- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Prinz Podolski, dat was toch de man die voor de hele wereld een held was tegen Servie? Zelden iemand zoveel slecht zien doen in 1 pot
Hij heeft wel statistieken waar Cruyff, Bergkamp, Van Persie, etc. niet aankomen... Ongelooflijk hoeveel die man gescoord heeft. Een beetje meer respect is wel op zijn plaats.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach Brazilië komt er wel. Niet vergeten dat Kaka en Robinho niet meededen vandaag, scheelt toch. Haal Sneijder en Van Persie weg bij NL en dat elftal stelt ook niet zoveel voor hoor.
Dan nog hebben we meer creativiteit nog als Brazilie zonder hun 2 sterren heeft. Ik vind Kaka trouwens al een jaar of 2 erg bleek spelen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg nu plots weer meer vertrouwen in een eventuele kwartfinale tegen Brazilie. Op een enkeling na die individueel top is, spelen er ook een hoop houthakkers.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het was trouwens voor het eerst sinds 1978 dat Brazilie niet wist te scoren in een poulewedstrijd op het WK.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ach Brazilië komt er wel. Niet vergeten dat Kaka en Robinho niet meededen vandaag, scheelt toch. Haal Sneijder en Van Persie weg bij NL en dat elftal stelt ook niet zoveel voor hoor.
Kaka speelt ook een slecht toernooi en Robinho...doet die ook mee? Ook Brazilie valt weer erg tegen. Nogmaals, wat een kontlikkerij bij andere landen weer hier
We blijven Hollanders en geen Brazilianen of Duitsers 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dan nog hebben we meer creativiteit nog als Brazilie zonder hun 2 sterren heeft. Ik vind Kaka trouwens al een jaar of 2 erg bleek spelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geweldige argumenten! Ik ben nu helemaal overtuigd, o almachtige speranza 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Brazilie speelt 1 keer wat minder in een potje dat nergens meer over ging en jij denkt meteen dat NL er in de kwartfinale (waarin we nog niet eens staan.....) dat we ook wel even over de kanaries heen walsen...
Met een beetje pech hebben we straks een kwartfinale Slowakije - Chili.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
@rep_robert Kaka speelt een uitstekend toernooi hoor!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij heeft wel statistieken waar Cruyff, Bergkamp, Van Persie, etc. niet aankomen... Ongelooflijk hoeveel die man gescoord heeft. Een beetje meer respect is wel op zijn plaats.
Ik zeg nergens dat hij niet kan voetballen, onze held van Koln...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Brazilie speelt 1 keer wat minder in een potje dat nergens meer over ging en jij denkt meteen dat NL er in de kwartfinale (waarin we nog niet eens staan.....) dat we ook wel even over de kanaries heen walsen...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Speranza is een Italiaanse meisjesnaam. Het betekent `hoop`.
Hoop houden!
Je gaat me toch niet vertellen dat je hoopt dat Oranje verliest?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
England, wir schlagen euch!
Prachtige krantenkop, we pakken ze! Kopfbal Klose is terug, en met Prinz Podolski en Thomas 'Bomber jr.' Muller op de flanken gaan we er met Laufpensum, Torinstinct en tolle Zweikämpfe overheen!
Ik hoop ontzettend dat Engeland wint, met name met het oog op de kwart finale: Engeland - Argentinië Dat wordt het absolute hoogtepunt van het WK.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kaka speelt ook een slecht toernooi en Robinho...doet die ook mee? Ook Brazilie valt weer erg tegen. Nogmaals, wat een kontlikkerij bij andere landen weer hier
We blijven Hollanders en geen Brazilianen of Duitsers
Robinho zorgde voor de assist voor het eerste doelpunt tegen N-Korea als ik me niet vergis, dus ja hij doet mee
Blijft toch een creatieve speler die altijd een flits kan doen.
Kaka is bleekjes begonnen idd, maar vorige match was al beter, en verwacht hem nog in de volgende ronde.
Trouwens, Sneijder noch Van Persie zijn zo geweldig bezig, toch? Wel al beslissend geweest, dat wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
God bestaat niet. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tegen Noord-Korea was achteraf wel een blamage van Brazilië.
Wat lieten die zich vandaag ook weer overlopen. Die plaatsen zich hopelijk even niet meer, verschrikkelijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg nergens dat Brazilie niks voorsteld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Brazilië heeft al twee matige potjes gespeeld. En ik geef Chili inderdaad een goede kans tegen die oude mannen. En Nederland zal het ook moeilijk krijgen tegen Slowakije, is toch een deel van het oude Tjechoslowakije en groepswinnaar in de kwalificatie.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dunga maakt zich niet druk om een wedstrijd als hij zich al geplaatst heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, vandaar de 5 gele kaarten.....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dunga wou gewoon winnen hoor. Al was het alleen maar om de mitrailleurs van de pers tegen te houden. Het was gewoon belachelijk om te zien dat 2 technische teams elkaar de hele wedstrijd alleen maar zaten te irriteren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En waar spelen die oude Braziliaanse mannen eigenlijk? Allemaal tweede hands garnituur 'top' clubs....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
César, Maicon en Lucío spelen bij Inter. Dat zou ik geen tweede hands garnituur willen noemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
César, Maicon en Lucío spelen bij Inter. Dat zou ik geen tweede hands garnituur willen noemen.
Da's toch dat team dat door Sneijder aan de hand werd genomen?
Maar ik snap nu wel waarom je zo lyrisch bent.... 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8214 stemmen
Ik kan ook zonder superlatieven te gebruiken aangeven dat Brazilië wereldkampioen wordt.
Dat is net zo zeker als jij dacht dat Italië van Slowakije ging winnen.
Was zogenaamd ook geen probleem! 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8214 stemmen
Italië zou ons toch naar huis sturen vertelde je?
Inderdaad 
Edit Reinbo, nogmaals 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Sarcastisch hoop ik? Dacht even dat ik Maradonna of Aad de Mos langs de zijkant zag. Wat een stresskip zeg die Dunga.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Speranza kan jij ook zinnen plaatsen zonder superlatieven te gebruiken?
Zolang speranza voorspelt dat Brazilië gaat winnen, kunnen wij vast gaan juichen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Sarcastisch hoop ik? Dacht even dat ik Maradonna of Aad de Mos langs de zijkant zag. Wat een stresskip zeg die Dunga.
Wat wil je als je team er niets van bakt. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.