- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bedoel uiteraard Brazilie-Ivoorkust 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Kameroen is niet leuk. Dat zijn 10 dravers en Etoó. Hebben niks speciaals. Alleen Ivoorkust vind ik een echt sterk Afrikaans land. Die voegen qua spelers, qua spel en qua niveau ook wat toe.
Ik vind Kameroen best aardig spelen en ze zijn vandaag zeker niet minder dan de Denen. Wat je nu weer ziet zoals zovaak is dat de Afrikaanse teams als het er echt om gaat de boel laten liggen en verkeerde keuzes maken. Daarom ga ik er ook vanuit dat Ghana gaat verliezen van Duitsland.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lol, Kameroen speelt zo attractief zoals ik Nederland al jaren niet heb gezien. Wat een kansen ook
Heb je zeker in 2008 een hele lange winterslaap gehouden. Geeft niks, joh.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Kameroen is een beetje het Duitsland van onze poule.
Leuke attractief voetbal, maar toch naar huis.

Toch hoop ik dat Kameroen nog gelijkmaakt anders wordt het donderdag wel een heel suf potje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat speelt die Thomasson dramatisch zeg. Het lijkt wel of ie de dozen nog om zijn schoenen heeft zo traag is ie
Waarschijnlijk heeft ie zijn Feyenoord shirtje nog onder dit Deense shirt zitten. Hij is dat clubgevoel van dat niveau nog niet kwijt 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heb je zeker in 2008 een hele lange winterslaap gehouden. Geeft niks, joh.
Jij moet eens naar het andere scherm kijken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Jij moet eens naar het andere scherm kijken.
En jij bent onderhand klaar voor een glansrol op Comedy Central. Hoe lang ga je dit volhouden. Is nog best lang tot de finale Nederland-Duitsland 
Nederland kwalificeert zich over vijf minuten als eerste land voor de achtste finales!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Tsjonge jonge. 10 pagina's terug zitten lezen en wat een gezeur. Ja het voetbal was niet mooi om te zien. So What. Punten tellen!!!
Net als ik van de week een keer zei met Twente, dat iedereen over hun spel liep te zeuren. Pas als je 10/20 of 29
keer kampioen bent geworden mag je zeggen dat het spel mooi moet zijn. Als je nog nooit kampioen bent geweest telt alleen het resultaat en dat was vandaag weer goed.
En A&L succes met dat streven over 2010-2011, maar wij gaan het ook weer opnieuw proberen 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh er zit nog heel veel Oranje ergernis in me hoor 
Die Denen kunnen trouwens ook niet rekenen want die zullen er toch echt eentje bij moeten maken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En A&L succes met dat streven over 2010-2011, maar wij gaan het ook weer opnieuw proberen
Met die Belg en met wat minder mazzel in de 85e minuut en later wordt dat niks meer met jullie 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Die Denen kunnen trouwens ook niet rekenen want die zullen er toch echt eentje bij moeten maken.
Klopt. Japan heeft nu aan een gelijkspel genoeg...
We zien overigens wel een heel ander Denemarken aan het werk hier dan tegen de Oranje Leeuwen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Einde.
Rommedahl loost Denemarken persoonlijk naar de winst 
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou het erg jammer vinden als Japan door gaat. Vind alleen hun volkslied mooi, maar verder mag Italië ze snel oprollen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Met die Belg en met wat minder mazzel in de 85e minuut en later wordt dat niks meer met jullie
Die Belg gaat jullie nog verrassen 
En Marc Janco in de spits ook 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Typerend voor het (amusements)niveau van dit WK.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Zou het erg jammer vinden als Japan door gaat. Vind alleen hun volkslied mooi, maar verder mag Italië ze snel oprollen.
Ik denk dat het NL-Italië wordt. Paraguay zal de groep wel winnen...
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Balen... Ik had de uitslag nl. op 1-1.
Wel leuk voor Denemarken en jammer voor Kameroen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Janko hebben jullie nog lang niet. En zo wel, ach...speler die in de semi prof competitie van Oostenrijk een pak goals maakt. Ach... 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Die Janko hebben jullie nog lang niet. En zo wel, ach...speler die in de semi prof competitie van Oostenrijk een pak goals maakt. Ach...
Wel een speler die precies het soort spel van NKufo kan voortzetten. Balvast, veel scorend vermogen en ook leiding geven aan de aanvallers. En Blaise werd het laatste jaar bekritiseerd omdat ie te langzaam zou zijn. Dan kan een jongere versie het misschien makkelijker belopen 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Ik denk dat het NL-Italië wordt. Paraguay zal de groep wel winnen...
Ik denk dat we Italië beter kunnen hebben dan Paraguay.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wij sussen elke tegenstander in slaap, dus we hoeven voor niemand bang te zijn. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Toch apart dat je, je na een seizoen eredivisie eindelijk denkt op te maken voor topvoetbal en dat dan op het WK binnen drie dagen Salcido en Rommedahl opvallen door hun uitstekende spel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Toch apart dat je, je na een seizoen eredivisie eindelijk denkt op te maken voor topvoetbal en dat dan op het WK binnen drie dagen Salcido en Rommedahl opvallen door hun uitstekende spel.
Idd, maar de aanstelleritis van Suarez viel me nog meer op. Alhoewel ik daar ook al aan gewend raak 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonder meer, die gaan het nogal erg lastig krijgen. Al denk ik wel, net als Koenr, dat ze Italië beter kunnen hebben dan Paraguay. Italie laat Nederland het spel wel maken, Paraguay klapt er gelijk op, en daar zal Oranje moeilijk mee om kunnen gaan denk ik.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Hahaaha Derksen als antwoordt op Wat is een echte Ajacied? Iemand die de rest van Nederland als boer betiteld.
De waarheid ook dat ze zo denken daar, maar het mag van mij. Dan ben ik er trots op 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.