• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.236 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.735 acteurs
  • 199.744 gebruikers
  • 9.422.434 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Spetie

• 38871 berichten
  • 8345 stemmen

wibro schreef:

(quote)

Italië gaat tegen Nederland massaal verdedigen, laat het komen op het nemen van strafschoppen en maken hierdoor 60 à 70% kans om verder te komen want Italië mag dan wel bedroevend voetballen maar strafschoppen nemen dat kunnen ze wel.

Dat is waar, maar laat Italië eerst maar eens verder komen, want daar heb ze al moeire genoeg mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De grootste losers tot nu toe:

Frankrijk

Engeland

Italie

Landen die al een stunt tegen zich hadden maar beter kunnen:

Spanje

Duitsland

Landen die wel met matig spel tenminste winnen:

HOLLAND

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Landen die wel met matig spel tenminste winnen

Voeg Brazilië daar maar aan toe. Hopelijk geeft Ivoorkust ze vanavond een pandoering.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ze hebben gelijk bij VI. Dit Italie stelt eigenlijk weinig voor, middelmaat ten top. Bij de Italiaanse clubs spelen alleen maar buitenlanders, de Italianen trekken zich op naar hun niveau. Nu zijn de Italianen op elkaar aangewezen en falen ze hopeloos.

Zo sterk verdedigde Nieuw-Zeeland nou ook weer niet, maar met kwakkers als Zambrotta aan de bal heb je ook helemaal geen creativiteit aan de zijkanten.

Het wordt wel lastig zodra die Italianen kunnen gaan verdedige, bijvoorbeeld tegen Nederland. Denk echter zelf dat Italie geen problemen moet opleveren voor ons.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Brazilie zit op het randje. Ze speelden stug, maar waren wel duidelijk beter en hadden wel een pak kansen, meen ik...

Maar ik had ze erbij kunnen zetten.

Grappig dat juist Maradona's Argentinie nu de beste indruk maakt van alle toplanden. Wie had dat gedacht.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik denk dat er hier veel zijn die Argentinië uit het oog verliezen.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Toch is een vergelijkbaar Italië WK geworden. Maar Italië is nooit goed geweest in die kwalificatie ronde. En daarna waren ze altijd scherp. Altijd. EK 2000 om maar even een trauma op te rakelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Ze hebben gelijk bij VI.

Vergeten aan te zetten :

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik heb Italie maar 20 minuten gekeken maar daarin dwongen ze wel meer af dan Nederland in 180. Wel een afgang natuurlijk en leuk voor de amateurs uit Kiwiland

DieGo

• 5808 berichten
  • 2387 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Grappig dat juist Maradona's Argentinie nu de beste indruk maakt van alle toplanden. Wie had dat gedacht.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

speedy23 schreef:

Ik vrees Messi en Aguero echt ernstig. Als we tegen hun zouden spelen krijg je denk ik de mooiste wedstrijd die het WK zou kunnen krijgen.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

speedy23 schreef:

Ik heb twee WK's achtereen Argentinië gespeeld in mijn pool. Dat werd nooit wat - ondanks kwaliteit. Dus als ze het nu ineens wel doen. Dan word ik boos!!!! Zo!

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Was wel een verademing om Mexico Frankrijk voetballend te zien uitschakelen, vond ik. Die gaan het nog ver brengen.

Maar ik snap niet hoe het kan dat de favorieten, met hun dikbetaalde sterren, geen raad weten tegen kleine landjes die verdedigend spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb Italie maar 20 minuten gekeken maar daarin dwongen ze wel meer af dan Nederland in 180. Wel een afgang natuurlijk en leuk voor de amateurs uit Kiwiland

Behalve de overwinning

Verder wel schattig hoe je je Oranje / Bange Bertje afkeer in elke post naar boven probeert te drukken. How cute...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Terwijl zijn andere troetelkindjes gewoon VERLIEZEN (of gelijkspelen)

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

rep_robert schreef:

Bij de Italiaanse clubs spelen alleen maar buitenlanders, de Italianen trekken zich op naar hun niveau. Nu zijn de Italianen op elkaar aangewezen en falen ze hopeloos.

Vier jaar terug was de situatie van Italië precies hetzelfde

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Laat iedereen nu maar lachen over Italië. Over ruim een week is het huilen voor Oranje.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

otherfool schreef:

Italië heeft helemaal niks afgedwongen. Een beetje gaan liggen en veel foute passes, meer was het niet. Met een betere scheids was het 1-0 gebleven.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

En wat lees ik allemaal over Brazilië? Het moet niet gekker worden! Dat is met afstand de beste ploeg dit WK!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Koenr schreef:

(quote)

Italië heeft helemaal niks afgedwongen. Een beetje gaan liggen en veel foute passes, meer was het niet. Met een betere scheids was het 1-0 gebleven.

Met een betere scheids had NZ niet eens gescoord, was buitenspel...

Los daarvan, Italië was rotslecht, meer dan een punt verdienden ze niet.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Brazilie zit op het randje. Ze speelden stug, maar waren wel duidelijk beter en hadden wel een pak kansen, meen ik...

Maar ik had ze erbij kunnen zetten.

Argentinië heeft op Walter Samuel na een zwakke verdediging. Die gaan het niet redden als het er echt op aankomt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Dat is waar, maar laat Italië eerst maar eens verder komen, want daar heb ze al moeire genoeg mee.

Tegen Slowakije pakt Italië zeker één punt. Als Paraguay keurig wint van Nieuw-Zeeland zijn de nerazzurri als tweede in de groep geplaatst en dompelen Nederland over ruim een week in een hele diepe rouw.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nerazzurri? Volgens mij zit je nog in Inter-modus speranza.

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1452 stemmen

speranza schreef:

Als Paraguay keurig wint van Nieuw-Zeeland zijn de nerazzurri als tweede in de groep geplaatst en dompelen Nederland over ruim een week in een hele diepe rouw.

De nerazzurri... Hou Inter maar weg van dit WK, het voetbal is nu al om niet aan te zien.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Nederland IS al in diepe rouw gedompeld. Robert Gesink verprutst vandaag zijn tijdrit en verspeelt niet voor het eerst de eindoverwinning in een aansprekende etappekoers. Heel jammer.

Gelukkig hoeven we niet te twijfelen over zijn klimkwaliteiten (donderdag ) en zullen de overwinningen dus nog wel komen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Laat iedereen nu maar lachen over Italië. Over ruim een week is het huilen voor Oranje.

Ik hoop echt op NL-Italie. Na easy potjes als tegen Japan worden onze helden eindelijk dan eens gemotiveerd. Italie zal kansloos zijn met hun bejaardenploeg met 0,0 creativiteit.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Wanneer kan Pirlo meedoen?

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

PS. Ik ben er van overtuigd dat Italië niet kansloos zal zijn tegen Nederland.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Vier jaar terug was de situatie van Italië precies hetzelfde

Tsjah, toen speelden spelers als Totti en Pirlo. Dat is toch wat anders he

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

goongumpa schreef:

PS. Ik ben er van overtuigd dat Italië niet kansloos zal zijn tegen Nederland.

Dat mag. Na de 4-0 winst van Oranje wel effe hier je ongelijk komen toegeven he

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.