• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.236 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.735 acteurs
  • 199.744 gebruikers
  • 9.422.453 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

goongumpa schreef:

PS. Ik ben er van overtuigd dat Italië niet kansloos zal zijn tegen Nederland.

Denk dat niemand dat denkt, alleen ik kom liever dit Italie tegen dan het Italie van een aantal jaren geleden.

We hebben in 2008 ook aangetoond dat dit Italie eigenlijk over the hill is.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit inderdaad nog in de Inter-modus. Dat verklaart ook mijn sympathie voor Brazilië.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

goongumpa schreef:

PS. Ik ben er van overtuigd dat Italië niet kansloos zal zijn tegen Nederland.

Iedereen die dat wel denkt leeft in een droomwereld.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Ik zit inderdaad nog in de Inter-modus. Dat verklaart ook mijn sympathie voor Brazilië.

Dus je hebt sympathie voor Brazilië omdat er een paar Inter-spelers rond hobbelen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Iedereen die dat wel denkt leeft in een droomwereld.

Misschien moet je eens een bril kopen en wat potjes van Italie gaan kijken vanaf najaar 2006 tot aan vanavond.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

speranza schreef:

Eigenlijk behoorlijk kansloos(niet persoonlijk bedoeld), je zou voor Italie moeten zijn omdat Inter een Italiaanse club is. Maar dat kan natuurlijk niet omdat er geen Italiaan in de basis heeft gestaan.

Zegt genoeg over het Italiaanse voetbal.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

speranza schreef:

En wat lees ik allemaal over Brazilië? Het moet niet gekker worden! Dat is met afstand de beste ploeg dit WK!

Je gaat maar door

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ook de speelwijze van Brazilië spreekt me aan. Zeer uitgebalanceerd. En Maicon laat zowel bij Inter als bij Brazilië zien met afstand de beste rechtervleugelverdediger ter wereld te zijn.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

En what about Engeland en Frankrijk mensen.

Verreweg de twee beste ploegen die ik aan het werk heb gezien

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Engeland ligt er anders nog niet uit. Die gaan vanavond een duidelijk signaal aan flapdrol Capello afgeven. Die komen echt nog wel bovendrijven dit WK.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Je gaat maar door

Zoals ik al wel vaker zeg; puur Jiskefet dit

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vanavond een leuk potje voor Brasil. Ik moet het nog maar zien tegen die uitsmijters van Ivoorkust. Mannelijk voetbal avant la lettre.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Je gaat maar door

De beste ploeg is tot nu toe Argentinie. Die hebben 2 wedstrijden leuk voetbal gespeeld.

Simpel, duidelijk en wie het er niet mee eens is moet maar is de 3-1 en de 4-1 bekijken.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zoals ik al wel vaker zeg; puur Jiskefet dit

Idd ja

edit: Eens met rep_robert. Oh nee, Argentinië heeft met Samuel maar één goede verdediger. Stom van me

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

De beste ploeg is tot nu toe Argentinie. Die hebben 2 wedstrijden leuk voetbal gespeeld.

Simpel, duidelijk en wie het er niet mee eens is moet maar is de 3-1 en de 4-1 bekijken.

Duitsland en Argentinië hebben 2 prima potjes op het veld neergelegd inderdaad. Paraguay misschien ook maar dat heb ik niet kunnen zien. Brasil heeft me geen moment kunnen overtuigen tegen de Commies.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met beste ploeg bedoel ik de ploeg die ik het meeste kans geef op de WK titel. Niet de ploeg die het leukste voetbal heeft laten zien. Daarvoor is Dunga niet naar Zuid-Afrika gekomen. Die man denkt volkomen terecht alleen aan het eindresultaat, zoals ook José Mourinho doet.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Duitsland en Argentinië hebben 2 prima potjes op het veld neergelegd inderdaad. Paraguay misschien ook maar dat heb ik niet kunnen zien. Brasil heeft me geen moment kunnen overtuigen tegen de Commies.

Lees mijn vorige bericht.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vanavond eerst maar eens langs de bodybuilders uit donker Afrika, speranza. Dat zie ik echt niet 123 gebeuren.

Dunga mist verder de uitstraling om de Special One van dit WK te worden. Ik denk dan eerder aan Tabarez.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dunga heeft inderdaad niet de uitstraling van José Mourinho. Maar hij is wel een winnaar. Hij heeft als aanvoerder ook al twee werleldtitels met Brazilië gewonnen. Ook toen terecht niet met samba voetbal. Daarmee wordt je geen wereldkampioen meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, want Lippi in 2006 en Scolari in 2002 hadden wel de uitstraling van echte special one's

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Toch is een vergelijkbaar Italië WK geworden. Maar Italië is nooit goed geweest in die kwalificatie ronde. En daarna waren ze altijd scherp. Altijd. EK 2000 om maar even een trauma op te rakelen.

In 1982 speelde Italië drie keer gelijk in de poule met verschrikkelijk voetbal, om vervolgens wereldkampioen te worden.

Deze potjes in de poule tellen niet meer mee zodra we in de KO-fase zitten.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat mag. Na de 4-0 winst van Oranje wel effe hier je ongelijk komen toegeven he

Roep dat nou niet te hard, voorlopig speelt Italië beter dan Nederland dit toernooi. Met een beetje pech hadden wij ook nog maar 2 punten gehad.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Als Brazilie vandaag wel goed voetbal op de mat tovert dan ben ik de eerste om te zeggen dat ze wel weer kans maken.

Maar het is gewoon pijnlijk om landen als Engeland, Frankrijk en Italie 2 wedstrijden achter elkaar te zien kwakkelen. Het is nou niet zo omdat ze tegen goed georganiseerde organisaties die alleen maar verdedigden stonden te ballen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Roep dat nou niet te hard, voorlopig speelt Italië beter dan Nederland dit toernooi. Met een beetje pech hadden wij ook nog maar 2 punten gehad.

Italie was echt DRA-MA-TISCH vandaag, enige kansen waren wat schoten uit de 2e lijn. Kansen a la Affelay(prutser) heb ik niet gezien.

Je mist toch een spelverdeler die wat creatiefs doet. Spanje heeft ook verloren, maar dankzij een paar mooie ballen van Iniesta is Spanje toch nog gevaarlijk geweest.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Er is inderdaad een duidelijke parallel tussen 1982 en dit WK voor de squadra azzurri. Dat voorspelt niet veel goeds voor Oranje.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8345 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Italie was echt DRA-MA-TISCH vandaag, enige kansen waren wat schoten uit de 2e lijn. Kansen a la Affelay(prutser) heb ik niet gezien.

Mee eens. Nieuw-Zeeland had in de pak hem beet 82e minuut zelfs de grootste kans op de 2-1.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Dit meen je serieus? Want als je dat echt meent, dan is het wel heel moeilijk voor mij om je meningen hier nog serieus te nemen. Echt...

Na Frankrijk is Italie met afstand de allerslechtste ploeg dit WK.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Nederland was ook dramatisch gisteren, Italië kwam tenminste nog tot schoten uit de 2e lijn... Nederland gisteren 3 schoten op doel in de hele wedstrijd?

Als we tegen Italië moeten is het gewoon weer 50-50.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat Italië vandaag dramatisch heeft gespeeld. Maar ze kunnen wel een sterkere tegenstander als Oranje ontregelen met puur catenaccio.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

In hoeverre is dit Italie in staat om catenaccio uit te voeren? Ik zie het eigenlijk niet zo gebeuren, er staan ook geen countervoetballers in de basis. Di Natale is de enige met een beetje snelheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.