- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Heb me kapot lopen ergereren man, denk dat een samengesteld MovieMeter elftalletje nog gemotiveerder zou zijn incl. hoger baltempo.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En waar spelen die oude Braziliaanse mannen eigenlijk? Allemaal tweede hands garnituur 'top' clubs....
Zo oud zijn die Brazilianen toch niet? Lucio is 31/32, de rest allemaal jonger volgens mij. Nederland heeft een ouder team...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo oud zijn die Brazilianen toch niet? Lucio is 31/32, de rest allemaal jonger volgens mij. Nederland heeft een ouder team...
Brazilianen zijn het oudste team op dit WK. Zelfs ouder dan de Engelsen en Italianen.
8 statistieken over de WK selecties « Sokker - Extra Voetbalnieuws! - sokkerblog.nl
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Die Martinez is volgens mij wel een rap en behandig mannetje. Gelukkig speelde hij ook 10 minuten mee of zo 
Nilmar was echt om te huilen zo slecht, Bastos liet ook zien waarom ze hem in Rotterdam lieten gaan. Maicon is alleen snel volgens mij en Alves is een mooie afstandspingelaar, beetje van het niveau Ronaldo...die had me ook weer een paar gigantisch kansloze afstandsschoten.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Brazilianen zijn het oudste team op dit WK. Zelfs ouder dan de Italianen.
Ik zie het nu ook, maar dan nog vind ik dat het wel meevalt. De basis is allemaal tussen de 25 en 32. Ongeveer hetzelfde als bij Nederland, al hebben wij 1 jongere speler (VD Wiel) en 2 oudere (Bommel en Gio).
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen
beetje van het niveau Ronaldo...die had me ook weer een paar gigantisch kansloze afstandsschoten.
Ja zeg. Wat loopt die vent gefrustreerd rond, zo zelfzuchtig zie je ze niet vaak.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat je een andere mening hebt oké, maar je verkondigt wel erg veel onzin. Vooral die over Dunga sloeg nergens op 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ronaldo blunderde vandaag. Als hij de bal moest afleggen deed hij het niet en als hij zelf moest schieten legde hij de bal af. Wat iedereen toch in die jongen ziet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Tsja weet jij het, dr schijnen in het stadion wel vaak Ronaldo fans te zitten of zo.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8213 stemmen
Gelukkig maar, zonder jou onzinbercihten zou het anders zo saai worden hier.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
César, Maicon en Lucío spelen bij Inter. Dat zou ik geen tweede hands garnituur willen noemen.
Ik wel. Inter is zon 2de rangs B clubje dat toevallig door 1 goed seizoen denkt dat ze plots bijzonder zijn 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8213 stemmen
Ik zie het nu ook, maar dan nog vind ik dat het wel meevalt. De basis is allemaal tussen de 25 en 32. Ongeveer hetzelfde als bij Nederland, al hebben wij 1 jongere speler (VD Wiel) en 2 oudere (Bommel en Gio).
Gilberto Silva is 33, maar verder klopt het wel ongeveer wat je zegt.
Gilberto Silva 33
Lucio 32
Baptista 28
Kaka 28
Julio Cesar 30
Luis Fabiano 29
Nilmar 25
Juan 31
Maicon 28
Daniel Alves 27
Bastos 26
Melo 27
De gemiddelde leeftijd van Nederland wordt natuurlijk flink omhooggestuwd door ene S. Boschker
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik wel. Inter is zon 2de rangs B clubje dat toevallig door 1 goed seizoen denkt dat ze plots bijzonder zijn
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
In dat "tweede rangs B clubje" speelt ook een voormalig Ajacied.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik lach met je mee om die omhooggevallen club 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In dat tweede rangs B clubje speelt ook een voormalig Ajacied.
2 zelfs. Dat zijn ook 2 goede jongens. Maicon is ook wel oke en dan heb je het gehad.
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Werken samen?
De samenwerking kwam vanuit Sneijder die een briljante pass gaf op Robben die geweldig op goal schoot en die Huntelaar daarna knap intikte (wat makkelijker leek dan het was)
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
2 zelfs. Dat zijn ook 2 goede jongens. Maicon is ook wel oke en dan heb je het gehad.
Ik neem aan dat je een grapje maakt?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zonder die jongens was Inter nooit zo ver gekomen net als Bayern niet zonder Robben en Bommel kon.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ herman78 Het tragische is dat hij dit echt meent.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Javier Zanetti en Esteban Cambiasso stellen helemaal niets voor! Jupiler League niveau! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Javier Zanetti en Esteban Cambiasso stellen helemaal niets voor! Jupiler League niveau!
Te slecht om mee te mogen naar het WK ieder geval 
En tot nu toe heeft Koning Maradona gewoon gelijk gekregen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
De goddelijke Koning Maradona he.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De enige ploeg samen met Nederland dat 9 punten heeft gehaald 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als je hier niet achter de meute aanloopt krijg je heel veel gezever over je heen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En wat zegt dat? Helemaal niets!
Dat zegt dat hij terecht die 2 bejaarden thuis heeft gelaten 
Wel mooi dat een non coach als Maradona het uiteindelijk gewoon goed heeft gezien en goed doet!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De goddelijke Koning Maradona he.
Wat zeg ik? Je hebt eerst Maradona en dan volgt pas God als de grootste! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.