• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.237 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.744 acteurs
  • 199.751 gebruikers
  • 9.422.875 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Jeeeezus man, zeiken om het zeiken? Is een klein gedeelte van m'n bericht, hoe zuur kun je wezen .

Gelukkig moet je er zelf ook om gapen.

Het was ook pas de 34ste keer dat je het over die toto van je had.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Wat een goal

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Gelukkig moet je er zelf ook om gapen.

Het was ook pas de 34ste keer dat je het over die toto van je had.

Gelukkig is jouw bijdrage met dat constante gezeik wel héél nuttig .

On-topic, een goal waar je stil van word, fantastisch!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Prachtig doelpunt. Nu zie ik Korea toch niet meer terugkomen. Eigenlijk wel jammer. Gunde ze het wel na de 1ste helft.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8568 stemmen

Helaas ...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Ik wou net gaan typen dat ik dit Brazilië totaal geen WK zie winnen, totdat een speler zoals Maicon weer het verschilt maakt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

@ Naomi: Ik hoorde gisteren dat er in amerika hardop gefilosofeerd wordt over James en Dirk naar Chicago. Dat moet toch wel een natte drooom opleveren als dat zou gebeuren.....

Maar goed, eerst celtics nog maar even een potje winnen......

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

Joy4ever schreef:

Wat een goal

Mislukte voorzet.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Weer op basis van individuele klasse. Verder zijn die kanaries als team weer behoorlijk waardeloos en inspiratieloos - zoals vaker. Mag hopen dat NL nu eens gehakt van ze maakt in de kwartfinales.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)
Gelukkig is jouw bijdrage met dat constante gezeik wel héél nuttig .

On-topic, een goal waar je stil van word, fantastisch!

Ik had 4-1 in mijn toto jeroentje, wat had jij? Denk je dat het nog 4-1 zou kunnen worden? (zo goed?)

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

flipsyde schreef:

Mislukte voorzet.

Yeah right

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Dit is samba voetbal? Omdat ze ook een keer een leuke actie maken ? Wat een commentator.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ik had 4-1 in mijn toto jeroentje, wat had jij? Denk je dat het nog 4-1 zou kunnen worden? (zo goed?)

Fantastisch die humor. Het feit is dat ik het persoonlijk wel leuk vind om hier te lezen wat andere voorspellen/er van hebben verwacht, ben dan ook niet de enige die soms een voorspelling plaatst. Dat jij het niet interessant vind hou je dan maar voor je, ik zit toch ook niet constant op jou berichten te reageren omdat ze voor mij totaal oninteressant zijn, zulke dingen laat je gewoon voor wat het is, tenzij je dat niet op kan brengen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

@ Naomi: Ik hoorde gisteren dat er in amerika hardop gefilosofeerd wordt over James en Dirk naar Chicago. Dat moet toch wel een natte drooom opleveren als dat zou gebeuren.....

Maar goed, eerst celtics nog maar even een potje winnen......

Eerst de celtics idd . Die geruchten en mogelijkheden had ik nooit voor mogelijk gehouden maar het ziet er wel heel goed uit. Wade leek me het meest haalbare maar als James zou willen komen en Dirk er nog bij is echt een natte droom ja. Dat zou weergaloos zijn. Vooral als je rekening houdt met dat Rose en Noah er ook nog zijn. Chicago is straks maybe gewoon weer een spectator team. En dan ook eindelijk weer op Sport 1 .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Heerlijk doelpunt van onze toekomstige RB . .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

Dit is samba voetbal? Omdat ze ook een keer een leuke actie maken ? Wat een commentator.

Grueter verliest zich in het enthousiasme. Beetje overtrokken inderdaad. Duitsland heeft als enige indruk gemaakt, ik denk dat Spanje ook geen galavoorstelling kan geven morgen, maar een solide overwinning vind ik al voldoende.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Heerlijk doelpunt van onze toekomstige RB . .

Komt ie naar Nijmegen? .

