• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.931 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.902 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Cool van Tuitert. Ook mooie interviews vanochtend. En die Jeroen Stomphorst bij de aankondiging van het interview met Ammann vond ik ook briljant: "niet alleen zijn bindingen zijn bijzonder"

YouTube - Swiss ski jumper wins first Winter Olympics gold

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Op dumpert staat een filmpje met commentaar van Wennemars en beelden. Mooi!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Das toch helemaal geweldig man. De Jack van Gelder van het schaatsen. Er moet geschreeuwd en meegevoeld worden. Nuchtere Hollanders kunnen we na de Olympische Spelen wel weer zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Heerlijk Heerlijk Mark!!!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit zijn echt die mysterieuze krachten in de sport. Zie een interview met Tuitert een jaar terug. hier

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Een sportman moet op het juiste moment pieken. Dat is natuurlijk onvoorstelbaar moeilijk. Dat Mark Tuitert hierin slaagt is daarom zeer knap. Dit is bovendien het koningsnummer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit soort successen geven me ook gewoon de hoop dat we in de toekomst ook gewoon nog een keer gaan pieken in andere sporten en dan het liefst met voetbal natuurlijk of weer eens een eendagsvlieg in de finale van een grandslam hebben zoals Verkerk op Roland Garros.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Verdorie! ADO Den Haag kaapt diep in blessuretijd een punt uit de Kuip. Daar word ik niet vrolijk van!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik nog minder, moet ik zeggen. Maar goed, weinig punten na de winterstop waren al ingecalculeerd. Dat is namelijk altijd zo met Feyenoord.

Onprofessioneel dat Feyenoord het spel niet kan maken en de wedstrijd niet uit kan spelen. Om het spel te kunnen maken moet het positiespel goed zijn. En dat is dus niet het geval, terwijl er op het middenveld allemaal "voetballende" spelers staan. Ik heb het aan het begin van het seizoen al gezegd: het is eigenlijk te gevaarlijk om de 2 verdedigende middenvelders Fer en El Ahmadi bij elkaar te zetten. Ze leiden veel en veel te veel balverlies. En in de omschakeling is Feyenoord nog lang niet zo ver als het wil. Prima spelers, Fer en El Ahmadi, maar zet er liever een speler bij die minder risico in het spel legt.

Dat net 2 ex Feyenoorders voor de 2-2 moeten zorgen. Derijck die Rob van Dijk belemmerd te keepen en Buijs die hem erin prikt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Toch zou ik als Feyenoord-supporter erg trots zijn op wat Feyenoord dit seizoen laat zien. Ze spelen met zoveel spirit en af en toe lijkt het nog op voetbal ook. Wel zonde en eigenlijk gewoon zwak dat je Den Haag in eigen huis niet even oprolt

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Feyenoord moet zich ook gewoon richten op de 4e plaats. Meer zit er niet in. Jammer dat Feyenoord het gat met de nr. 5 niet tot 10 punten heeft vastgesteld. Er komt een lastig programma aan. Gelukkig verspelen AZ, Utrecht en Heracles ook genoeg punten. Dit weekend pakt alleen Utrecht 3 punten. Binnenkort Heracles thuis.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het klote voor VVV-Venlo! Dat is de reden van mijn teleurstelling over de uitslag in de Kuip. Dat moge inmiddels duidelijk zijn voor degenen die dit topic actief volgen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach ja, Den Haag is ook niet dichterbij gekomen, dus als je elke week gewoon dezelfde resultaten haalt als de concurrenten onder je red je het ook he? VVV gaat zich wel handhaven. Nu nog leren uit niet te mooi te willen ballen en gewoon zwoegend puntjes binnen sprokkelen. Heb zelf niks met VVV, maar vind het wel erg knap van ze. Thuis spelen ze ook gewoon leuk, aantrekkelijk voetbal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax is lekker bezig zie ik, helaas dat saaie PSV ook weer

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

PSV heeft weer geluk dat de scheids iets niet zag.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

speranza schreef:
Ik vind het klote voor VVV-Venlo! Dat is de reden van mijn teleurstelling over de uitslag in de Kuip. Dat moge inmiddels duidelijk zijn voor degenen die dit topic actief volgen.

