• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.890 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.652 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Nee vriend. Wel vergeleken met Emmen, Eindhoven, Excelsior. AGOVV, Omniworld, Helmond Sport, Dordrecht, Volendam, Telstar, Fortuna Sittard, FC Oss en het vergane Haarlem.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Het nieuwe Studio Sport topic.

Een nieuw topic om de belasting van de server te beperken. Het oude was over de 20.000 berichten gegaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik wil het nieuwe graag inluiden met:

FEYENOORD!

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Aan de Langeleegte!!!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Wel ongelovelijk dat je hier verliest, maar zo gaat het al jaren als Ajax tegen dit soort ploegen moet

Tegen betere ploegen bedoel je.

Zo gaat het bij ons en bij elk team altijd, dat je denkt dat je beter bent en dat je dan toch telkens verliest.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zuur en kut.

Ik heb wel een mooie wedstrijd gezien die nog wel zo goed begon met een heerlijke rush van Sulejmani zoals ik hem ooit zag spelen bij Heerenveen. Hele mooie 1-0. Daarna drukte Ajax door maar viel de 1-1 onverwacht. Trouwens wel een beauty van een goal, dankzij Del Piero. Daarna weer zat kansen waaruit Ajax had moeten scoren. Oa Suarez kreeg weer geen penalty (waar zijn die extra assistenten in hemelsnaam voor zeg) en zij maakten 1-2. Daarna weer kansen nog gehad voor 2-2. Schot op de paal bv.

We gingen echt met een heel wrang gevoel weg. Typisch Italiaanse winst. Onverdiend en gestolen. Maar het is ergens ook wel een klasse om uit 3 kansen 2 goals te maken.

Het is bijna voorbij, maar hopelijk zet Ajax nog 1x aan volgende week. Ben wel trots op deze ploeg. Ze hebben geknokt, gevochten en een hele tijd erg aardig gevoetbald. Maar schiet die kansen verdomme eens raak zeg. Jol wisselde trouwens laat zeg. Enoh had al eerder moeten wisselen. Die speelde met veel risico. En Eriksen had ik graag na rust er al meteen in gehad. Sulejmani eindelijk weer eens zoals we hem graag zien. Echt heerlijk!

En nog wel in de rust trouwens gelachen toen Karin Bloemen kwam zingen en tijdens haar liedje het publiek vroeg om meer geluid. Nou, ze kreeg een fraai fluitconcert

En de return...sja. Klein wonder nodig. Qua spel zou het kunnen, maar hoevaak scoor je nou 2 goals uit in Italie? Maar ik geef het niet op.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Gewoon 0-2 winnen. Het wordt lastig, maar het is niet onmogelijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

1-3, we krijgen wel een goal tegen

Als Ajax zo speelt als gister, dan maken ze nog wel kans. Moet je alleen wel kansen benutten. Suarez is er niet bij, Pantelic vast wel. Moet hij het maar doen.

Gewoon alles op niets spelen. Niet suf 0-0 spelen om niet te willen verliezen. Vol gas en als je verliest, helaas maar je hebt het dan wel geprobeerd.

Klote Italianen. Altijd hetzelfde gezeik als je tegen hen speelt. Alleen Fiorentina vorig seizoen niet

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Christine Nesbitt

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voordeel in Italië is wel dat één tegengoal geen einde verhaal is. Zolang je zelf maar in de 90min tijd er 2 weet in te schieten..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klote Italianen. Altijd hetzelfde gezeik als je tegen hen speelt. Alleen Fiorentina vorig seizoen niet

Goed om te zien dat het machtige Bayern nu met de grootste moeite van hetzelfde Fiorentina weet te winnen en nog allerminst zeker is van de volgende ronde

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

0-8, zit je nog dwars, he.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Aksel Lund Svindal

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

0-8, zit je nog dwars, he.

Laat je nakijken dwaas

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Goed om te zien dat het machtige Bayern nu met de grootste moeite van hetzelfde Fiorentina weet te winnen en nog allerminst zeker is van de volgende ronde

Daar ben ik ook blij mee!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik wil het nieuwe graag inluiden met:

Alles heej is VVV!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zelfs ik als mede Venlonaar kan die kreet niet meer uitstaan intussen...........

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Onze concurrenten voor rechtstreeks lijfsbehoud pakken de laatste tijd te veel punten. Om die reden word ik niet vrolijk van de overwinning van Roda JC.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is bijzonder jammer dat Edwin van der Sar een terugkeer in Oranje heeft uitgesloten. Dat maakt onze kans op de wereldtitel aanzienlijk kleiner.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Las net de verklaring van Ronaldo voor zijn 'vermeende' overgewicht: Op tv ziet iedereen er 3 kilo zwaarder uit, dat weet iedereen. En er zijn op mij altijd minstens 5 camera's gericht dus 3x5=15

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Pantelic vast wel. Moet hij het maar doen.

Geloof je toch hoop ik zelf niet. Wat is dat weer een miskoop. Blijft zonde dat Jol zich niet nog een dergelijke flater kan veroorloven waardoor ze hem ook nog constant opstellen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Ja dat zal vast de reden zijn....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax met of zonder Pantelic is een groot verschil. Niet persé in kwaliteit, maar wel in de manier van spelen. Zijn aanwezigheid is vaak erg nuttig, maar wat mij betreft niet persé nodig.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Suarez gaat er slechter/minder dominant door spelen dus is het een domme zet. Ziet tegen Juve meteen weer dat hij beter rendeert zonder Pantalic.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Tommeh schreef:

Ja dat zal vast de reden zijn....

Ik sluit het in ieder geval niet uit. Atouba moest die na één wedstrijd al slachtofferen dat wil die natuurlijk niet nog een keer dus blijft die Pantalic opstellen. En toegegeven tegen de kleine clubjes werkt dat nog best aardig.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Atouba moest die na één wedstrijd al slachtofferen

Atouba was niet fit en is nu gewoon kreupel, had anders vast wel (weer) een kans gehad.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

speranza schreef:

Aksel Lund Svindal

En weer geen Olympisch goud voor Bode Miller!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Geloof je toch hoop ik zelf niet. Wat is dat weer een miskoop. Blijft zonde dat Jol zich niet nog een dergelijke flater kan veroorloven waardoor ze hem ook nog constant opstellen.

Pantelic is helemaal geen miskoop. Hij is de enige die rust houd in de 16 meter waardoor er veel meer kansen/schoten gecreerd worden dan met 3 onrustige spitsen...

Overgens zou ik hem natuurlijk geen contract geven voor 4 jaar, dat zou waanzin zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kan merken dat jij Ajax nooit ziet spelen. Pantelic is een geweldige aankoop gebleken. Een balvast aanspeelpunt. Een intelligente speler. Een speler met al een hoop goals en assist. Ik hoop dat hij blijft voor 1 of 2 seizoenen.

Maar goed, je denkt het maar. Pantelic bewijst al een hele lange tijd je tegendeel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Gaat hij deze nacht opnieuw toeslaan?

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.