• 15.946 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.985 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mijn twee na laatste bericht was een reactie op het bericht van die andere Ajacied.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

speranza schreef:

En wat zegt dat? Helemaal niets!

Nee inderdaad, het zou beter zijn als je alles verliest. Volgens mij helpen overwinningen wel om een beetje zelfvertrouwen te krijgen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Mijn twee na laatste bericht was een reactie op het bericht van die andere Ajacied.

Je kan natuurlijk ook op de quote knop drukken

Spetie

• 38871 berichten
  • 8212 stemmen

Er zijn trouwens al 4 van de 5 Zuid-Amerikaanse landen groepswinnaar geworden, dat is wel opvallend. Vanavond kan daar Chili bijkomen.

Ik denk dat dit WK Europa over 4 jaar een plek gaat kosten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Werkt de Fifa met een ranglijst dan waar je als continent plaatsen kan verliezen?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8212 stemmen

Er is wel iets die dat bepaald ja, weet niet hoe het precies berekend wordt, maar feit is dat Zuid-Amerika het zeer goed doet en Europa juist wat minder. In het verleden zijn daarin ook regelmatig wijzingen geweest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

Er zijn trouwens al 4 van de 5 Zuid-Amerikaanse landen groepswinnaar geworden, dat is wel opvallend. Vanavond kan daar Chili bijkomen.

Ik denk dat dit WK Europa over 4 jaar een plek gaat kosten.

Nee hoor, want wij leveren weer de twee finalisten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Spetie schreef:

Er is wel iets die dat bepaald ja, weet niet hoe het precies berekend wordt, maar feit is dat Zuid-Amerika het zeer goed doet en Europa juist wat minder. In het verleden zijn daarin ook regelmatig wijzingen geweest.

Maar jij zegt dat deze prestaties ons wel eens een plek gaan kosten. Dan neem ik aan dat je weet waar je over praat? Want volgens mij is dat namelijk niet zo. Sinds jaar en dag leveren de continenten het zelfde aantal spelers zolang ik het al volg. 4 uit Z-Amerika plus 1 play off en dat zie ik niet veranderen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8212 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, want wij leveren weer de twee finalisten.

En wie is de 2e finalist dan?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het wrange is dat Brazilië het van alle Zuid-Amerikaanse landen in de achtste finales wel eens het lastigste van allemaal kan gaan krijgen als ze daarin Spanje treffen. Met name Uruguay en Paraguay mogen zich wat dat betreft in de handen wrijven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Uruguay staat met wat mazzel zo in de halve finale. Nu tegen Zuid Korea en daarna de winnaar van USA-Ghana. Dat moet op zich te doen zijn.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Terwijl Spanje - Brazilië in de achtste finales zonder gebruik van enige superlatief finalewaardig is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Uruguay had er eigenlijk uit kunnen gaan in de poule al. Die was op voorhand niet simpel. Nu rammen ze door tot Nederland ze er uit kegelt.

Ik dacht dat je voor Italië was speranza, niet dat je tegen Nederland was.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Terwijl Spanje - Brazilië in de achtste finales zonder gebruik van enige superlatief finalewaardig is.

Lijkt me ideaal. Meteen 1 van de 2 grootste favorieten geelimineerd.

Ik voel gewoon dat deze zomer van Oranje wordt.

NL-Slowakije 3-0

NL-Brazilie 3-2

NL-Uruguay 1-0

NL-Argentinie 1-1, NL wint na strafschoppen

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Een meeloper zal ik inderdaad nooit worden.

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Het tweede doelpunt van gisteren laat eigenlijk perfect zien waarom wij gewoon de beste zijn. De geniale pass van Sneijder, het breekijzer Robben en de neus van onze spits.

In deze actie kun je Sneijder geloofwaardig vervangen door vdVaart of een van Bommel, Robben door van Persie (of vdVaart) en Huntelaar wederom door van Persie of zelfs Kuijt.

Dit is een eigenschap die geen enkel ander land zo heeft en daarom komen we er gewoon.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

NL-Slowakije 3-0

NL-Brazilie 3-2

NL-Uruguay 1-0

Zou mooi zijn 3 wereldkampioenen op rij!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Stephan schreef:

of zelfs Kuijt.

Nee sorry, echt niet. Dan had die intikker in de 2e ring gelegen

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Straks gelukkig weer echt voetbal! Hup Spanje!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Uruguay had er eigenlijk uit kunnen gaan in de poule al. Die was op voorhand niet simpel. Nu rammen ze door tot Nederland ze er uit kegelt.

Ik dacht dat je voor Italië was speranza, niet dat je tegen Nederland was.

Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik verwacht dat Brazilië werleldkampioen zou worden. Ik vind het doodzonde dat Italië er uitligt. Ik heb echter ook vanaf het begin aangegeven dat het ontbreken van een Inter speler in de selectie van Italië het mij moeilijk maakt me volledig met Italië te identificeren. Marcello Lippi had Marco Materazzi moeten meenemen. Hoewel hij deze misère ook niet had kunnen voorkomen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Waar zit Naomi Watts trouwens? Stilte voor de storm ?

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee sorry, echt niet. Dan had die intikker in de 2e ring gelegen

Scoorde hij niet als een echte spits zo tegen Denemarken?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Scoorde hij niet als een echte spits tegen Denemarken?

Liep per ongeluk tegen die bal aan. Kan hij ook weinig aan doen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik verwacht dat Brazilië werleldkampioen zou worden. Ik vind het doodzonde dat Italië er uitligt. Ik heb echter ook vanaf het begin aangegeven dat het ontbreken van een Inter speler in de selectie van Italië het mij moeilijk maakt me volledig met Italië te identificeren. Marcello Lippi had Marco Materazzi moeten meenemen. Hoewel hij deze misère ook niet had kunnen voorkomen.

Je kan ook eens proberen te juichen voor Nederland natuurlijk.

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Liep per ongeluk tegen die bal aan. Kan hij ook weinig aan doen.

Sure...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

NL-Slowakije 3-0

NL-Brazilie 3-2

NL-Uruguay 1-0

Je vergist je in de tweede wedstrijd. Zelfoverschatting is een doodzonde. Ik ben overigens geen Oranje hater. Ik sta echter wel met twee benen op de grond.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Sure...

Regel 1: Ik heb altijd gelijk. Regel 2: Zo niet, zie regel 1.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Waar zit Naomi Watts trouwens? Stilte voor de storm ?

Ik gun Naomi van harte dat Spanje zich handhaaft. In het belang van Brazilië kan ik echter heel goed leven met een vroegtijdige uitschakeling.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

Het tweede doelpunt van gisteren laat eigenlijk perfect zien waarom wij gewoon de beste zijn. De geniale pass van Sneijder, het breekijzer Robben en de neus van onze spits.

In deze actie kun je Sneijder geloofwaardig vervangen door vdVaart of een van Bommel, Robben door van Persie (of vdVaart) en Huntelaar wederom door van Persie of zelfs Kuijt.

Ik denk dat het juist gebeurde omdat Robben erin stond en niet een ander, en omdat Huntelaar een alerte spits is. Kortom, de spelers zijn zeker niet inwisselbaar wat jij suggereert en Van Marwijk zal echt wat moeten omzetten en vanaf het begin van de wedstrijd wil hij kans maken tegen landen zoals Brazilië of Spanje. Het liep namelijk voor geen drol ruim 70 minuten lang

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ben je nu plots fanatiek voor Brazilie? Je kiest wel de gloryhunter weg zeg. Plots was niet VVV maar Inter alles voor je en nu kies je maar de 5 voudig wereldkampioen als het land waar je voor bent...

Sja..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.