- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Knappe goals van Brazilië, doe je niks tegen. Maar ik ga vanaf nu de Koreanen adopteren als mijn 3e favorietje dit WK.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie echt overal zoveel mensen praten van ' dat team valt me tegen', 'die zie ik toch niet zo ver komen', op basis van de 1ste pot
.
Net alsof ze voor de eerste keer een WK voetbal zien.
Vanaf de 2de ronde zie je opeens ploegen die tot dan toe niks creeerden en met moeite een goal maken en punten pakken opeens prima spelen en van iedereen kunnen winnen.
Teksten als dat team valt me tegen doe ik ook, maar dat van hoever ze geraken in de rest van het toernooi vind ik wat vroeg. Het is zelden dat een titelkandidaat een erg goede poulefase speelt. Ik ben het met je eens dat sommige conclusies wat out of place zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leuke speler die Maicon. Ajax moet maar eens een bod op hem uitbrengen vind ik. Al weet ik niet of hij beter is als vd Wiel.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Teksten als dat team valt me tegen doe ik ook, maar dat van hoever ze geraken in de rest van het toernooi vind ik wat vroeg. Het is zelden dat een titelkandidaat een erg goede poulefase speelt. Ik ben het met je eens dat sommige conclusies wat out of place zijn.
Het is natuurlijk altijd leuk, een beetje speculeren, maar uiteindelijk zul je zien dat in de kwart finale gewoon "the usual suspects" weer overblijven, met hooguit 1 verrassinkje. Voorlopig heeft er nog geen groepshoofd verloren en neem ik aan dat dat Spanje ook niet zal overkomen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Leuke speler die Maicon. Ajax moet maar eens een bod op hem uitbrengen vind ik. Al weet ik niet of hij beter is als vd Wiel.
Hahaha grapjas. Zelfs als ze Suarez voor boven de 20 mill gaan verkopen (wat ie misschien net aan waard is) dan nog kunnen ze Maicon niet betalen. Die kost wel boven de 40 mill. Om nog maar te zwijgen van zijn salaris.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Suarez zal morgen moeten gaan vlammen. Ben benieuwd.
Op basis van 'die valt me tegen' gaan er trouwens maar een stuk of 3 ploegen de kwartfinale halen...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahaha grapjas. Zelfs als ze Suarez voor boven de 20 mill gaan verkopen (wat ie misschien net aan waard is) dan nog kunnen ze Maicon niet betalen. Die kost wel boven de 40 mill. Om nog maar te zwijgen van zijn salaris.
Ik dacht al, wanneer hapt de 1e nou eens....
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je hapt leuk voor een 34 jarige.......
EDIT: Zoals A&L al zei 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik was toch best snel he 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Jullie hebben anders ook best honger volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik had ook niet op iemand anders gerekend toen ik zag dat je online was 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jullie hebben anders ook best honger volgens mij.
Nu je het zegt....tijd om een zak chips uit de kast te trekken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wij vonden Nederland niet best gister, maar het was nog altijd beter dan wat andere grote landen als Engeland, Italie en Brazilie laten zien vind ik....
En ik vind hun tegenstanders niet zwakker als de onze.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Haha briljant. Wel jammer dat het te laat is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hadden ze toch nog maar een extra verdediger moeten inzetten.... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
gniffel gniffel. Noord-Korea heeft daar morgen dus met 1-0 gewonnen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Whahahahha geweldig doelpunt zeg. Brazilie mag zich opmaken voor een afstraffing in de pers 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
de keeper is vast omgekocht...
zag er niet sterk uit
scoren tegen brazilië, die is de rest van zijn leven een held
dolgelukkig ook, grappig
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel jammer dat dit goal niet 5 minuten eerder viel...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ A&L: Ben ik met je eens.
Als Brave Bert (Berti voor otherfool) maar voor ogen houdt dat hij verderop in het toernooi met Robben en wellicht Elia moet gaan spelen maken we een aardige kans om ver te komen.
Hij zal het tegen Japan waarschijnlijk nog niet over zijn behoudende hart kunnen verkrijgen, maar als we tegen Brazilie met Kuyt en vd Vaart gaat spelen wordt je onder de voet gelopen.
Ik denk echt dat veel zal afhangen van het feit of onze behoudende Bertje zich voor een keer van zijn principes durft af te zettten gedurende het toernooi. En verder moet het een beetje meezitten natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wij vonden Nederland niet best gister, maar het was nog altijd beter dan wat andere grote landen als Engeland, Italie en Brazilie laten zien vind ik....
En ik vind hun tegenstanders niet zwakker als de onze.
De denen waren de eerste helft niet minder dan nederland, Brazilië is toch wel beter dan N-Korea. Italië speelde een goede tweede helft en Engeland was niet best nee.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
hehe die chinezen vermaken zich ook wel 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Die nummer 9 is ook een nerd, gaat nu alles alleen doen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
maar als we tegen Brazilie met Kuyt en vd Vaart gaat spelen wordt je onder de voet gelopen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.