- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Vergeten we niet de Wimbledon pool in te vullen op sportpools?
Zullen we daar dan maar Nadal invullen, dan wint Spanje in elk geval nog iets 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen

Alleen jammer dat onze bange bondscoach daar de bibbers van krijgt, alleen al als ie er aan denkt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik mag toch hopen dat Roger Federer Wimbledon op zijn naam gaat schrijven. Wellicht een goed moment om daarna te stoppen. Ik heb het idee dat hij niet veel honger meer heeft.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Doen er nog Japanners mee aan Wimbledon dit jaar eigenlijk 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik mag toch hopen dat Roger Federer Wimbledon op zijn naam gaat schrijven. Wellicht een goed moment om daarna te stoppen. Ik heb het idee dat hij niet veel honger meer heeft.
Spelen 2012 op het heilige gras, speranza. Die moet-ie nog pakken.
Ik heb Nadal (gewaagd) als kluns ingezet... 2e ronde tegen James Blake!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De volgende wedstrijd is om des keizers baard. We weten immers niet eens of een eerste plek of een tweede plek het meest gunstig is gelet op de tegenstander in de achtste finales. Vanaf dat moment moet Elia op links en Robben op rechts. Bert luistert echter toch niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb Nadal (gewaagd) als kluns ingezet... 2e ronde tegen James Blake!
2e ronde tegen Robin Haase bedoel je waarschijnlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We zien het wel in de kwartfinale
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dan moeten jullie wel eerst Brazilië verslaan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wedje maken, kroonprins?
Nou....euh.......nee, doe dat maar niet...... 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is de gedoodverfde favoriet voor de WK titel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker. eerst maar kwalificeren voor de volgende ronde
. Brazilië is wel erg lastig, maar als je die wint is Nederland ook niet zo'n probleem
. Ik schat Brazilië wel tien keer hoger in.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Misschien moeten we eerst even afwachten of Brazilie wel van Portugal en Ivoorkust wint? Na een 2-1 tegen het altijd lastige DPR hebben ze die poule nog alles behalve in hun zak zitten natuurlijk. Verder lost Chili ons Spanje probleem wel op, Naomi 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb veel respect voor Dunga. Hij krijgt heel veel kritiek te verduren. Iedereen roept daar om samba voetbal. Daarmee hebben ze na het Pelé tijdperk geen prijzen meer gewonnen. Zijn elftal is perfect in balans. Iedereen werkt voor elkaar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Misschien moeten we eerst even afwachten of Brazilie wel van Portugal en Ivoorkust wint? Na een 2-1 tegen het altijd lastige DPR hebben ze die poule nog alles behalve in hun zak zitten natuurlijk. Verder lost Chili ons Spanje probleem wel op, Naomi
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Brazilië is boven elke twijfel verheven!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien moeten we eerst even afwachten of Brazilie wel van Portugal en Ivoorkust wint?
Ook verstandig, maar je weet hoe allergisch ik ben voor Nederlandse hosanna. Ik moest iets aangrijpen
.
Vanavond praten we verder
. Het kan nog alle kanten op, dat is waar. Erg interessante poule wat dat betreft.
Daar ben i kzelf ook bang voor, ik ben zelfs bang voor het feit dat Honduras dat probleem al oplost voor jullie. Hopen dat Zwitserland wint en dat Spanje zijn weddstrijd wint, het liefst met meer goals dan 1.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ja, dat was echt prima verdedigd bij die tegengoal. En verder vond ik dat tot die mazzelgoal van Maicon de wedstrijd aardig op slot zat eigenlijk. Je zal mij niet horen zeggen dat Brasil een slecht team heeft, maar de huid al verkopen na een magere 2-1 tegen DPR lijkt me in het toernooi van de verrassingen erg prematuur.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ook verstandig, maar je weet hoe allergisch ik ben voor Nederlandse hosanna. Ik moest iets aangrijpen
.
Vanavond praten we verder
. Het kan nog alle kanten op, dat is waar. Erg interessante poule wat dat betreft.
Daar ben i kzelf ook bang voor, ik ben zelfs bang voor het feit dat Honduras dat probleem al oplost voor jullie. Hopen dat Zwitserland wint en dat Spanje zijn weddstrijd wint, het liefst met meer goals dan 1.
Overigens mag Spanje van mij de twee laatste potjes gewoon winnen hoor. Ik ga er vanuit dat Zwitserland nog wel verliest van Chili en dan treffen we Spanje pas in de finale als het zover komt, toch? Droomfinale NL -SPA
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Spanje het betere doelsaldo heeft wel ja
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als Spanje het betere doelsaldo heeft wel ja
.
Die kans is natuurlijk best groot als Spanje nu 2x wint na de twee een - nulletjes die we hebben gehad.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat was echt prima verdedigd bij die tegengoal. En verder vond ik dat tot die mazzelgoal van Maicon de wedstrijd aardig op slot zat eigenlijk.
Ben het met je eens dat Brazilie niet echt geweldig is, maar de goal van Maicon een mazzelgoal??
Heb ik wat gemist? 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Brazilië staat er op het moment dat het moet. Dunga is een absolute winnaar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Brazilië staat er op het moment dat het moet. Dunga is een absolute winnaar.
Dunga is nog saaier en degelijker dan Bert.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heerlijke beelden van Frank de Boer. Kan weleens een topcoach in spe zijn......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Honduras winnen gaat lukken?
Valt nog te bezien maar ik ga er uit van wel ja. Ik denk dat ze na de schrik tegen Zwitserland op en top gefocussed zijn en gaan winnen. Als je een vroege goal maakt kan het wel wat gaan worden.
Ook benieuwd naar hoe ze gaan spelen. Hun eigen spel of trekken ze een muur op. Ik heb al wat Hondurezen gesproken en zei dat ze echt niet op de verdediging kunnen spelen. Ik ben benieuwd. Maar je hoeft ook geen vijf klapper te maken om het op doelsaldo te beslechten (als je van Chili wint, zonder dat ze er een feest van maken tegen Zwitserland. Maar een interessante poule is groep H wel geworden, wie had dat van tevoren gedacht?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben het met je eens dat Brazilie niet echt geweldig is, maar de goal van Maicon een mazzelgoal??
Heb ik wat gemist?
Ik blijf erbij dat ie de bal hard voorlangs wilde spelen en dat ie met wat geluk de goal in verdween.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.