• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.890 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.652 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Gerritsen en Van Riessen

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

0,02. dammit. Maar indeed, wel heel mooi. Eindelijk weer eens wát, en dan niet van alleen Kramer.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Mooie avond voor het Belgisch voetbal! Club die onverhoopt een sterk Valencia over de knie legden, Standard met een miraculeuze terugkeer tegen Salzburg en Anderlecht die met een leuke 1-1 terugkeren uit Bilbao.

Club heeft eigenlijk een perfecte uitslag, maar speelt wel tegen één van de sterkste ploegen uit de Europa League. Voor Standard wordt het ook niet makkelijk, aangezien Salzburg eigenlijk gewoon de betere ploeg was vandaag. Dan staat Anderlecht er nog het beste voor.

Als Brugge-fan hoop ik op een herhaling van de Shakhtar-stunt in Mestalla!

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Respect hoor voor de Belgische ploegen.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Van der Sar definitief niet naar het WK!

http://www.nu.nl/sport/2188...

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Kunnen we net zo goed niet gaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Balen! Gelukkig is de keeper niet de belangrijkste speler op het veld. Maar met hem had je een zekerheidje achterin. Met Stekelenburg niet.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Van der Wiel bewijst ook dat die nog lang niet klaar is voor Oranje. Gister tenminste. Die 2e goal .

Heitinga dan maar rechtsback.

Edit: Inside information uut Veendam -niet dat het ook maar iemand interesseert hiero- maar waarschijnlijk is zojuist het doek gevallen en verdwijnt, na Haarlem, ook de BV Veendam. Doet me toch een beetje pijn. Een beetje maar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel een talent maar wel schandalig dat je met zo'n back naar het WK gaat en met titel aspiraties nog wel. Aan de linkerkant hetzelfde. Stekelenburg ook veel te matige keeper natuurlijk en centraal ook maar weinig. Defensief is het dus flink kut met peren.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Het is absoluut een talent, maar het werd inderdaad pijnlijk duidelijk dat zijn foutjes in de top wél worden afgestraft. Net als zo'n Manolev, ongelooflijk.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Een back krijgt altijd wel eens een voorzet om zn oren. De centrale verdediger (in dit geval Vertonghen, een Belg) moet gewoon de aanvaller beter hinderen/de bal zelf wegkoppen. En Stekelenburg is vanaf die afstand, met zoveel vrijheid voor Amauri, natuurlijk niet erg kansrijk. Het is jammer voor Ajax dit jaar (wederom), maar in oranje is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Heitinga dan maar rechtsback.

.

Heitinga is echt geen betere verdediger. Wat mij betreft gewoon Van der Wiel opstellen, is dan verdedigend niet echt groots, maar wel een back met diepgang, en aangezien we waarschijnlijk toch gewoon met Kuijt op rechts spelen is dat geen overbodige luxe.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Zeker niet door Del Piero, ik bedoel, je weet dat die man een bal op iemands stropdas kan planten als ie wil.

Tuurlijk is die gast legendarisch, maar dan mag Vertonghen die bal richting stropdas toch nog wel onderscheppen, of minstens die stropdas een beetje kreuken?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heitinga is echt geen betere verdediger.

Ji jziet Everton nooit live spelen merk ik al. Heitinga is fenomenaal in de PL. De PL maakt hem echt beter.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Yup, Heitinga hoort nu gewoon in het centrum te staan met Matthijsen. Als ie zo doorgaat zal ie ook wel naar een grotere club dan Everton gaan denk ik.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Tuurlijk is die gast legendarisch, maar dan mag Vertonghen die bal richting stropdas toch nog wel onderscheppen, of minstens die stropdas een beetje kreuken?

Vertonghen had inderdaad dat duel moeten winnen of even een zetje moeten geven ofzo.

Maar ja, kan me ook wel voorstellen dat hij niet had verwacht dat er zo makkelijk een voorzet kon worden gegeven.

Hoewel je daar wel altijd rekening mee moet houden natuurlijk als verdediger.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Edit: Inside information uut Veendam -niet dat het ook maar iemand interesseert hiero- maar waarschijnlijk is zojuist het doek gevallen en verdwijnt, na Haarlem, ook de BV Veendam. Doet me toch een beetje pijn. Een beetje maar.

