- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zet er volgende keer maar gewoon een zoutpilaar neer.
Die heeft nog meer te melden dan Siemerink.
Wilfred INDERDAAD Gene is weer op stoom. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zonder meer, die gaan het nogal erg lastig krijgen. Al denk ik wel, net als Koenr, dat ze Italië beter kunnen hebben dan Paraguay. Italie laat Nederland het spel wel maken, Paraguay klapt er gelijk op, en daar zal Oranje moeilijk mee om kunnen gaan denk ik.
Ik denk dat Paraguay het wel mooi vind als ze de 8e finales halen. Die kunnen dan zonder gezichtsverlies verliezen. Italië niet. Dus de mij maar Paraguay.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
De tijd dat Paraguay zo dacht is wel geweest. Achtste finales hebben ze al vaker gehaald, die willen ook wel eens meer.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Ik denk dat Paraguay het wel mooi vind als ze de 8e finales halen. Die kunnen dan zonder gezichtsverlies verliezen. Italië niet. Dus de mij maar Paraguay.
Haha, bijzondere redenering. Toch heb ik ook liever Paraguay omdat je er een leukere wedstrijd van krijgt, denk ik. Hoe Italie speelt is bekend, Paraguay zal wat offensiever spelen denk ik.
Met beide landen heeft Oranje niet veel problemen, lijkt me. Hoewel je het met de Italianen nooit helemaal weet.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Er is geen enkele reden tot zelfoverschatting.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je schrijft: "Met beide landen heeft Oranje niet veel problemen, lijkt me."
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt me dat Nederland met beide landen bijzonder veel problemen krijgt als bange Bert blijft vasthouden aan zijn verstopte aanvoer-linie 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Je schrijft: "Met beide landen heeft Oranje niet veel problemen, lijkt me."
Ja, zo denk ik er wel over. Raar zou jij misschien zeggen, gezien het spel nu, maar ik verwacht -en hoop- dat we na de groepsfases een ander tournooi gaan zien.
Landen kruipen wat meer uit hun schulp, omdat het na één wedstrijd voorbij is en de kwaliteit van wedstrijden stijgt vaker naarmate een tournooi vordert. (kijk naar een van de mooiste wedstrijden dit WK, Kameroen-Denemarken, bedie landen moesten winnen om in het tournooi te blijven)
Veel mensen klagen nu wel over Oranje maar zo slecht doen ze het nog niet, kijk naar de tacktiek van onze tegenstanders en het algemene niveau op het tournooi. Ik wil ook zeker niet zeggen dat Oranje goed speelt en van Marwijk het geweldig doet, maar het kan erger en ik denk dat het straks beter gaat.
Een tournooi van hoogstaand niveau verwacht ik niet na de groepsfases, daarvoor zijn de Jabulani en de hoogte te veel bepalend, denk ik. Wél een hoger niveau, waar Nederland aan bijdraagt.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die jabulani en die hoogte en die vuvuzela's etc etc.. allemaal bullshit. Als ploegen echt willen spelen en gaan voor de winst zie je dat dat opeens heel weinig effect heeft.
Nogmaals, het is te hopen dat het NL 11tal iedereen in een prettige slaap sust om zo orgastisch te gaan openen! Zo niet, hebben we een probleem, want dan is de 1/8 finale het hoogst haalbare, identiek aan situatie Van Basten 2006 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Paraguay kunnen we makkelijker hebben dan Italië. Die zullen nog eens voor een verrassing gaan zorgen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat soort voorbeschouwingen waardeloos als Nederland niet eerst eens een visitekaartje afgeeft dat ze ook echt kunnen ballen.. dat kunnen ze in deze opstelling van bange Bert niet, er moet dus iets veranderen.. onzin dat VdV zo meteen meer ruimte heeft, VdV loopt Wesley opzichtig in de weg en de aanvoer stokt bij het middenveld.. laf met 1-0tjes winnen is allerlei ploegen gegeven, het NL 11tal niet helaas in de KO fases.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Die jabulani en die hoogte en die vuvuzela's etc etc.. allemaal bullshit. Als ploegen echt willen spelen en gaan voor de winst zie je dat dat opeens heel weinig effect heeft.
Onzin. Het kan niet zo zijn dat in alle competities en Champions Leauge er afgelopen seizoen op hoog niveau is gevoetbald, en we nu opeens dit gepruts zien van diezelfde voetballers. Er zijn gewoon één of meerdere oorzaken waarom alle landen zo matig presteren. Om dan maar te zeggen, ''ze moeten gewoon beter spelen'' is lekker makkelijk. In de loop van het tournooi zal het ook vast wel beter gaan, maar gezien de omstandigheden in andere poules doen we het zo slecht nog niet.
