- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Lastige kwestie, misschien moet Nederland dan maar verliezen van Kameroen zodat ze tegen Paraguay kunnen spelen. Liever geen Italië. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou dit Italië moeten we niet bang voor zijn, als je daar niet van wint, win je ook niet van Argentinië, Duitsland Brazilië of Spanje. Zou juist goed zijn voor de flow en het zelfvertrouwen om Italië weer te pakken. Al zal dat niet makkelijk worden.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Ik vraag me af of het verstandig is morgen as usual een Italia jack aan te trekken op de fiets. Hoongelach zal mijn deel zijn. En terecht.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Tja, dat Italië geen potten kan breken in de poule zegt weinig over hoe ze tegen Nederland zullen spelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lastige kwestie, misschien moet Nederland dan maar verliezen van Kameroen zodat ze tegen Paraguay kunnen spelen. Liever geen Italië.
Paraguay maakt een veel betere indruk van Italie. Mocht Italie uberhaupt door de groep komen, dan tref ik hen graag. Zij zullen de 3-0 uit 2008 nog niet vergeten zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar twee jaar geleden speelde we ze wel volkomen zoek. En ik vind dat wij sterker zijn geworden en zij zwakker. Maar het blijft oppassen, want zij zullen het ongetwijfeld op penalties willen laten aankomen.
Ik hoop op nog een countertje. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Absoluut.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Interessante WK tot nu toe
Alle landen waarvan we dachten die gaan het ver schoppen, doen het nagenoeg niet super.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu moet Slovenië er ook nog maar even voor gaan liggen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nekklachten voor Van der Vaart
Oranje-vedette Rafael van der Vaart liet zondagmiddag een deel van de training schieten. Hij kampte zichtbaar met nekklachten en bekeek een aantal oefeningen vanuit de dug-out. Van Marwijk zei tijdens de persconferentie: "Het is niets om zorgen over te maken. Het was uit voorzorg."
Hij voelt de hete adem van Elia in zn nek.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahahahaaaaaaaaaaa

Wat een giller! Hahahaha 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Italië wordt nog wel tweede en komt dan Nederland tegen in de achtste finales. Nederland wint en gaat er daarna uit tegen Brazilië.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Italië wordt nog wel tweede en komt dan Nederland tegen in de achtste finales. Nederland wint en gaat er daarna uit tegen Brazilië.
Gaat Brazilië door dan? 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe is het toch weer mogelijk in de wereld....
Ik sluit me aan bij Reinbo en A&L. Ik denk dat je op dit moment beter tegen Italie kunt spelen dan tegen Paraguay. Dat team valt niet te onderschatten en ook in de oefencampagne hebben we het erg lastig gehad tegen die mannen.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Die 2de plaats wordt nog een dubbeltje op z'n kant.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat mooi die Nieuw-Zeelanders op die tribune. Erg mooi. Italië mag zich wel schamen natuurlijk, heeft Italie dan echt zo weinig creativiteit in de selectie? Erg mooi voor de Nieuw-Zeelanders, maar net als de eerste wedstrijd weet Italie niet te imponeren. Goed nieuws voor Nederland, ze ontlopen Paraguay waarschijnlijk.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Gaat Brazilië door dan?
Die worden gewoon groepswinnaar en winnen van Chili of Spanje in de achtste finales
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Italie is in elk geval niet creatiever dan Nieuw Zeeland, pas wanneer Pirlo er weer in komt, hebben ze iets van creativiteit.
Maar tegen Oranje gaan ze gewoon winnen ben ik bang.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Als we dit Italië niet makkelijk kunnen pakken in de volgende ronde verdienen we het ook echt niet om ver te komen.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Die worden gewoon groepswinnaar en winnen van Chili of Spanje in de achtste finales
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als we dit Italië niet makkelijk kunnen pakken in de volgende ronde verdienen we het ook echt niet om ver te komen.
Italié speelt nooit groots natuurlijk, vier jaar geleden ook niet. Die Italianen zijn tot uitschakeling altijd gevaarlijk. Je moet ze kunnen hebben maar haal dat makkelijk maar weg. Ik verwacht niet een herhaling van NED - ITA van twee jaar terug.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat is nou juist het gevaarlijke. Lippi is niet achterlijk, die weet wel dat Oranje meer kwaliteit enz. heeft.
Maar dan is Italie juist op hun sterkst, gaan ze achterover leunen en hebben ze niks te verliezen.
Gevaarlijk wordt het dan hoor! Helemaal wanneer Pirlo weer erbij is.
Edit; Wat NW zegt.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Laat anti-voetbal nu net zijn waar je tegenwoordig (en zeker op dit WK) punten mee pakt. Helaas, maar waar.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, weet ik niet.. Frankrijk en Italie winnen toch ook niet, ondanks anti-voetbal?
Kiros
-
- 607 berichten
- 1330 stemmen
Prachtig, die ereronde
. Alsof ze wereldkampioen zijn geworden. 
Dat spelers en coach zich naar de fans begeven en zich laten omhelzen, zie je tegenwoordig toch nergens meer.
edit: Ik kijk de geweldige stream Eurovisionsports.tv , daar gaan ze iig niet direct na het fluitsignaal naar de reclame. En de wedstrijden zonder commentaar volgen kan ook weleens lekker zijn
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Italié speelt nooit groots natuurlijk, vier jaar geleden ook niet. Die Italianen zijn tot uitschakeling altijd gevaarlijk. Je moet ze kunnen hebben maar haal dat makkelijk maar weg. Ik verwacht niet een herhaling van NED - ITA van twee jaar terug.
Ach, Italie vloog er in 2004 op het EK ook uit in de groep. Jeweetwel, dat overkwam Spanje dat toernooi ook 
Het kan dus wel. Als Italie deze 2 potjes niet kan winnen, dan kunnen ze het tegen Slowakije ook verkloten. Ik support die suffe ploeg uit Slowakije nu dus wel 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8345 stemmen
Nu moet Slovenië er ook nog maar even voor gaan liggen.
Waarvoor? Voor Engeland?
Wel lachen dat die Italianen niet gewonnen hebben! 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Italië gaat tegen Nederland massaal verdedigen, laat het komen op het nemen van strafschoppen en maken hierdoor 60 à 70% kans om verder te komen want Italië mag dan wel bedroevend voetballen maar strafschoppen nemen dat kunnen ze wel.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Italië moet nog tegen Slowakije. Als Italië zo blijft zie ik ons nog wel tegen die laatste spelen in de achtste finales.
Gesink is andermaal niet van het terriër/winnaars type gebleken vandaag, Schleck, toch ok bepaald geen tijdrijder, rijdt m er zo af. Twee minuten achter op zo'n klein stukkie. Zonde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.