Staat ook op teletekst, zag ik. Triest. Hoe kun je nou in conflict raken met een belangrijke geldschieter.

In A'dam gaat het ook lekker: Ajax moet geld lenen omdat ze anders de rekeningen niet kunnen betalen. 10 miljoen schuld in een half jaar tijd. Ik hoop dat ze wat salariskosten minder hebben nu Sarpong enzo verhuurd zijn.

En ook in Tilburg is er vanalles aan de hand: Groenendijk is net ontslagen.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ji jziet Everton nooit live spelen merk ik al. Heitinga is fenomenaal in de PL. De PL maakt hem echt beter.

Ik zie tegenwoordig inderdaad heel weinig live voetbal, dus dat heb je goed gezien

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Staat ook op teletekst, zag ik. Triest. Hoe kun je nou in conflict raken met een belangrijke geldschieter.

Die geldschieter, Jans Norder, had Veendam een bepaald bedrag toegezegd. Althans, volgens Veendam. Volgens Norder was het geen contract, maar was het puur een overeenkomst om zo de KNVB te omleiden om in elk geval het seizoen te mogen beginnen.

En omdat Veendam eigenlijk met de rug tegen de muur staat (en het is weer salaristijd), hebben ze hem -als laatste reddingsboei- voor de rechter gesleept. En dat terwijl hij een paar maand geleden al een flink bedrag had gestort (wat hier verder buiten staat) zodat Veendam in elk geval de salarissen kon betalen.

Overigens heeft Norder ondanks alles toegezegd dat hij Veendam blijft steunen en naar oplossingen blijft zoeken om ze van de ondergang te redden. Clubliefde!

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Achja het blijft allemaal lullig voor de fans, maar zonder Veendam, Haarlem en RKC wordt het betaald voetbal er echt niet slechter op.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

http://voetbalzone.nl/doc.a...

Trainer en assistent-trainer op non-actief,

zat er dik aan te komen natuurlijk,

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Achja het blijft allemaal lullig voor de fans, maar zonder Veendam, Haarlem en RKC wordt het betaald voetbal er echt niet slechter op.

Ik snap je punt. Toch blijft het wel krom hoor, als je nu ook weer kijkt bijv. wat voor zootje Ajax en Feyenoord er van maken.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

(quote)

Ik snap je punt. Toch blijft het wel krom hoor, als je nu ook weer kijkt bijv. wat voor zootje Ajax en Feyenoord er van maken.

Feyenoord en Ajax maken geen gebruik van gemeenschapsgeld. Ook gewoon clubs die wel levensvatbaar zijn natuurlijk.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Nee, maar Haarlem maakte daar ook geen gebruik van hoor.

En levensvatbaar.. op basis van?

Overigens willen de spelers niet gaan trainen vandaag. Nee, thuiszitten, dat helpt.

Ik ga dr ff heen!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Montorsi schreef:

Yup, maar het is jammer dat dit soort clubs niet de kans krijgt te degraderen. Op den duur zal de topklasse ook wel sterker worden dan de eerste divisie, omdat zij aantrekkelijker zijn voor broodvoetballers die tekort komen voor de eredivisie.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Help!Help!

De supporters bestormen het veld!!! Ze rammen de hekken hiero aan de Langeleegte!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Feyenoord en Ajax maken geen gebruik van gemeenschapsgeld. Ook gewoon clubs die wel levensvatbaar zijn natuurlijk.

Ajax wel 32 miljoen voor het stadion.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ajax wel 32 miljoen voor het stadion.

Die wordt ook niet alleen voor het voetbal gebruikt natuurlijk, en bovendien zit daar ook heel veel bedrijvigheid omheen. Staat me bij dat Amsterdam daar ook mede in geinvesteerd heeft.

@Ich Bin Derrick: Niet in de laatste plaats op basis van het feit dat er daadwerkelijk mensen op de tribune zitten.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

@Ich Bin Derrick: Niet in de laatste plaats op basis van het feit dat er daadwerkelijk mensen op de tribune zitten.

Oh maar dat is niet het probleem bij Veendam hoor. Relatief gezien zitten er vrij veel mensen altijd, vergeleken met andere Eerstedivisie-clubs.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Vergeleken met de Graafschap en Cambuur?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.