- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijke middag zeg! Eerst Feyenoord diep in extra tijd gelijk zien worden, daarna een galavoorstelling van Ajax en dat verspeelt PSV nog de winst! Mooi dat die laffe 1-0 is genoeg instelling nu eens wordt afgestraft.

.
Psv kan heus wel doordrukken als ze willen, en op zoek naar meer goals gaan bij een 1-0 of 2-1 voorsprong. Ze kiezen alleen voor een optie die hun meer ligt, en dat is spelen op een kleine winst ( blijkt effectief genoeg de laatste jaren ). En met de huidige instelling domineren ze opvallend vaak, zowel op het veld als op de ranglijst.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg toch ook niet dat hun manier fout is. Ik heb er alleen echt niks mee. Als ik PSV kijk is de amusementswaarde altijd erg laag. Daarom vind ik het mooi dat ze die 2-0 niet weten te maken en nu eens de deksel op de neus krijgen. En ze moeten niet klagen, want vorige week hebben ze 3 punten bij Heracles gestolen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Enne, heb vanmiddag nog het schaatsen gezien van vannacht. Was toch wel benieuwd. De ontlading en emotie na de laatste race bij Tuitert was wel heel mooi om te zien! Klasse prestatie
uuuh verder alles goed met je ? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wijnaldum
Dolt drie man die daarna als poppetjes tegen elkaar rennen.
Overigens slechte beslissingen door Bossen en assistenten. Rode kaart vergeten te geven, handsbal genegeerd, Van Dijk werd gehinderd, Ado wellicht een penalty ontnomen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Penalties hadden inderdaad aan beide kanten gegeven moeten worden.
Beide keren niet/fout gezien, dus dat was netjes in evenwicht.
Ik vond dat Feyenoord ook rood had kunnen krijgen toen die speler van Feyenoord(even naam kwijt) zijn actie te ver doorzette en daarna bijna een been afhakte. Den Haag verdiende er ook 1. Ook in evenwicht.
van Dijk vond ik niet extreem gehinderd worden, was gewoon een hele rare verraderlijke bal. Die was er sowieso wel ingegaan denk ik.
Blijft zonde voor Feyenoord. Mooi sfeertje hing er weer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Blijft zonde voor Feyenoord. Mooi sfeertje hing er weer.
De mooiste sfeer die er hing was in de 94e minuut.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben voor Ajax, maar vind het stadion, de sfeer en de supporters van Feyenoord toch wel bijzonder. Zou het bij Ajax wel eens leuk vinden dat 1-0 genoeg is voor het publiek en dat het niet altijd met mooi voetbal hoeft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Alsjeblieft niet. Blij dat Ajax niet zon laffe wedstrijdmentaliteit heeft. Ik zou het niet kunnen verdragen om supporter te zijn van PSV of Twente en dan hele wedstrijden van PSV of Twente te moeten kijken en nog emotie daarbij te moeten hebben ook. Het ziet er niet uit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV en Twente vind ik zelf ook verschrikkelijk. Ik had het over de sfeer en inzet bij Feyenoord, niet perse het soms dramatische spel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ow, doelde je daarop. Ik vind de club Feyenoord ook best oke. Hoop altijd dat ze verliezen en had veel lol met de 2-2 straks, maar de club is wel wat. Itt PSV wat ik altijd zon kleurloze muis vind.
Ik hoop dat er nog eens weer een periode komt waar alleen Ajax met Feyenoord om de titel speelt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
van Dijk vond ik niet extreem gehinderd worden, was gewoon een hele rare verraderlijke bal. Die was er sowieso wel ingegaan denk ik..
Mwah hinderen van de keeper is al gauw een overtreding, zeker als hij niet kan springen. Maar goed, Feyenoord verzuimde zelf te winnen, stom eigen doelpunt ook.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Pantelic ook heel sterk als aanspeelpunt. Timbo zal vast niet hebben gekeken, maar anders had hij ook zijn ongelijk over hem toe moeten geven.