En inderdaad, óók die vuvuzelas dragen in bepaalde mate bij aan de daling van het algehele niveau van dit WK. Ik weet niet of je wel eens hebt gevoetbald, maar coaching is gewoon erg belangrijk. Vaak gaat dit nu gewoon mis omdat spelers elkaar niet kunnen horen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Tsjah, zullen vast wel meerdere factoren meespelen. Je moet ook niet vergeten dat veel spelers 60-75 wedstrijden per seizoen spelen en ook een beetje opraken.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Ik vind dat soort voorbeschouwingen waardeloos als Nederland niet eerst eens een visitekaartje afgeeft dat ze ook echt kunnen ballen.. dat kunnen ze in deze opstelling van bange Bert niet, er moet dus iets veranderen..
Wat stel je voor? Neem ik morgen meteen contact op met Bert.
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
In de voorrondes hebben wij als favoriet land natuurlijk te maken met landen wiens enige doel is door de voorronde te komen en tegen ons totaal alles op slot te gooien om hooguit een 0-0 af te dwingen. Ze calculeren op voorhand al dat ze tegen ons verliezen en hopen op de andere twee wedstrijden om uit te maken wie nummer twee wordt. Alle toplanden hebben daarmee te maken gehad en alle landen hebben er moeite mee gehad. De meesten zelfs SCHRIJNEND.
Om dan al na twee wedstrijden zeker van de 8e finales te zijn is gewoon knap.
Ik wordt een beetje moe van al die opportunisten die na 1 wedstrijd al moord en brand brullen omdat er niet met 6-0 gewonnen wordt.
Ik heb dit jaar veel meer vertrouwen in een WK titel dan dat ik al die voorgaande keren had. Als dadelijk de wedstrijden komen waar de tegenstander ook voetbalt om te WINNEN dan krijgen wij ook meer ruimte en dus de kans om ons spel te spelen. Tot die tijd hebben we het vertrouwen opgebouwd dat we zelfs tegen betonnen muren met GEDULD (iets dat we voorheen eigenlijk nooit hadden) ook die wedstrijden simpel kunnen winnen.
Gewoon de zelfde spelers laten spelen... geen B-elftal graag, hooguit spelers die op scherp staan ontzien.
Nee hoor... we gaan het dit jaar gewoon doen... en uiteindelijk MET mooi voetbal.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat stel je voor? Neem ik morgen meteen contact op met Bert.
Robben!! Elia!!! Kuyt pleite!! VdV pleite!!! Niet zo moeilijk!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus jij wil Robben al laten spelen met alle kans op een terugval/blessure? (Als hij al fit was).
Goh, wat ben ik blij dat jij geen bondscoach bent. Onverantwoorde domoor!
Ben erg blij dat Bert met Robben wacht tot de 8e finales.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De tijd dat Paraguay zo dacht is wel geweest. Achtste finales hebben ze al vaker gehaald, die willen ook wel eens meer.
Ook maar drie maal. In 1986, 1998 en 2002.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3301 stemmen
Nee hoor... we gaan het dit jaar gewoon doen... en uiteindelijk MET mooi voetbal.
Mooi stukje, helemaal mee eens. Stelletje azijnzeikers overal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stelletje arrogante kaaskoppen vooral hier
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Rommedahl was dit seizoen uitstekend. Veel goals, assists en goed spel als invaller. Ideale invaller die van mij best 2 jaar mag blijven nog.
Als Rommedahl dit jaar zo goed had gespeeld als gisteravond had die natuurlijk nooit reserve gestaan. Dus eigenlijk bevestig je alleen maar wat anderen hier al zeiden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het WK moment tot nu toe is het fenomenale doelpunt van Maicon.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Zo te zien gaan ze in de 3e poulewedstrijden, 2 wedstrijden tegelijk spelen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat klopt. Daarmee probeert de FIFA concurrentievervalsing te voorkomen. Al voorkom je dat met de huidige communicatiemiddelen die ter beschikking staan natuurlijk toch niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vergeten we niet de Wimbledon pool in te vullen op sportpools? En Robert Gesink vanmiddag aan te moedigen?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vergeten we niet de Wimbledon pool in te vullen op sportpools? En Robert Gesink vanmiddag aan te moedigen?
Gesink 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahaaha Derksen als antwoordt op Wat is een echte Ajacied? Iemand die de rest van Nederland als boer betiteld.
De waarheid ook dat ze zo denken daar, maar het mag van mij. Dan ben ik er trots op
Hou vooral de cliche's in stand. Hebben jullie weer een reden komend seizoen om Ajax stom te vinden 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als Rommedahl dit jaar zo goed had gespeeld als gisteravond had die natuurlijk nooit reserve gestaan. Dus eigenlijk bevestig je alleen maar wat anderen hier al zeiden.
Zoals je weet heeft een team meer dan elf spelers nodig. Het rendement van Rommedahl was prima dit seizoen. Heeft een flink aantal keren wedstrijden in het slot gegooid. Als basisspeler komt ie niet altijd uit de verf, maar als invaller op het moment dat er meer ruimtes ontstaan aan het einde van een wedstrijd ideaal. Lekker laten blijven bij Ajax die vent.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.