- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jeeeezus man, zeiken om het zeiken? Is een klein gedeelte van m'n bericht, hoe zuur kun je wezen
.
Gelukkig moet je er zelf ook om gapen.
Het was ook pas de 34ste keer dat je het over die toto van je had.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gelukkig moet je er zelf ook om gapen.
Het was ook pas de 34ste keer dat je het over die toto van je had.
.On-topic, een goal waar je stil van word, fantastisch!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Prachtig doelpunt. Nu zie ik Korea toch niet meer terugkomen. Eigenlijk wel jammer. Gunde ze het wel na de 1ste helft.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Ik wou net gaan typen dat ik dit Brazilië totaal geen WK zie winnen, totdat een speler zoals Maicon weer het verschilt maakt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ Naomi: Ik hoorde gisteren dat er in amerika hardop gefilosofeerd wordt over James en Dirk naar Chicago. Dat moet toch wel een natte drooom opleveren als dat zou gebeuren.....
Maar goed, eerst celtics nog maar even een potje winnen......
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Wat een goal
Mislukte voorzet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Weer op basis van individuele klasse. Verder zijn die kanaries als team weer behoorlijk waardeloos en inspiratieloos - zoals vaker. Mag hopen dat NL nu eens gehakt van ze maakt in de kwartfinales.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
.On-topic, een goal waar je stil van word, fantastisch!
Ik had 4-1 in mijn toto jeroentje, wat had jij? Denk je dat het nog 4-1 zou kunnen worden? (zo goed?)
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Mislukte voorzet.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Dit is samba voetbal? Omdat ze ook een keer een leuke actie maken ?
Wat een commentator. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik had 4-1 in mijn toto jeroentje, wat had jij? Denk je dat het nog 4-1 zou kunnen worden? (zo goed?)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Naomi: Ik hoorde gisteren dat er in amerika hardop gefilosofeerd wordt over James en Dirk naar Chicago. Dat moet toch wel een natte drooom opleveren als dat zou gebeuren.....
Maar goed, eerst celtics nog maar even een potje winnen......
Eerst de celtics idd
. Die geruchten en mogelijkheden had ik nooit voor mogelijk gehouden maar het ziet er wel heel goed uit. Wade leek me het meest haalbare maar als James zou willen komen en Dirk er nog bij is echt een natte droom ja. Dat zou weergaloos zijn. Vooral als je rekening houdt met dat Rose en Noah er ook nog zijn. Chicago is straks maybe gewoon weer een spectator team. En dan ook eindelijk weer op Sport 1
.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Heerlijk doelpunt van onze toekomstige RB .
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een commentator.
Grueter verliest zich in het enthousiasme. Beetje overtrokken inderdaad. Duitsland heeft als enige indruk gemaakt, ik denk dat Spanje ook geen galavoorstelling kan geven morgen, maar een solide overwinning vind ik al voldoende.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk doelpunt van onze toekomstige RB .
.
Komt ie naar Nijmegen?
.
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Wat een commentator.
Haha heb me geluid ook al uitgezet, ook gelijk van die vuvuzela's af. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wellicht is het je ontgaan dat hier een speciaal topic voor in het leven is geroepen. Daar kun je je hart ophalen.
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Haha heb me geluid ook al uitgezet, ook gelijk van die vuvuzela's af.
Buiten de 1ste 2/3 wedstrijden heb ik me nauwelijks meer geiiriteerd aan die dingen. Vandaag al helemaal niet.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Sowieso, al die beoordelingen op basis van de eerste wedstrijd zijn hilarisch.
Voor hetzelfde geld is Duitsland de volgende pot volkomen kut en spelen een hoop teams vele malen beter.
Sterker nog, de hele 1ste ronde zegt me nog niks.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wellicht is het je ontgaan dat hier een speciaal topic voor in het leven is geroepen. Daar kun je je hart ophalen.
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Niet ontgaan, maar zolang ik hier m'n zegje kan houden vul ik dat gewoon aan met 1 zinnetje, wat natuurlijk ook niet compleet misstaat hier
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard maar dat dit maatstaven zijn is ook niet zo vreemd lijkt me. Tweede ronde zijn ze al veel meer gewend aan verschillende factoren.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Eerst de celtics idd
. Die geruchten en mogelijkheden had ik nooit voor mogelijk gehouden maar het ziet er wel heel goed uit. Wade leek me het meest haalbare maar als James zou willen komen en Dirk er nog bij is echt een natte droom ja. Dat zou weergaloos zijn. Vooral als je rekening houdt met dat Rose en Noah er ook nog zijn. Chicago is straks maybe gewoon weer een spectator team. En dan ook eindelijk weer op Sport 1
.
Hebben ze daar nog deadlines eigenlijk? Kunnen free agents theoretisch tot een dag voor het nieuwe seizoen rondkomen, of maken ze hier in de regel wel haast mee?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hebben ze daar nog deadlines eigenlijk? Kunnen free agents theoretisch tot een dag voor het nieuwe seizoen rondkomen, of maken ze hier in de regel wel haast mee?
Het is wel mogelijk om dat zo kort voor de pre-season nog te doen maar de voorkeur heeft natuurlijk dit zo snel mogelijk te doen i.v.m. je roster rond maken voor het komende seizoen. Vooral i.v.m. je salary room en luxury taxes.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Wat een heerlijke assist van Robinho. Beste man van het veld. Teruggaan naar Santos was de beste beslissing uit zijn carriere.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik neem aan dat de samenvatting nu definitief niet wordt uitgezonden in Korea en dat ze volstaan met een bericht op het journaal en in de krant dat het 0-0 is geworden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij was alleen verhuurd natuurlijk.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Uiteraard maar dat dit maatstaven zijn is ook niet zo vreemd lijkt me. Tweede ronde zijn ze al veel meer gewend aan verschillende factoren.
Ik zie echt overal zoveel mensen praten van ' dat team valt me tegen', 'die zie ik toch niet zo ver komen', op basis van de 1ste pot
.
Net alsof ze voor de eerste keer een WK voetbal zien.
Vanaf de 2de ronde zie je opeens ploegen die tot dan toe niks creeerden en met moeite een goal maken en punten pakken opeens prima spelen en van iedereen kunnen winnen.
Sterker nog: vaak worden de best voetballende ploegen uit de 1ste ronde er in de knickoutfase meteen uitgekickt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
My god Dunga. Nog een verdediger erbij
. Eerlijk waar, wat een gigantisch anti-voetbal van Dunga. En ook al zet ie hem als aanvallende middenvelder nu, het is en blijft een verdediger. En daar had ie er ook nog maar 6 van opgesteld 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.