- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat jij de gemiddelde Nederlander teveel vindt hebben, heb jij te weinig
Heb je wat over voor een nederige MM collega?
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En hoeveel landen winnen nou een WK en EK op rij?
Frankrijk 98 en 2000, maar verder? Het is vreselijk moeilijk jaren op rij dominant te zijn en dat ook nog uit te drukken in prijzen...
Duitsland in 72 en 74 zie ik op wiki.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het zijn feiten. Het is enorm lastig meer toernooien op rij winnen met een land.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Die Derksen heeft toch zo zijn komische kanten 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wij vonden Nederland niet best gister, maar het was nog altijd beter dan wat andere grote landen als Engeland, Italie en Brazilie laten zien vind ik....
En ik vind hun tegenstanders niet zwakker als de onze.
Juist voor Oranje was Denemarken een heel wat fijnere tegenstander dan bvb deze Koreanen...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Juist voor Oranje was Denemarken een heel wat fijnere tegenstander dan bvb deze Koreanen...
Dat wel, maar Denemarken heeft weer meer kwaliteiten (op papier) heb ik het idee.
Let op, ik vond Oranje gister ook niet best, maar het is wel een 2-0 en op zich ook een gemakkelijke winst, over 2 helften gezien dan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mooie tv weer bij VI. Enorm voorspelbaar (Derksen: "op de één of andere manier komen jouw anekdotes niet uit de verf"), maar wel erg vermakelijk - zeker met die lach van v/d Gijp. En Derksen kan ook geluid maken als hij lacht.
Dat is echt sinds deze W.K.-uitzendingen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het zijn feiten. Het is enorm lastig meer toernooien op rij winnen met een land.
Met roulette valt er ook niet vaak 3x 26 achter elkaar. Toch is die kans even groot dan de combinatie die wel valt. Spanje heeft gewoon een prima team en blijft een van de topfavorieten.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heb je wat over voor een nederige MM collega?
.
Met die pokercapaciteiten van jou is dat toch niet nodig 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Godsamme, wat ik VI Oranje soms ongelooflijk grappig

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met die pokercapaciteiten van jou is dat toch niet nodig
Ik ben nog niet bepaald een tweede Phil Hellmuth
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kan iemand tegen Eric van Muiswinkel zeggen dat er een snotje in zijn neus zit?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zal Ron eventjes een SMS sturen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ga je er nog uit vannacht eigenlijk, Naomi?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ron Jans en sms meteen dat er wat gel in mag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga je er nog uit vannacht eigenlijk, Naomi?
Nee, vannacht niet, helaas. Morgen examen dus ik moet maar eventjes een keer overslaan. Dan maar hopen dat het 3-3 wordt (als de Celtics de serie maar wel winnen dan)
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Met roulette valt er ook niet vaak 3x 26 achter elkaar. Toch is die kans even groot dan de combinatie die wel valt. Spanje heeft gewoon een prima team en blijft een van de topfavorieten.
En zo is het. Voetbal'statistieken' slaan vaak ook nergens op. Spanje is gewoon de topfavoriet, op basis van pure kwaliteit.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ron Jans en sms meteen dat er wat gel in mag.
Gert-Jan Verbeek zou er zitten. Watskebeurt?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En zo is het. Voetbal'statistieken' slaan vaak ook nergens op. Spanje is gewoon de topfavoriet, op basis van pure kwaliteit.
Eerst maar eens voetballen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nee, vannacht niet, helaas. Morgen examen dus ik moet maar eventjes een keer overslaan. Dan maar hopen dat het 3-3 wordt (als de Celtics de serie maar wel winnen dan)
.
Voor mijn gemoedsrust is het beter als de celtics hem gewoon pakken. Ik vrees de Lakers voor de zevende wedstrijd.
Even off topic: Wat voor examen doe je?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gert-Jan Verbeek zou er zitten. Watskebeurt?
Gister zei hij dat Verbeek er woensdag zou zijn en vandaag zei hij Verbeek vanavond. Jack wordt ook dagje ouder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor mijn gemoedsrust is het beter als de celtics hem gewoon pakken. Ik vrees de Lakers voor de zevende wedstrijd.
Even off topic: Wat voor examen doe je?
Hier ook hoor
. Anders maar integraal kijken. Ik doe Moderne bedrijfsadministratie. Pretty boringe materie, ik zal niet in details treden
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hier ook hoor
. Anders maar integraal kijken. Ik doe Moderne bedrijfsadministratie. Pretty boringe materie, ik zal niet in details treden
.
Ik ben in het dagelijks leven ook cijferneuker, dus ik kan wat hebben.
Succes morgen dan alvast!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank je wel. Het kost me de eerste helft van Spanje dus laten we hopen dat het succesvol zal zijn
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben maar opgehouden met het woordje "inderdaad" van Genee bij te houden. Begint te duizelen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik ben in het dagelijks leven ook cijferneuker, dus ik kan wat hebben.
Succes morgen dan alvast!
Mooi woord cijferneuker. Maar dan pak ik toch liever die Zuid-Koreaanse of die Australische. Die Franse mag ook. En alle 10 Deense dames tegelijkertijd is ook niet te versmaden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die de Jong
. Die vond die tackle niet too much, schorsen voor het leven die idioot. Ed Gein hoort niet op het voetbalveld thuis.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van der Vaart gewoon op de plek van de Jong. Die jongen ziet een gele kaart pakken als de beuk erin. Gevaar voor de benen van de tegenstander en voor Nederland die met 10 man komt te staan.
the new guy
-
- 1733 berichten
- 1593 stemmen
Ik vind dat van Marwijk gewoon 23 briefjes in een trommel moet doen en dan 1 voor 1 een briefje trekken. Dat bepaalt de opstelling. Stekie in de spits, 2 kopgoals.
Maakt echt geen reet uit wie je opstelt tegen Japan.
Wellicht sla ik wat door; 4 0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.