- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen

Jammer dat het al in de zevende minuut is en niet in de 93ste, maar verder

Goeie Genade zou Evert zeggen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Goed, Paraguay gaat deze poule wel winnen. Nieuw Zeeland nu virtueel in de achtste finales. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Die Kiwi-hoed wil ik ook hebben 
Zeker voor Nieuw-Zeeland wordt het nog een lange wedstrijd, maar met een beetje goede wil moet het lukken.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Italië zet dit wel recht, het was al bijna zo ver.
Schitterend voor de wedstrijd dit!
Voila, het is zover.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een Suarez, was werkelijk niets aan de hand... Erg jammer dat zo'n scheids uit een Bananenplukkerij onder de indruk is van de wereld kampioen. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Schwalbe...
Maar ergens vind ik het wel fijn dat Italie dit toch wel recht gaat trekken. Je moet er toch niet aan denken dat een team van het niveau ADO Den Haag hier nog veel potten gaat breken.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Er is alleszins eens wat leven in een wedstrijd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schwalbe...
Maar ergens vind ik het wel fijn dat Italie dit toch wel recht gaat trekken. Je moet er toch niet aan denken dat een team van het niveau ADO Den Haag hier nog veel potten gaat breken.
Dat is toch juist een erg fijne conclusie als je weet dat het om de volgende tegenstander van NL gaat.....
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Waarom niet?
Hier krijg ik een beetje een slappe van, zulke opmerkingen hoor je zo vaak de laatste tijd.
Als de toplanden zo top zijn, dan moeten ze zulke ploegen toch makkelijk kunnen oprollen? En als ze dat niet kunnen, zijn het gewoon geen topelftallen en hebben ze helemaal niks te zoeken in de volgende ronde.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Moet dan ook geel zijn voor Gilardino.
Wat een stel aanstellers zeg, wees is een kerel en blijf gewoon staan. En als je dan toch moet vallen sta dan gelijk weer op. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We kunnen niet allemaal zulke bikkels zijn als Robben, Van der Vaart en Sneijder
.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
We kunnen niet allemaal zulke bikkels zijn als Robben, Van der Vaart en Sneijder
.
Die kunnen er ook wel wat van ja.
Al valt Van der Vaart wel mee hoor.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1330 stemmen
Al valt Van der Vaart wel mee hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wanneer scoort Italie eens een keer een mooi doelpunt? Kunnen die gasten echt niet he? Zijn altijd de strafschoppen en wat countertikkertjes of corner-intikkertjes die het voor ze moeten doen. Vreselijk om naar te kijken. Go Kiwi's!!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wanneer scoort Italie eens een keer een mooi doelpunt? Kunnen die gasten echt niet he? Zijn altijd de strafschoppen en wat countertikkertjes of corner-intikkertjes die het voor ze moeten doen. Vreselijk om naar te kijken. Go Kiwi's!!
Wij hebben een eigen goal, een keeper die de bal in eigen doel stoot en een rebound goal van Kuijt 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Waarom niet?
Hier krijg ik een beetje een slappe van, zulke opmerkingen hoor je zo vaak de laatste tijd.
Als de toplanden zo top zijn, dan moeten ze zulke ploegen toch makkelijk kunnen oprollen? En als ze dat niet kunnen, zijn het gewoon geen topelftallen en hebben ze helemaal niks te zoeken in de volgende ronde.
Wat betreft mogen allebei de teams er snel uit, maar Italië heeft nog net iets meer voetbal te bieden...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja weet ik niet.. alleen die Rossi vind ik wel wat.
En bovendien zien we die Italianen elke week al op de buis, vind het leuker om naar de Kiwi's te blijven kijken de rest van toernooi.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Onbegrijpelijk dat Lippi spelers als Totti en Cassano heeft thuisgelaten...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Erg jammer dat zo'n scheids uit een Bananenplukkerij
Vind je zon trieste opmerking nu echt nodig?
Ontopic: Italie 
Laat Italie maar 2e worden. Kan dan een leuke 8ste finale met Oranje worden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
PFFFF scheidsrechters uit Mali, Guatemala 
Er hoeft maar een Italiaan ter aarde te storten of te appeleren en die maat blaast op zijn fluit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Stel dat dit 1-1 wordt:
Paraguay heeft 4 punten
Italie heeft 2 punten
Nieuw Zeeland heeft 2 punten
Slowakije heeft 1 punt
Wordt nog lachen dan met Italie-Slowakije. Als dat gelijk wordt kan Nieuw Zeeland zelfs door 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nou als het zo doorgaat word het Nederland - Italie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee joh. Paraguay groepswinst en Zeeland als 2e 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.