• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.237 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.744 acteurs
  • 199.751 gebruikers
  • 9.422.875 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Die Vera van Paraguay speelt een hele sterke wedstrijd. Prachtig doelpunt, en ook al veel ballen veroverd. Fysiek en conditioneel een sterke speler.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

herman78 schreef:

Over Maicon:

(quote)

Hij heeft wel vaker exact dezelfde goal gemaakt, ik heb geloof ik eergisteren nog een filmpje gepost. Niets geen voorzet, gewoon een bewuste knal op goal.

Dat filmpje is totaal niet te vergelijken. Nu hadden Maicon en de bal een veel hogeresnelheid, waardoor een bal er nog weleens in wil waaien terwijl je voor wil zetten. Dat was bij die andere situatie niet zo en bovendien was die relatief veel verder van de achterlijn. Je ziet Maicon bij deze goal eerst voor de goal kijken en dat twee seconden naar de bal. Ik blijf erbij dat ie hem gewoon hard wilde inspelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weet iemand welke commentator dit is bij paraguay - Slowakije?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Weet iemand hoe ik me aan kan melden voor de MovieMeter subleague op Sportpools? Misschien kan iemand het paswoord even pm'en ofzo? Alvast bedankt!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weet iemand welke commentator dit is bij paraguay - Slowakije?

Ronald van der Geer, de gene voor wie Evert nog vier wedstrijdjes heeft gedaan. Wil je lid worden van zijn fanclub?

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik blijf erbij dat ie hem gewoon hard wilde inspelen.

En ik blijf erbij dat hij gewoon intentioneel voor een doelpunt ging. En nu?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nu moet wavanbuuren maar weer een weddenschap aangaan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Wel een speler die precies het soort spel van NKufo kan voortzetten. Balvast, veel scorend vermogen en ook leiding geven aan de aanvallers. En Blaise werd het laatste jaar bekritiseerd omdat ie te langzaam zou zijn. Dan kan een jongere versie het misschien makkelijker belopen

Zoals je nog wel weet waren wij het niet altijd eens over N'kufo, maar ik vind Janko niet hetzelfde type. Janko is een echte targetman en scoort gemakkelijker dan N'kufo, maar N'kufo is een betere voetballer dan Janko.

Ligt er een beetje aan wie er bij FCT nog meer bij komen, maar ik vind Janko op het eerste gezicht niet helemaal het juiste type. N'kufo kon andere beter laten spelen, kijk maar naar Arnautovic, Elia, Ruiz en Stoch. Terwijl Janko vooral ballen erin zal moeten schieten. Mocht Janko komen dan zou ik in ieder geval met een echte 10 gaan spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ronald van der Geer, de gene voor wie Evert nog vier wedstrijdjes heeft gedaan. Wil je lid worden van zijn fanclub?

Nog niet . bevalt me wel heel erg moet ik zeggen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nog niet . bevalt me wel heel erg moet ik zeggen.

Hij zit inmiddels alweer een paar jaar bij Langs de Lijn. Toch wel de kweekvijver van voetbalcommentatoren.

De Slowaken daarentegen moeten jou nu toch ook wel 1000% tegenvallen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, dat wordt Italië voor ons..... Zie Italië namelijk genoegen nemen met 1 goal verschil.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Don Dijk schreef:

Nu moet wavanbuuren maar weer een weddenschap aangaan.

Beetje lastig te bewijzen voor wie dan ook lijkt me. Overigens hadden wij geen weddenschap, maar stelde jij geheel belangeloos EUR 50,- ter beschikking

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

De Slowaken daarentegen moeten jou nu toch ook wel 1000% tegenvallen?

Bedankt voor de info. Ronald vd Geer , maar vaker Langs de Lijn luisteren dan. Wie was Ten Napel ook alweer? .

