- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Welnee. Waarom zou ie met buitenkant voet een voorzet willen geven? Als hij de bal hard voorlangs wilde geven, zou hij het juist met de binnenkant moeten doen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Welnee. Waarom zou ie met buitenkant voet een voorzet willen geven? Als hij de bal hard voorlangs wilde geven, zou hij het juist met de binnenkant moeten doen.
Dat is, omdat-ie m verkeerd raakte.
Voor mij was het ook een lucky goal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die was gewoon bewust hoor. Zonder twijfel. Vooral als je nagaat dat ie één keer zo gescoord heeft en dat ie het ook al drie keer geprobeerd heeft. Ook eens in een oefenmatch met Portugal herinner ik me. Quim was toen wel attent.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik blijf erbij dat ie de bal hard voorlangs wilde spelen en dat ie met wat geluk de goal in verdween.
Absoluut niet. Je kon heel goed zien dat dat een geplaatst schot was. Mooiste individuele goal van dit WK tot nu toe.
Die 1e goal van Denemarken gister vond ik weer de mooiste team-goal.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb al wat Hondurezen gesproken
Waar tover je die vandaan? Wordt gewoon een nulletje of 4 joh, die Spanjaarden gaan dit keer die 37 kansen zoals tegen Zwitserland toch wel eens benutten? Alleen dat potje tegen Chili, ik hou m'n hart vast. Liefst beide door natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vond dit een heerlijk WK doelpunt van Argentinië
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, dat gebeurt mischien bij de 4e Klasse amateurs, maar Maicon raakt echt niet een bal per ongeluk met de buitenkant die hij eigenlijk met de binnenkant wilde schieten hoor.
Dat vereist een heel andere stand van zijn benen. Als je met je buitenkant wil schieten, doe je dat altijd bewust.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik kan er niet bij dat mensen echt denken dat dat een lucky was 
Briljante chool.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja man, wat je zegt. Lang geleden dat ik zo'n mooie goal heb gezien zelfs.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klopt moviemafketel. Die 4e van Argentinie was ook echt subliem. Laat ik het zo stellen, die goal vond ik samen met die 1e van Denemarken de mooiste team goal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar tover je die vandaan? Wordt gewoon een nulletje of 4 joh, die Spanjaarden gaan dit keer die 37 kansen zoals tegen Zwitserland toch wel eens benutten? Alleen dat potje tegen Chili, ik hou m'n hart vast. Liefst beide door natuurlijk.
Het officiele World Cup forum
. Je mag nu inderdaad wel hopen dat er van de 40 kansen tenminste één in gaat, en dat een 1/8e kans van de tegenpartij niet wordt gepromoveerd tot doelpunt.
Ja, ik hoop niet als Spanje doorgaat dat het ten koste gaat van Chili, en Chili kan Spanje er ook nog uit knikkeren inderdaad.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou wel jammer zijn als Spanje niet doorgaat.
Aan de andere kant is het wel mooi natuurlijk dat de wedstrijdformulier-journalistiek, door velen aangehaald, niet meer van deze tijd is. Zo'n Algerije ook, wie had verwacht dat ze zo simpel overeind zouden blijven tegen Engeland? Mooi man.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg mooi ja, maar Algerije was gewoon capabel en Engeland incapabel maar dat was bij Zwitserland tegen Spanje niet het geval imo. Het doet me dan ook deugd dat een niet-Spaanse supporter dat erkent.
Maar het is wel mooi idd. Frankrijk die op hun knieén moeten (al was dat wel te verwachten), Engeland die het lastig heeft, Ook Nederland die ondanks de punten alles doen dan imponeren in een flutpoule, Noord Korea stond ook lekker tegen Brazilië. Ga zo maar door, dit is een raar WK tot nu toe. Wel leuk die verrassingen, al moet het niet te extreem worden natuurlijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, Italie, Spanje, Engeland, Frankrijk, Duitsland, allemaal al verloren.
En vaak wordt dan gezegd dat ze niet goed speelden ofzo, maar ik
denk dat het toch ook veel aan de tegenstanders ligt hoor, maar volgens mij ben ik de enige hier die zo denkt over de wat mindere landen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Italie gelijk he
.
