- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ze heeft wel een Lucille Werner kin. Maar ze is niet verkeerd verder 
Ze doet aan mee op het onderdeel kopje-vasthouden?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp dat jij de Olympische winterspelen niet op de voet volgt? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Nog 0,0 van gezien behalve een Youtube filmpje van Svens medaille. Zo ben ik dan ook weer he 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Lindsay Vonn blijft zeer teleurstellend steken op een bronzen medaille.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Andrea Fischbacher wint zeer verrassend de gouden medaille.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
VVV-Venlo pakt in de Koel een zwaar bevochten punt tegen AZ. Nu maar hopen dat ADO Den Haag morgen geen punt pakt, zodat we weer een klein stapje dichterbij rechtstreeks lijfsbehoud zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Onze Nigeriaan blijkt zowaar te kunnen voetballen. Was ook nodig ook want na de 1-3 gaf ik er niets meer voor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Kan merken dat jij Ajax nooit ziet spelen. Pantelic is een geweldige aankoop gebleken. Een balvast aanspeelpunt. Een intelligente speler. Een speler met al een hoop goals en assist. Ik hoop dat hij blijft voor 1 of 2 seizoenen.
Maar goed, je denkt het maar. Pantelic bewijst al een hele lange tijd je tegendeel.
Laatste drie maanden toch zeker een wedstrijd of 7 á 8 gok ik live gezien. Bijzonder matige en veel te trage spits die niet op zou vallen bij iedere willekeurige middenmoter. De doelpunten tegen vitesse en co verbloemen het nog een beetje. Nee als je dat een geweldige aankoop noemt dan zijn jullie daar in Amsterdam wel erg snel tevreden geworden. Suarez is een geweldige aankoop Pantalic is een slechte aankoop die bovendien de goede aankoop ook nog minder goed laat voetballen. Dat maakt het dubbel pijnlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Ze heeft wel een Lucille Werner kin. Maar ze is niet verkeerd verder 
Ze doet aan mee op het onderdeel kopje-vasthouden?
Haha, ze heeft een kut op dr kin 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat is toch juist een extra kwaliteit?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met twee gouden medailles is Simon Ammann de man van deze Olympische winterspelen. Shani Davis en Sven Kramer zouden zich hier nog bij kunnen voegen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Tering, dat Russische damesteam Curling ziet er echt nice uit.
Nooit gedacht dat ik naar leuke dames kon kijken en tegelijkertijd van verveling in slaap kan vallen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nog niet vaak meegemaakt. Zit even op BBC voetbal te kijken en tot mijn verbazing was de commentator bij 1 van de wedstrijden(lange samenvatting nog wel) een vrouw en ze deed het met meer bezieling dan ik bij welke man ooit heb gehoord haha. Moeten ze ook eens wat meer in Nederland gaan proberen. Wel graag 1 die weet wat buitenspel is natuurlijk. 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Tering, dat Russische damesteam Curling ziet er echt nice uit.
Nooit gedacht dat ik naar leuke dames kon kijken en tegelijkertijd van verveling in slaap kan vallen.
Ik zag het ook, zo saai!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een schitterende race van Tuitert zeg, allemachtig haha. Prachtig gewoon! Ik dacht die Amerikaan zal het hem wel weer doen in de laatste rit,maar we pakken hem gewoon.

Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Mooooooooooi!!!!! En nu kan ik gaan slapen, ik hou niet eens van schaatsen! 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Tuitert! 
Briljante race. Mooi om te zien dat hij met name op de rechte stukken harder ging dan Davis.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Tuitert, wat een held!
Op dit podium dé race van je leven rijden, fantastisch! Wow!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen

Fantastische race en afgetekend gewonnen!
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
wat een geweldige race zeg, sowieso heel veel geweldige races vanavond, maar die van Tuitert (en ook die van Skobrev) was/waren wel echt de mooiste(n).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laat bij dit soort afstanden aub Veldkamp ergens een hapje eten in Vancouver en gooi Wennemars in zijn plaats. Allemachtig wat een stoïcijnse reacties tot nu toe van die 3 bah. Tuitert is een held, koningsafstand en dan goud, zo tof!
edit: Die kop van Davis is voor mij alleen al goud waard hahaha.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inter verspeelt thuis twee dure punten tegen Sampdoria.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Laat bij dit soort afstanden aub Veldkamp ergens een hapje eten in Vancouver en gooi Wennemars in zijn plaats. Allemachtig wat een stoïcijnse reacties tot nu toe van die 3 bah. Tuitert is een held, koningsafstand en dan goud, zo tof!
edit: Die kop van Davis is voor mij alleen al goud waard hahaha.
Inderdaad moet eens even op zoek gaan naar radiocommentaar van Erben bij de race.
Wel meesterlijk van Tuitert
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Als ik het iemand gun dan is het Tuitert wel, wat is dat een sympathieke kerel. En dan op deze wijze Olympisch goud winnen... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.