- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Vanmiddag was er toch ook al een Mexicaanse scheids. Volgens tt is dit er ook weer eentje. Die houden blijkbaar nogal van geel.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En dan maakt VIlla 1-0. Aardige goal van de speler die uiteraard dit duel nooit had mogen spelen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Gol! Gol! Gol!
David Villa, el boxeador!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
@mikey
Komt waarschijnlijk door de film dan.
Maar dat je dat moest nazoeken met je Zwitserse roots. .. 
Wat een goal trouwens... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een geweldig WK moment. Flinke keepersblunder, dat dan weer wel.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
En deze keeper had nog niks tegen. Als Zwitserland nu scoort zijn ze er nog niet...
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Het commentaar is weer ontzettend beroerd...
Zegt hij: Wat een geweldige pass, die gewoon niet aankomt 
Wat een geweldige actie, die gewoon mislukt 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha een Cristiano Ronaldo niveau vrije trap...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dat zegt dat hij terecht die 2 bejaarden thuis heeft gelaten 
Wel mooi dat een non coach als Maradona het uiteindelijk gewoon goed heeft gezien en goed doet!
Ik weet niet of je aan het trollen bent of niet, maar voorlopig is Argentinië nog niet voorbij de achtste finales. Het gemis van Cambiasso kan ze nog lelijk opbreken tegen echt goede teams.
En Maradona is niet bepaald een non-coach, voorlopig weet hij zijn mannen uitstekend te motiveren (in tegenstelling tot een Lippi, Domenech of Capello).
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Het gemis van Cambiasso
Het is een geweldige speler, maar Mascherano op die positie is net zo goed.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Deze kan otherfool in zijn zak steken 
Vrijdag, 25 juni 2010 om 20:00 |
Het Nederlands elftal heeft een compliment gekregen van Duits bondscoach Joachim Löw. De oefenmeester van onze oosterburen zag dat zijn elftal zich woensdag plaatste voor de achtste finales, maar sprak tijdens een persconferentie lovende woorden over Oranje. “Ik ben behoorlijk onder de indruk van wat ik tot nu toe heb gezien”, aldus Löw.
Löw moet Die Mannschaft komende zondag eerst langs Engeland zien te loodsen, maar zou later in het toernooi Oranje tegen kunnen komen. Pas in de finale of tijdens de strijd om plaats drie zouden de buurlanden elkaar kunnen treffen. Löw heeft echter al goed opgelet. “Nederland heeft vooral aanvallend veel mogelijkheden. Ik zie goede combinaties en soms vloeiende offensieve acties. Daar wordt duidelijk op getraind door de Hollanders.”
“Daarbij heeft mijn Hollandse collega goede en snelle vleugelspelers tot zijn beschikking die het spel diepte kunnen geven”, aldus Löw tijdens een persgesprek waar ook Voetbal International bij aanwezig was. “Het is geen geheim dat ik een liefhebber ben van het soort voetbal dat de Hollanders spelen, maar je moet er wel het materiaal voor hebben. Ons staat op dit moment echter niets anders te doen dan ons richten op Engeland. Dat zal zwaar genoeg worden”, keek de Bundestrainer vast vooruit.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Normaal gesproken wel, maar die gaat nog wel een keer tegen een kaart oplopen. Verder heeft ie ook niet zijn beste periode...
Ik had ten allen tijde Cambiasso in plaats van Veron meegenomen, alhoewel Veron wel een gave voetballer is. Maar wel een enorm vertragende factor in het spel van Argentinië. Het is geen toevallig dat Argentinië op zijn best speelde in die wedstrijd dat Veron niet meedeed.
Fantastische goal van Villa trouwens net. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Wat een puinhoop ineens bij Chili. Rood, 0-2 achter, ...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spanje door.
Hopelijk wint Zwitserland niet en krijgen we Chili (met 9 man) - Brazilië
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Die kaart slaat nergens op blijkt nu...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Gol! Gol! Gol! El Blanquito!
Chici strooit, en strooit, en strooit...
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Wat een blinde scheids en commentator
Gewoon een Schwalbe...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was een ongelukje, geen geel. Wedstrijd is klaar. Ben blij dat we Spanje mislopen......tot de finale (als we zover komen).
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik ga switchen naar 3. Hup Honduras!
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ploegen die dergelijke schwalbes uitvoeren voorgoed diskwalificeren van het WK. Wat een rotstreek weer. Bah Spanje.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
En Portugal komen we ook zeker niet tegen. Ook fijn.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dit is toch geen schwalbe? Die Chileen stapt per ongeluk op zijn voet, niet zo raar dat ie dan omvalt.
Een ongelukje inderdaad, lullig voor Estrada.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.