Nee maar ben het met je eens. Het is ook flauw te zeggen dat het door het falen van de toplanden komt, dan doe je de kleinere landen toch wel tekort. Ik heb ook instant respect voor de prestatie van Zwitserland, een groot deel van de Spanje supporters (die bij de spelerstunnel zaten) gaf ze ook een applaus toen ze de spelerstunnel inliepen. Pijnlijk maar ook wel weer mooi. Puike prestatie, en hoe je dat doet maakt dan ook niet zoveel uit.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het maakt het WK een stuk spannender in elk geval! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik blijf die lege tribunes sneu vinden op een WK. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar dat krijg je in voetballanden die nog in ontwikkeling zijn. Was dat ook niet zo in Amerika 94?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja,maar dat kwam ook omdat de Amerikanen het behoorlijk saai vonden.
In Zuid Afrika zijn ze gek op voetbal en hebben ze er het geld weer niet voor.
Doe een Township-dag of zo of iets voor de kinderen weet ik het.
Gooi dat stadion vol. Dit is echt niks zo.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
. Nee, als hij hem wou voorzetten zou hij niet met zijn buitenkant schieten en hij zou ook zeker niet zo hard schieten. Je zag ook aan zijn beweging dat hij wou schieten, want zijn standbeen kwam even van de grond af (is meestal als je vol wilt schieten).
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik blijf die lege tribunes sneu vinden op een WK.
Bj aanvang van de wedstrijd was het nog leger, het schiet al een beetje op. Maar het ziet er nog steeds niet uit, Wk's in een ver land voelen voor mij sowieso afstandelijk aan.
Wel mooi dat bij de duels van het NL elftal de grootste stadions worden uitgekozen en dat het lekker vol zit 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gelukkig een goaltje voor Paraguay. Dat Slowakije is toch wel een van de saaiste elftallen ooit op een WK. Die hebben vast ook een Bange Bert als coach.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Brazilië is boven elke twijfel verheven!

Eén van de saaiste ploegen tot dusver. Dat ze één van de favorieten zijn dit WK ben ik met je eens maar topfavoriet zijn ze zeker niet. Op dit moment komt geen één land dat predikaat toe. Maar als Brazilië zo blijft spelen dan kan ik me niet voorstellen dat er ook maar één voetballiefhebber is die hoopt dat ze straks met de bokaal in handen staan.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Hopelijk gaan Chili en Spanje door, beide ploegen spelen mooi voetbal. Maar die combinatie lijkt lastig te worden...
Paraguay speelt wel leuk overigens. Als die Nederland treffen in de volgende ronde, zijn ze daar nog totaal niet klaar mee.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die hebben vast ook een Bange Bert als coach.
Wat dacht je van het feit dat ze gewoon veel modale eenheidsworsten in de ploeg hebben en dat ze niet beter en leuker kunnen?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Die jabulani en die hoogte en die vuvuzela's etc etc.. allemaal bullshit.
De hoogte lijkt me inderdaad geen excuus: Nederland speelde zowel op 1700 meter hoogte als op zeeniveau waardeloos.
Bovendien hebben we tot nu toe profijt gehad van de jabulani, anders had die keeper van Japan die bal er gisteren wel uitgehouden (je ziet de bal weer naar rechts draaien).
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Over Maicon:
Ik blijf erbij dat ie de bal hard voorlangs wilde spelen en dat ie met wat geluk de goal in verdween.
Hij heeft wel vaker exact dezelfde goal gemaakt, ik heb geloof ik eergisteren nog een filmpje gepost. Niets geen voorzet, gewoon een bewuste knal op goal.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja,maar dat kwam ook omdat de Amerikanen het behoorlijk saai vonden.
In Zuid Afrika zijn ze gek op voetbal en hebben ze er het geld weer niet voor.
Doe een Township-dag of zo of iets voor de kinderen weet ik het.
Gooi dat stadion vol. Dit is echt niks zo.
Ja, hadden ze dat maar gedaan inderdaad.
Wat een wereldpot trouwens, Slowakije - Paraguay. Nu komt ook nog Holosko erin. Ik kan mijn geluk niet op.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat dacht je van het feit dat ze gewoon veel modale eenheidsworsten in de ploeg hebben en dat ze niet beter en leuker kunnen?
Ik hoorde anders voor het WK een aantal mensen hoog opgeven over Slowakije op dit forum. Als ik zo de tweede helft zie laten ze zich wel erg gelaten naar de slachtbank leiden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.