• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Tsjongejonge, die Dani Alves moeten ze zijn voetbalschoenen afpakken. Weer van 35 meter schieten. Echt totaal kansloos. Ik hoop dat Oranje tegen Brazilië moet spelen, kan van Bommel of eventueel Bouhlarouz hem een doodschop geven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Saaie slotduels zeg. 0,0 spanning. Vanavond zal het spannender en boeiender worden denk ik.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Hoop het ook. Wat een matte tweede helft zeg. Zie de Portugezen nog eerder scoren dan de Brazilianen op dit moment (als er überhaupt nog gescoord wordt...)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Eerste wedstrijden die ik vrijwillig heb geskipt. Geen spijt.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Zwakke wedstrijd. Redelijk vermakelijke eerste helft maar in de 2de valt het helemaal stil. Maar het kan ook tactiek geweest zijn, met groepswinst hoeft Brazilië niet tegen Spanje te spelen alhoewel dat ook allemaal nog niet vast staat. In elk geval door het gelijkspel ligt mijn club eruit: Ivoorkust. Spijtig nadat Zweden zich ook al niet wist te kwalificeren.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Slowakije zal ongetwijfeld lukken. Na de kwartfinale tegen Brazilië kunnen de oranje vlaggetjes worden opgeborgen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Dat weet ik nog niet zo zeker. Heb wel nog niets van Holland gezien maar het spel van Brazilië staat me niet aan. Holland tegenover Portugal zou een veel interessantere affiche geweest zijn .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Brazilië is absolute wereldklasse. Dunga is voor de werledbeker afgereisd naar Zuid-Afrika. Hij slaagt zonder enige twijfel in die missie. De goddelijke kanaries

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Slowakije zal ongetwijfeld lukken. Na de kwartfinale tegen Brazilië kunnen de oranje vlaggetjes worden opgeborgen.

Nou op basis van wat ik net zag denk ik het tegendeel, ben niet (meer) bang voor Brasil.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Brazilië is absolute wereldklasse. Dunga is voor de werledbeker afgereisd naar Zuid-Afrika.

(embed)

Oude lullen elftal.... Oudste elftal van het WK. Moet ze nog van Chili zien winnen, van Spanje winnen ze in ieder geval zeker niet.

Nog max een dikke week en dan:

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

speranza schreef:

Brazilië en Oranje zijn aan elkaar gewaagd. Wat Brazilië vandaag liet zien, had weinig met voetbal te maken.

Na deze wedstrijd heb ik meer vertrouwen gekregen in een goede afloop voor Oranje.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik krijg nu plots weer meer vertrouwen in een eventuele kwartfinale tegen Brazilie. Op een enkeling na die individueel top is, spelen er ook een hoop houthakkers.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Brazilie komt helemaal niet in de kwartfinale. Ze vliegen er tegen Spanje uit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

Italië zou ons toch naar huis sturen vertelde je?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Speranza kan jij ook zinnen plaatsen zonder superlatieven te gebruiken?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nein! Nein! Was für ein Shock:

Schweinsteiger groot vraagteken bij Duitsers | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Kaarsjes branden te huize otherfool...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Brazilie komt helemaal niet in de kwartfinale. Ze vliegen er tegen Spanje uit.

Spanje wordt gewoon groepswinnaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zet ze een beetje in de buurt van de gordijnen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Speranza kan jij ook zinnen plaatsen zonder superlatieven te gebruiken?

Ik noem het altijd Jiskefet

En otherfool, Engeland zal zondag zegevieren. En dan alleen nog dat laffe Portugal kwijtraken en het toernooi is 100% symphatiek

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Portugal zie ik er niet zomaar uitraken, die hebben het hele toernooi nog geen goal tegen gehad. Ik acht Chili, Spanje of Zwitserland ook vrij kansloos tegen ze eigenlijk.

Zou zo maar eens het toernooi van Eduardo kunnen worden. Met Braga heeft ie ook maar 20 goals tegen gehad dit seizoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maar ze scoren moeizaam. 0-0 tegen Ivoorkust en Brazilie. De 7-0 op Korea zegt me helemaal niks. Die bakken er ook niks van dit toernooi.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

England, wir schlagen euch!

Prachtige krantenkop, we pakken ze! Kopfbal Klose is terug, en met Prinz Podolski en Thomas 'Bomber jr.' Muller op de flanken gaan we er met Laufpensum, Torinstinct en tolle Zweikämpfe overheen!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Haha, wat een heerlijke melige boel daar bij Vi Oranje!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schitterende uitzending vandaag ja.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar ze scoren moeizaam. 0-0 tegen Ivoorkust en Brazilie. De 7-0 op Korea zegt me helemaal niks. Die bakken er ook niks van dit toernooi.

Achteraf heeft Brazilië nog de meeste moeite gehad met Noord-Korea, da's wel opvallend. Ik denk dat Portugal best eens de halve finale zou kunnen halen, al hoop ik van niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

England, wir schlagen euch!

Prachtige krantenkop, we pakken ze! Kopfbal Klose is terug, en met Prinz Podolski en Thomas 'Bomber jr.' Muller op de flanken gaan we er met Laufpensum, Torinstinct en tolle Zweikämpfe overheen!

Prinz Podolski, dat was toch de man die voor de hele wereld een held was tegen Servie? Zelden iemand zoveel slecht zien doen in 1 pot

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan ook zonder superlatieven te gebruiken aangeven dat Brazilië wereldkampioen wordt.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ach Brazilië komt er wel. Niet vergeten dat Kaka en Robinho niet meededen vandaag, scheelt toch. Haal Sneijder en Van Persie weg bij NL en dat elftal stelt ook niet zoveel voor hoor.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.