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

Vascago schreef:

Haha heb me geluid ook al uitgezet, ook gelijk van die vuvuzela's af.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)
Fantastisch die humor. Het feit is dat ik het persoonlijk wel leuk vind om hier te lezen wat andere voorspellen/er van hebben verwacht, ben dan ook niet de enige die soms een voorspelling plaatst. Dat jij het niet interessant vind hou je dan maar voor je, ik zit toch ook niet constant op jou berichten te reageren omdat ze voor mij totaal oninteressant zijn, zulke dingen laat je gewoon voor wat het is, tenzij je dat niet op kan brengen.

Wellicht is het je ontgaan dat hier een speciaal topic voor in het leven is geroepen. Daar kun je je hart ophalen.

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

flipsyde schreef:

(quote)

Haha heb me geluid ook al uitgezet, ook gelijk van die vuvuzela's af.

Buiten de 1ste 2/3 wedstrijden heb ik me nauwelijks meer geiiriteerd aan die dingen. Vandaag al helemaal niet.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Sowieso, al die beoordelingen op basis van de eerste wedstrijd zijn hilarisch.

Voor hetzelfde geld is Duitsland de volgende pot volkomen kut en spelen een hoop teams vele malen beter.

Sterker nog, de hele 1ste ronde zegt me nog niks.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Wellicht is het je ontgaan dat hier een speciaal topic voor in het leven is geroepen. Daar kun je je hart ophalen.

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Niet ontgaan, maar zolang ik hier m'n zegje kan houden vul ik dat gewoon aan met 1 zinnetje, wat natuurlijk ook niet compleet misstaat hier .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard maar dat dit maatstaven zijn is ook niet zo vreemd lijkt me. Tweede ronde zijn ze al veel meer gewend aan verschillende factoren.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eerst de celtics idd . Die geruchten en mogelijkheden had ik nooit voor mogelijk gehouden maar het ziet er wel heel goed uit. Wade leek me het meest haalbare maar als James zou willen komen en Dirk er nog bij is echt een natte droom ja. Dat zou weergaloos zijn. Vooral als je rekening houdt met dat Rose en Noah er ook nog zijn. Chicago is straks maybe gewoon weer een spectator team. En dan ook eindelijk weer op Sport 1 .

Hebben ze daar nog deadlines eigenlijk? Kunnen free agents theoretisch tot een dag voor het nieuwe seizoen rondkomen, of maken ze hier in de regel wel haast mee?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Hebben ze daar nog deadlines eigenlijk? Kunnen free agents theoretisch tot een dag voor het nieuwe seizoen rondkomen, of maken ze hier in de regel wel haast mee?

Het is wel mogelijk om dat zo kort voor de pre-season nog te doen maar de voorkeur heeft natuurlijk dit zo snel mogelijk te doen i.v.m. je roster rond maken voor het komende seizoen. Vooral i.v.m. je salary room en luxury taxes.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Wat een heerlijke assist van Robinho. Beste man van het veld. Teruggaan naar Santos was de beste beslissing uit zijn carriere.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik neem aan dat de samenvatting nu definitief niet wordt uitgezonden in Korea en dat ze volstaan met een bericht op het journaal en in de krant dat het 0-0 is geworden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij was alleen verhuurd natuurlijk.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Naomi Watts schreef:

Uiteraard maar dat dit maatstaven zijn is ook niet zo vreemd lijkt me. Tweede ronde zijn ze al veel meer gewend aan verschillende factoren.

Ik zie echt overal zoveel mensen praten van ' dat team valt me tegen', 'die zie ik toch niet zo ver komen', op basis van de 1ste pot .

Net alsof ze voor de eerste keer een WK voetbal zien.

Vanaf de 2de ronde zie je opeens ploegen die tot dan toe niks creeerden en met moeite een goal maken en punten pakken opeens prima spelen en van iedereen kunnen winnen.

Sterker nog: vaak worden de best voetballende ploegen uit de 1ste ronde er in de knickoutfase meteen uitgekickt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

My god Dunga. Nog een verdediger erbij . Eerlijk waar, wat een gigantisch anti-voetbal van Dunga. En ook al zet ie hem als aanvallende middenvelder nu, het is en blijft een verdediger. En daar had ie er ook nog maar 6 van opgesteld

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.