Dat was ook volledig duidelijk. hoor. Waarom de uitleg als je toch weet dat wij hier actief zijn?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Pantelic wat is die goed bezig zeg! Idem voor De Jong en Eriksen.

Netjes uitspelen en fit blijven nu.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

moviemafketel schreef:
Ajax is lekker bezig zie ik, helaas dat saaie PSV ook weer

Valt vandaag weer reuze mee. Hadden ook al gewoon met 3-0 voor moeten staan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

[quote]Kai schreef:
Pantelic wat is die goed bezig zeg! Idem voor De Jong en Eriksen.

Netjes uitspelen en fit blijven nu.
[/quote

Pantalic kun je er tegen deze tegenstanders erg goed bij hebben

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou tweede keer op rij dat we thuis totaal onnodig de wedstrijd nog uit handen geven in de laatste minuten.... Maar moet je zelf maar wel scoren als je 15 hoekschoppen en 4-5 kansen krijgt....

Wel een leuk sfeertje in de Kuip.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

redelijke eerste helft, maar veel te veel slechte aanspeel ballen in de tweede helft. Wat een moeite met dat matige Ado zeg.. zonde. Weer puntverlies in de laatste minuten. Wel een fraai goal van Wijnaldum.
En Cissé had volgens mij dit keer te grote schoenen aan. Misschien volgende keer gewoon blootvoets gaan?

Gelukkig zorgden de Ado supporters nog voor wat vuurwerk: het zoveelste bommetje ging een beetje mis: zoefzoefzoefzoef in het vak en een ontploffing tussen de kneuzen zelf met de oortjes dichthouden

Leuk ook die ooievaars die aan de tweede ring noordzijde waren opgehangen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ja als je gewoon drie á vier open kansen niet maakt dan roep je het over jezelf af. Had het alleen dan liever vorige week gezien. Heracles verdiende het nog Sparta is niet aan de goal geweest.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Geen seconde in de problemen geweest de tweede helft en dan nog een tegentreffer incasseren. Kan het nu zo moeilijk zijn om tegen Sparta een tweede treffer te maken? Slecht hoor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:
Geen seconde in de problemen geweest de tweede helft en dan nog een tegentreffer incasseren. Kan het nu zo moeilijk zijn om tegen Sparte een tweede treffer te maken? Slecht hoor.

Ik vind PSV na de winter sowieso heel ongemotiveerd overkomen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Eerste helft was anders heel behoorlijk. Vier enorme kansen en nog legio grote mogelijkheden op kansen. Tweede helft was gewoon bijzonder slecht al moet die bal van Bakkal 20 seconden na rust er gewoon in. Erg slecht dit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ach, incasseert psv ook eens een onverdiende tegenvaller. Al moge het duidelijk zijn dat Twente nog steeds in de race is voor de titel. Al vind ik beide teams behoorlijk minder voetballen dan voor de zomerstop. Ik kijk uit naar Psv-Twente

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Materny schreef:
Al vind ik beide teams behoorlijk minder voetballen dan voor de zomerstop.

Dat is dan ook al een aardig tijdje geleden. Toen speelden ze zelfs nog met compleet andere teams.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Heerlijke middag zeg! Eerst Feyenoord diep in extra tijd gelijk zien worden, daarna een galavoorstelling van Ajax en dat verspeelt PSV nog de winst! Mooi dat die laffe 1-0 is genoeg instelling nu eens wordt afgestraft.

Ajax speelde echt heerlijk. Sure, Vitesse was ongelooflijk slecht, maar dat kwam ook vooral door Ajax. Eriksen, wat een ongelooflijke speler! De Jong deed het ook heel goed. Suarez continue gevaarlijk. Erg jammer dat hij 3x de lat/paal raakte. Pantelic ook heel sterk als aanspeelpunt. Timbo zal vast niet hebben gekeken, maar anders had hij ook zijn ongelijk over hem toe moeten geven. De goals van Ajax waren ook erg mooi. Zeker de 1e was echt genieten. Ajax combineerde en tikte er op los. Ik heb nog enige hoop voor donderdag tegen Juventus. En ook plek 1 en 2 in de Eredivisie heb je nog een beetje in zicht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Enne, heb vanmiddag nog het schaatsen gezien van vannacht. Was toch wel benieuwd. De ontlading en emotie na de laatste race bij Tuitert was wel heel mooi om te zien! Klasse prestatie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.