- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bij welk ander land staan drie Inter spelers in de basis?
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Geweldig dat ik me eindeloos kan quoten na de finale.
En als het anders loopt kunnen jullie mij quoten... ook leuk 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Bij FC bInterbal
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Geweldig dat ik me eindeloos kan quoten na de finale.
En als het anders loopt kunnen jullie mij quoten... ook leuk
Het liep namelijk voor geen drol ruim 70 minuten lang
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Das wel een enorm gemakkelijk excuus om nu maar voor de 5 voudige wereldkampioen spontaan te moeten zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Belangrijkste man van Inter speelt bij Oranje he.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daarnaast hou ik van resultaatvoetbal. Dunga heeft lak aan al die ciriticasters die smeken om sambavoetbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en Bert heeft ook schijt aan wat het Nederlandse volk wil zien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Belangrijkste man van Inter speelt bij Oranje he.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wie zorgde ervoor dat de voorhoede perfecte ballen kreeg? Juist onze kabouter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je bent gewoon iemand die dus de grootste kanshebber nu steunt met een slap excuus. Tsja, zo kan je nooit een slecht WK beleven.
En Maradona heeft de 2 terecht thuisgelaten, dat blijkt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat het juist gebeurde omdat Robben erin stond en niet een ander, en omdat Huntelaar een alerte spits is. Kortom, de spelers zijn zeker niet inwisselbaar wat jij suggereert en Van Marwijk zal echt wat moeten omzetten en vanaf het begin van de wedstrijd wil hij kans maken tegen landen zoals Brazilië of Spanje. Het liep namelijk voor geen drol ruim 70 minuten lang
Juist niet. Tacktiek is prima, Robben en Huntelaar er pas inbrengen als de tegenstander is uitgeput door Kuyt. Nul houden en geduld hebben dat is het devies.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop eigenlijk toch dat Spanje eruit vliegt, is weer een gevaarlijke tegenstander minder. Is puur een taktiesche voorkeur, want ik ben normaal altijd pro Spanje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, Speranza, met al je lyriek zit je er steeds naast. Het is eigenlijk een geruststelling dat je in Brazilië gelooft. Met name om dat het enkel gebaseerd is op je voorkeur voor Inter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo, Spanje begint. Naomi zal wel met zijn kop in de wc pot liggen van alle spanning?
Doe Spanje maar wel door. Treffen ze Brazilie of Portugal. Sneuvelt toch dus op zeker een groot voetballand en de affiches zijn dan wel lekker. Ik wil Brazilie-Spanje maandagavond!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Spanje hoeft geen teksten te leren, maar lijkt me wel keer leuk als ze keihard gaan lopen meeblèren met de muziek. 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik ben voor zwitserland.. die staat ook op. Hopen dat Chili iets moois dooet en Zwitserland lekker wint.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo, Spanje begint. Naomi zal wel met zijn kop in de wc pot liggen van alle spanning?
Doe Spanje maar wel door. Treffen ze Brazilie of Portugal. Sneuvelt toch dus op zeker een groot voetballand en de affiches zijn dan wel lekker. Ik wil Brazilie-Spanje maandagavond!
Maar dan treffen wij mogelijk Spanje, die schat ik een stuk sterker in dat Brasil.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Naomi moet vast z'n onderbroek gaan verschonen.... 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar dan treffen wij mogelijk Spanje, die schat ik een stuk sterker in dat Brasil.....
Mhow. Brazilie is veel effectiever. Spanje tikt een ploeg scheel maar haalt lang niet altijd de trekker over. Die willen het soms TE mooi doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vond Brasil vanmiddag ook niet meer zo effectief. Maar ach, vanaf nu wordt elke wedstrijd lastig. Chili is ook best sterk....
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
bijna zwitserland 
Ach ja zwitserse familie he 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
bijna zwitserland 
Ach ja zwitserse familie he
In de koekoeksklok business?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Nee een edelweiss kwekerij. Dat komt goed uit voanwege de kruisbestuiving met onze tulpenbusiness.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Volgens mij zit Naomi hier in de buurt. Hangen ineens bij een hius allemaal spaanse vlaggen en een hoop gejuich bij het begin.
Wat ik zo met een schuin oog vanuit de tuin zie denk ik dat Chili dit losjes gaat winnen....
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Nee een edelweiss kwekerij. Dat komt goed uit voanwege de kruisbestuiving met onze tulpenbusiness.
Edelweiss is toch meer Oostenrijk?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Chici is weer driftig aan het strooien 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.