalmedia mag geloven zijn de goals van Vleminckx weer zo'n beetje volledig toe te schriijven aan Patrick Kluivert.

Wat een vreselijke debielen toch .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Als ik de vaderlandse voetbalmedia mag geloven heeft Feyenoord gisteren 10 eigen goals gemaakt. Tegen wie speelden ze eigenlijk?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nouja, VI in ieder geval wel.

Wel geinig dat Sno Hazes luistert Toch weer is wat anders dan die Gregory.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Zucht, als ik de vaderlandse voetbalmedia mag geloven zijn de goals van Vleminckx weer zo'n beetje volledig toe te schriijven aan Patrick Kluivert.

Wat een vreselijke debielen toch .

Blijft moeilijk voor je he, kosje. Om Kluivert eens wat credits te geven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

Als ik de vaderlandse voetbalmedia mag geloven heeft Feyenoord gisteren 10 eigen goals gemaakt. Tegen wie speelden ze eigenlijk?

Met alle respect, maar tegen het Feyenoord van gister met 10 spelers hadden Ajax en Twente denk ik ook heel veel goals gemaakt. Was een prima prestatie van PSV, maar de wanprestatie van Feyenoord is groter dan de prestatie van PSV.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Eh.. Zeer zeker niet, maar.. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat gelooft hoop ik he.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar die suggestie slaat natuurlijk nergens op. Gewoon een zeldzame opleving van Vleminckx, straks raakt ie weer weken geen pepernoot

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens, jammer dat die van Leeuwen bij Vitesse zit anders wat het meteen mijn held geworden. Heerlijk gewoon.

De enige manier waarop je die Powned kneusjes te woord moet staan.

Hoop dat het veel navolging krijgt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maar die suggestie slaat natuurlijk nergens op. Gewoon een zeldzame opleving van Vleminckx, straks raakt ie weer weken geen pepernoot

En als dat al zo is zal je echt niemand horen dat Kluivert zo'n prutser is dat ie hem niet beter maakt. .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Zoals ik al zei: Ik ga zeker kijken En dan doe ik mijn carnavalsoutfit met ajaxlogo aan en het eierdopje op het hoofd. Wat drinken erbij en bingo-en maar

Bingo valt tegen of niet? Die oude omaatjes winnen voor de verandering weer is en gaan er met de prijzen aan de haal!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Eh.. Zeer zeker niet, maar.. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat gelooft hoop ik he.

Ik geloof zeker dat Kluivert invloed heeft op een modale spits als Vleminckx en hem beter kan maken. Die jongen stond laatst met een interview in de Vi waarin hij zei dat hij heel erg blij was met Kluiverts hulp, wat hem echt beter maakte. Net of een oud topspits van Ajax, Barcelona en Oranje niet een andere spits goede adviezen kan geven.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Wat een saai programma zeg.

Zelfs Jol weet het niet gezellig te maken. Wie moeten ze dan uitnodigen?

Ze hebben wel wat met het lichaam van Jol die Barendjes zeg .

In de Breedte en te dik bevonden. Hadden ze denk ik vooraf afgesproken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Beetje slijmballen Moet Frits even gaan uitleggen hoe Ja/Nee spelletje werkt.

Nou, Jol en Sno kunnen hun borst nat maken. Een erg ingewikkeld spelletje

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

13woutie13 schreef:

Wat een saai programma zeg.

Zelfs Jol weet het niet gezellig te maken. Wie moeten ze dan uitnodigen?

Ze hebben wel wat met het lichaam van Jol die Barendjes zeg .

In de Breedte en te dik bevonden. Hadden ze denk ik vooraf afgesproken.

Die Barendjes zijn wel slaapverwekkend zeg. Niet 1 prikkelende vraag nog. Niet 1 vraag wat Jol met Ajax wil, wat hij van dit Ajax vind en wat de mogelijkheden zijn. Wat een sof zeg. Dit kijk ik dus nooit meer. Ik gaf het alleen vandaag een kans vanwege de Ajax inbreng bij de gasten. Lachwekkend slecht programma zeg

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik probeer even te bedenken waar ze het ook alweer over hadden Sno ook al een kwartier niet meer aan het woord geweest.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Er is 1 ingredient dat ontbreekt en dat is * tromgeroffel * ... juist HUMOR.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Niet eens persé humor, ik mis een bepaalde soort van luchtigheid. Zoiets als Holland Sport bijvoorbeeld wel heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Er is 1 ingredient dat ontbreekt en dat is * tromgeroffel * ... juist HUMOR.

Wat verwacht je dan bij die ouwe zeurtaart en haar bejaarde en al 100 jaar enorm duffe vader?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Setting lijkt me ook wel belangrijk. Ondanks de leuke mensen bij VI(Genee, Reneetje en Johan) is de setting ook erg leuk. Geeft een soort huiskamer gevoel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zeg niet dat ik het niet had verwacht, ik mis het alleen. Wil graag dat er soms wat te lachen valt. van Raaij was vroeger nog wel grappig en gevat, maar ook dat is nu gewoon een oude man. Hun gasten moeten ze beter uitzoeken, want ook deze 2 zijn geen geboren grapjassen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Ik zou het stuk wel eens willen lezen dan.

Speciaal voor jou heb ik het officiële artikel opgezocht: - archief.nrc.nl

Ik zal de alinea, waar het om gaat quoten en de quote van Kesler cursief maken:

Kesler was trots op de zilveren medaille voor de tweede plaats van Oranje bij het WK die hij afgelopen weekeinde uit handen kreeg van bondscoach Bert van Marwijk. En op het kampioenschap van 'zijn' club FC Twente, vorig seizoen. KNVB-voorzitter Michael van Praag vertelde dat Kesler er niet voor schroomde een arbiter uit het programma te halen wanneer deze, zoals Pieter Vink bij AZ-Twente, de club uit Enschede benadeelde. Kesler ontkende dat niet. 'Dit heeft m'n opvolger Bert van Oostveen gedaan, maar wel op mijn verzoek.'

Zoals je ziet slaat 'dit' duidelijk terug op 'dat Kesler er niet voor schroomde een arbiter uit het programma te halen wanneer deze, zoals Pieter Vink bij AZ-Twente, de club uit Enschede benadeelde.'

Aangezien de laatste zin een quote is van Kesler en het duidelijk is waar het woord 'dit' op terugslaat, concludeer ik dat Kesler bevestigd wat Michael van Praag zegt.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat een DOMME vragen Uitzetten deze rotzooi.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik geloof zeker dat Kluivert invloed heeft op een modale spits als Vleminckx en hem beter kan maken. Die jongen stond laatst met een interview in de Vi waarin hij zei dat hij heel erg blij was met Kluiverts hulp, wat hem echt beter maakte. Net of een oud topspits van Ajax, Barcelona en Oranje niet een andere spits goede adviezen kan geven.

Tuurlijk kan hij hem wat aanwijzingen geven enzo, maar om meteen na de wedstrijd te vragen of het door Kluivert komt is dom, genant en gewoon schandalig tegenover bvb mensen als Jack de Gier die pas echt veel tijd en moeite in Vleminckx hebben geinvesteerd.

Bjorn begon gelukkig zelf ook maar meteen over de Gier toen.

Als dit nog vaker gebeurt moet Kluivert zelf maar eens voor de camera zeggen dat hij uiteraard maar een marginale rol heeft, anders wordt het echt sneu.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Over welke speler uit de beloften van Ajax hadden ze het die ook zoiets heeft meegemaakt als Sno, 'maar dan minder heftig'?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Kijk, Wouter Bos bij PenW over Feyenoord, dat lijkt er meer op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.