Heb stukjes gezien en hij speelde goed vandaag. Maar ongelijk toegeven? Ik heb altijd gezegd dat je hem er tegen de kleintjes goed bij kunt hebben. Maar dat kon je Cvitanich en praktisch iedere andere spits ook. Tegen een goede tegenstander is het een erg matige spits en dus een miskoop.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik hoop dat er nog eens weer een periode komt waar alleen Ajax met Feyenoord om de titel speelt.
Eens, maar of die tijd ooit terugkomt.. Een mogelijke bekerfinale maakt wel een hoop goed 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb stukjes gezien en hij speelde goed vandaag. Maar ongelijk toegeven? Ik heb altijd gezegd dat je hem er tegen de kleintjes goed bij kunt hebben. Maar dat kon je Cvitanich en praktisch iedere andere spits ook. Tegen een goede tegenstander is het een erg matige spits en dus een miskoop.
Pantelic speelde tegen PSV, Feyenoord, Twente en AZ ook uitstekend. Je stelling klopt niet. Tegen Twente was hij zelfs de beste van het veld. Pantelic werd donderdag enorm gemist.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eens, maar of die tijd ooit terugkomt.. Een mogelijke bekerfinale maakt wel een hoop goed
Je weet het niet...het zou ieder geval wel mooi zijn. De enige 2 echt traditierijke topclubs van het land.
PSV, AZ, Heerenveen, Twente....buiten hun plaats/regio leven die clubs niet.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is niet waar. PSV heeft veel aanhangers in het zuidoosten van Nederland. Die club leeft. Daar moet je je ogen niet voor sluiten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als je Gelderland bedoelt moet ik zeggen dat ik haast niemand ken die voor PSV is. En degene die dat wel is, proberen we toch meestal wel een beetje voor lul te zetten. Je kan je ook niet echt identificeren met PSV. Ajax heeft het mooie voetbal en de bluf, Feyenoord het werkvoetbal en vechtlust en PSV, tsja ik weet het echt niet wat daar kenmerkend aan is.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met Zuidoost-Nederland bedoel ik Oost-Brabant en Limburg.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
en PSV, tsja ik weet het echt niet wat daar kenmerkend aan is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zoals begin jaren '70 zal het helaas nooit meer worden; toen speelden de 2 beste clubs van de wereld in 1 competitie voor het kampioenschap. Toen kon je de Eredivisie moeilijk een Mickey Mouse competitie noemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou geweldig, maar over de landsgrenzen kent haast niemand PSV en binnen de grenzen zal de aanhang dan bijna alleen uit het zuiden komen ja. Feyenoord en Ajax zijn natuurlijk veel populairder in heel Nederland en daarbuiten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is niet waar. PSV heeft veel aanhangers in het zuidoosten van Nederland. Die club leeft. Daar moet je je ogen niet voor sluiten.
In Brabant ja. Alhoewel daar ook genoeg fans van oa NAC zijn heb ik het idee. En Limburg? Dacht dat VVV en Roda daar erg leefden...
Maar PSV is landelijk niet heel populair. Althans, dat gevoel heb ik.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Die tijd komt nooit meer terug.
Dat lijkt me een enorm understatement - zo groot als de Mount Everest.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nou geweldig, maar over de landsgrenzen kent haast niemand PSV en binnen de grenzen zal de aanhang dan bijna alleen uit het zuiden komen ja. Feyenoord en Ajax zijn natuurlijk veel populairder in heel Nederland en daarbuiten.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
PSV- supporters heb je ook wel door heel het land, maar in veel mindere mate dan Feyenoorder en Ajacieden. Een PSV-er wil er zo nu en dan per ongeluk nog weleens tussendoor floepen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het heeft te maken met het begin van het betaalde voetbal in Nederland. Toen domineerden 2 clubs: Feyenoord en Ajax (hoewel PSV het ook wel goed deed). Toen konden Feyenoord en Ajax groeien, tot waar ze nu staan. Zoiets zal nooit meer verdwijnen. Ook al draait Feyenoord de laatste jaren niet best en Ajax ook minder.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
In West-Brabant is het trouwens vooral NAC.
Wat mij betreft wordt de competitie verkort tot Feyenoord, Ajax, PSV, Groningen, NAC, Utrecht, Twente, Ado, AZ, NEC, Vitesse en FC Limburgia
en FC Dordt natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.