- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De denen waren de eerste helft niet minder dan nederland, Brazilië is toch wel beter dan N-Korea. Italië speelde een goede tweede helft en Engeland was niet best nee.
Nederland speelde ook een aardige 2e helft. Vele malen beter dan Italie dat echt niks creeerde. Brazilie idem. Veel balbezit maar tot de goal nauwelijks een kans.
Wat dat betreft valt het met Oranje best mee.
Ik verwacht dat Spanje morgen ook een galavoorstelling boekt en samen met Duitsland de beste indruk maakt in ronde 1.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zou altijd met buitenspelers beginnen.
En mocht er dan verder nog wat creativiteit bij moeten komen moet van der Vaart maar naast van Bommel gaan spelen. De Jong eruit.
En of Kuijt eruit moet en dan Elia en Robben op de flanken ben ik nog niet helemaal uit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk hebben ze nog wat kracht over voor de wedstrijd tegen Portugal.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch leuk van dat goaltje 
En tjeuzes over afgetrainde lichamen gesproken...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Viel me op dat ze mochten juichen. Of misschien morgen straftraining natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland speelde ook een aardige 2e helft. Vele malen beter dan Italie dat echt niks creeerde. Brazilie idem. Veel balbezit maar tot de goal nauwelijks een kans.
Ik verwacht dat Spanje morgen ook een galavoorstelling boekt en samen met Duitsland de beste indruk maakt in ronde 1.
Ach op dit niveau moetje de eerste wedstrijd gewoon je resultaat pakken. Een galavoorstelling a la Duitsland voegt helemaal niets toe. Behalve dat het leuk is voor wat TV kijkers duizenden kilometers verder op. Dus enkel Italië en Engeland hebben het slecht gedaan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
We worden mét Kuyt door Brazilië onder de voet gelopen???
Yep. Tegen Brazilie moet je juist met diepgang spelen en de ruimtes achter de verdediging benutten. Als je met de relatief trage Kuyt en vd Vaart speelt, speelt Brazilie op jouw helft en drukken ze je achteruit. Snelle buitenspelers zijn bij uitstek het middel om niet onder druk te komen en de aanvallende backs Maicon en Bastos aan banden te leggen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Tsja als die Feyenoord spelers al zeiken over Gert Jan, dan kunnen ze beter niet in Noord-Korea gaan voetballen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Een galavoorstelling a la Duitsland voegt helemaal niets toe. Behalve dat het leuk is voor wat TV kijkers duizenden kilometers verder op.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mislukte voorzet.
Tuurlijk niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dus enkel Italië en Engeland hebben het slecht gedaan.
En de Fransen niet te vergeten......
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En de Fransen niet te vergeten......
Ja, maar die had ik van te voren al afgeschreven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond ze vrij weinig creéren tot de own goal van Denemarken waardoor ze op de aanval moesten. Dan wordt het al snel makkelijker natuurlijk.
Verwacht het maar niet van Spanje, die willen gewoon winnen en Zwitserland is ook wel een degelijk land. Opstelling alvast:
---------------------------- Casillas -------------------------------
--- Ramos ------- Puyol------- Pique ----------- Capdevila
---------------------------- Busquets -------------------------
-Silva ---------- Alonso ------------ Xavi -------------- Mata
------------------------------- Villa -------------------------------
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was ook wat overdreven bedoeld. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het spel van Brazilië was vergelijkbaar met Oranje. In de eerste helft was het niks, creëerde het niks. In de tweede helft was het iets beter. Net als van Persie was de spits van Brazilië - Fabiano - nergens te bekennen. En net als onze nummer 10 speelde Kaka ook een zwakke wedstrijd. Ceaser (meneer Kin - driekwart van zijn hoofd bestaat uit kin) had weinig te doen, op dat doelpunt na, waar hij te vroeg ging liggen - maar was verder ook niet echt houdbaar.
Het lijkt me duidelijk dat de favorieten moeten groeien in het toernooi (op Duitsland na en we hebben Spanje nog te gaan).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vond ze vrij weinig creéren tot de own goal van Denemarken waardoor ze op de aanval moesten. Dan wordt het al snel makkelijker natuurlijk.
Verwacht het maar niet van Spanje, die willen gewoon winnen en Zwitserland is ook wel een degelijk land. Opstelling alvast:
---------------------------- Casillas -------------------------------
--- Ramos ------- Puyol------- Pique ----------- Capdevila
---------------------------- Busquets -------------------------
-Silva ---------- Alonso ------------ Xavi -------------- Mata
------------------------------- Villa -------------------------------
In de loop van het toernooi Inesta erbij en je kunt de cup alvast gaan oppoetsen. Jij durft er nog niet over uit, maar jullie zijn echt favoriet nummer 1.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Toch geen Iniesta? En waarom dan geen Fabregas?
Verwacht dat Spanje met 2-0 ofzo gaat winnen. Rustig aan. Al hoop ik dat Blaise nog een goaltje kan maken voor Zwitserland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat je favoriet bent betekent lang niet altijd dat je ook wint, meestal niet zelfs....
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Spanje komt tegen Italië toch in de kwartfinales? Ik zie ze niet verder komen eigenlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kwart Finale? Spanje komt in de 8e finales al tegen Noord-Korea. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-0 zou ik voor tekenen. Ik zou oo kvoor Cesc kiezen ipv Alonso. Dit zaait ook onbegrip bij mij, en bij heel de Spaanse natie. Behalve in madrid dan
.
Idd wavanbuuren, hem rustig brengen, geen risico's nemen. Nee, ik wil er niet aan. Ik ga ons niet dé favoriet noemen. Ik weiger
.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
*zucht* v der Gijp denkt als enige op de wereld dat poulewedstrijden er zijn voor vermaak van het publiek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje komt tegen Italië toch in de kwartfinales? Ik zie ze niet verder komen eigenlijk.
Als Italië van Nederland wint wel
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat je favoriet bent betekent lang niet altijd dat je ook wint, meestal niet zelfs....
En hoeveel landen winnen nou een WK en EK op rij?
Frankrijk 98 en 2000, maar verder? Het is vreselijk moeilijk jaren op rij dominant te zijn en dat ook nog uit te drukken in prijzen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kwart Finale? Spanje komt in de 8e finales al tegen Noord-Korea.
Alsjeblieft niet
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Idd wavanbuuren, hem rustig brengen, geen risico's nemen. Nee, ik wil er niet aan. Ik ga ons niet dé favoriet noemen. Ik weiger
.
Wat jij de gemiddelde Nederlander teveel vindt hebben, heb jij te weinig 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En hoeveel landen winnen nou een WK en EK op rij?
Frankrijk 98 en 2000, maar verder? Het is vreselijk moeilijk jaren op rij dominant te zijn en dat ook nog uit te drukken in prijzen...
Even een oude quote van otherfool: significantie 0,0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.