- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mijn twee na laatste bericht was een reactie op het bericht van die andere Ajacied.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En wat zegt dat? Helemaal niets!
Nee inderdaad, het zou beter zijn als je alles verliest. Volgens mij helpen overwinningen wel om een beetje zelfvertrouwen te krijgen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mijn twee na laatste bericht was een reactie op het bericht van die andere Ajacied.
Je kan natuurlijk ook op de quote knop drukken 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8212 stemmen
Er zijn trouwens al 4 van de 5 Zuid-Amerikaanse landen groepswinnaar geworden, dat is wel opvallend. Vanavond kan daar Chili bijkomen.
Ik denk dat dit WK Europa over 4 jaar een plek gaat kosten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Werkt de Fifa met een ranglijst dan waar je als continent plaatsen kan verliezen?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8212 stemmen
Er is wel iets die dat bepaald ja, weet niet hoe het precies berekend wordt, maar feit is dat Zuid-Amerika het zeer goed doet en Europa juist wat minder. In het verleden zijn daarin ook regelmatig wijzingen geweest.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Er zijn trouwens al 4 van de 5 Zuid-Amerikaanse landen groepswinnaar geworden, dat is wel opvallend. Vanavond kan daar Chili bijkomen.
Ik denk dat dit WK Europa over 4 jaar een plek gaat kosten.
Nee hoor, want wij leveren weer de twee finalisten. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er is wel iets die dat bepaald ja, weet niet hoe het precies berekend wordt, maar feit is dat Zuid-Amerika het zeer goed doet en Europa juist wat minder. In het verleden zijn daarin ook regelmatig wijzingen geweest.
Maar jij zegt dat deze prestaties ons wel eens een plek gaan kosten. Dan neem ik aan dat je weet waar je over praat? Want volgens mij is dat namelijk niet zo. Sinds jaar en dag leveren de continenten het zelfde aantal spelers zolang ik het al volg. 4 uit Z-Amerika plus 1 play off en dat zie ik niet veranderen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8212 stemmen
Nee hoor, want wij leveren weer de twee finalisten.
En wie is de 2e finalist dan?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het wrange is dat Brazilië het van alle Zuid-Amerikaanse landen in de achtste finales wel eens het lastigste van allemaal kan gaan krijgen als ze daarin Spanje treffen. Met name Uruguay en Paraguay mogen zich wat dat betreft in de handen wrijven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uruguay staat met wat mazzel zo in de halve finale. Nu tegen Zuid Korea en daarna de winnaar van USA-Ghana. Dat moet op zich te doen zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Terwijl Spanje - Brazilië in de achtste finales zonder gebruik van enige superlatief finalewaardig is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uruguay had er eigenlijk uit kunnen gaan in de poule al. Die was op voorhand niet simpel. Nu rammen ze door tot Nederland ze er uit kegelt.
Ik dacht dat je voor Italië was speranza, niet dat je tegen Nederland was.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Terwijl Spanje - Brazilië in de achtste finales zonder gebruik van enige superlatief finalewaardig is.
Lijkt me ideaal. Meteen 1 van de 2 grootste favorieten geelimineerd.
Ik voel gewoon dat deze zomer van Oranje wordt.
NL-Slowakije 3-0
NL-Brazilie 3-2
NL-Uruguay 1-0
NL-Argentinie 1-1, NL wint na strafschoppen

otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen

Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Het tweede doelpunt van gisteren laat eigenlijk perfect zien waarom wij gewoon de beste zijn. De geniale pass van Sneijder, het breekijzer Robben en de neus van onze spits.
In deze actie kun je Sneijder geloofwaardig vervangen door vdVaart of een van Bommel, Robben door van Persie (of vdVaart) en Huntelaar wederom door van Persie of zelfs Kuijt.
Dit is een eigenschap die geen enkel ander land zo heeft en daarom komen we er gewoon.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
NL-Slowakije 3-0
NL-Brazilie 3-2
NL-Uruguay 1-0
Zou mooi zijn 3 wereldkampioenen op rij!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
of zelfs Kuijt.
Nee sorry, echt niet. Dan had die intikker in de 2e ring gelegen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Straks gelukkig weer echt voetbal! Hup Spanje!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Uruguay had er eigenlijk uit kunnen gaan in de poule al. Die was op voorhand niet simpel. Nu rammen ze door tot Nederland ze er uit kegelt.
Ik dacht dat je voor Italië was speranza, niet dat je tegen Nederland was.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Waar zit Naomi Watts trouwens? Stilte voor de storm
?
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Nee sorry, echt niet. Dan had die intikker in de 2e ring gelegen
Scoorde hij niet als een echte spits zo tegen Denemarken?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Scoorde hij niet als een echte spits tegen Denemarken?
Liep per ongeluk tegen die bal aan. Kan hij ook weinig aan doen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je kan ook eens proberen te juichen voor Nederland natuurlijk.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Liep per ongeluk tegen die bal aan. Kan hij ook weinig aan doen.
Sure...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
NL-Slowakije 3-0
NL-Brazilie 3-2
NL-Uruguay 1-0
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sure...
Regel 1: Ik heb altijd gelijk. Regel 2: Zo niet, zie regel 1.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Waar zit Naomi Watts trouwens? Stilte voor de storm
?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het tweede doelpunt van gisteren laat eigenlijk perfect zien waarom wij gewoon de beste zijn. De geniale pass van Sneijder, het breekijzer Robben en de neus van onze spits.
In deze actie kun je Sneijder geloofwaardig vervangen door vdVaart of een van Bommel, Robben door van Persie (of vdVaart) en Huntelaar wederom door van Persie of zelfs Kuijt.
Ik denk dat het juist gebeurde omdat Robben erin stond en niet een ander, en omdat Huntelaar een alerte spits is. Kortom, de spelers zijn zeker niet inwisselbaar wat jij suggereert en Van Marwijk zal echt wat moeten omzetten en vanaf het begin van de wedstrijd wil hij kans maken tegen landen zoals Brazilië of Spanje. Het liep namelijk voor geen drol ruim 70 minuten lang 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben je nu plots fanatiek voor Brazilie? Je kiest wel de gloryhunter weg zeg. Plots was niet VVV maar Inter alles voor je en nu kies je maar de 5 voudig wereldkampioen als het land waar je voor bent...
Sja..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.