Ja, dit valt me erg tegen. Ik had echt gedacht dat ze een serieuze contender waren voor een tweede plaats in de poule. Een race die Paraguay net aan wist te winnen. Leek me toch wel een enorme verrassing maar het valt erg tegen. Eén van de meest saaie ploegen, laten totaal niets zien. Ze vallen mij inderdaad behoorlijk tegen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, dat wordt Italië voor ons..... Zie Italië namelijk genoegen nemen met 1 goal verschil.

Zou toch een knap lullige uitkomst zijn, achtste finale Italie, kwartfinale Barzilie. Maar goed, er kan nog van alles gebeuren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Dus jij wil Robben al laten spelen met alle kans op een terugval/blessure? (Als hij al fit was). Goh, wat ben ik blij dat jij geen bondscoach bent. Onverantwoorde domoor!

Ben erg blij dat Bert met Robben wacht tot de 8e finales.

Laten invallen sufkut Natuurlijk niet van meet af aan beginnen.. maar met Kuyt en VdeV zit er amper bewging in, het is een verstopte aanvoer. V Persie ook eens halverwege vervangen door Huntelaar, kijken of daar misschien iets aan schort. Niet behoudend alles maar met dezelfde 11 en wachten totdat het fout gaat..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat dacht je van het feit dat ze gewoon veel modale eenheidsworsten in de ploeg hebben en dat ze niet beter en leuker kunnen?

Ze hebben anders wel Stoch (!!!) als reserve op de bank.. van het vorstelijke FC Twente

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Zoals je nog wel weet waren wij het niet altijd eens over N'kufo, maar ik vind Janko niet hetzelfde type. Janko is een echte targetman en scoort gemakkelijker dan N'kufo, maar N'kufo is een betere voetballer dan Janko.

Ligt er een beetje aan wie er bij FCT nog meer bij komen, maar ik vind Janko op het eerste gezicht niet helemaal het juiste type. N'kufo kon andere beter laten spelen, kijk maar naar Arnautovic, Elia, Ruiz en Stoch. Terwijl Janko vooral ballen erin zal moeten schieten. Mocht Janko komen dan zou ik in ieder geval met een echte 10 gaan spelen.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Janko is een vooral afwachtende spits, in het systeem van Twente is een voetballende spits meer van waarde. Bovendien zat Janko de laatste wedstrijden gewoon op de bank, dus een echte topper is het niet.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ze hebben anders wel Stoch (!!!) als reserve op de bank.. van het vorstelijke FC Twente

Lol, calimero

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Go Nieuw-Zeeland

Lijkt me toch prachtig als ze hier ook een puntje uit kunnen slepen. (of meer)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Hier ben ik het helemaal mee eens. Janko is een vooral afwachtende spits, in het systeem van Twente is een voetballende spits meer van waarde. Bovendien zat Janko de laatste wedstrijden gewoon op de bank, dus een echte topper is het niet.

Omdat ie een probleem had met Stevens. Maar wat Kai zegt: Twente wil voor zover ik gehoord heb nog een top nr 10 halen. Zouden ze veel geld voor over hebben. Rendla is misschien nog steeds niet fit genoeg. Dan moeten ze hem misschien maar laten gaan, ook al is het ons grootste talent, maar die jongen wordt denk ik nooit meer fit.

Als Ruiz blijft staat er toch weer een mooie aanval. Bahrami,Janko ,Ruiz. En wie weet Javadov op rechts en Ruiz op 10

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Jaaaaaaaaaaaaaa Nieuw Zeeland \0/

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ongelofelijk!

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

JAJAAAAAA

Geniaal.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

JAAAAAAAAAAAAAAA

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Hoorde ik nu goed dat Nieuw-Zeeland niet eens een eigen profcompetitie heeft?

Een finale Noord-Korea - Nieuw-Zeeland is dichterbij dan ooit!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Italië zet dit wel recht, het was al bijna zo ver.

Schitterend voor de wedstrijd dit!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ja ik ben bang dat Nieuw-Zeeland er nu heel hard af gaat. Als die Italianen maar een beetje moeite doen om te scoren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.