- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Ah ja zag het net, hij is net aan de bal. Inderdaad een apart verhaal.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Die Koreaanse mag weleens op visite komen 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Die Koreaanse mag weleens op visite komen
Eerst in mijn 'martel' kamer. Wat er dan nog overblijft mag jij hebben 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik begin toch wel erg nieuwsgierig te raken naar wat Ivoorkust en Portugal tegen dit Korea gaan doen. Interessante poule 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Buiten de verdediging en Robinho vind ik Brazilie ook maar niets. En het zegt genoeg dat ik de verdediging noem. Bastos, Maicon en Lucio zijn volgens mij het vaakst in beeld. Kaka speelt weer waardeloos.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Australische en die Deense dames op 1 en 2. 
Iedereen heeft het dan over Maradona als coach en zo, maar als verdediger vind ik het ook wel gaaf om Dunga langs de lijn te zien staan hoor. Was een wereldverdediger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit N-Korea valt me reuze mee trouwens. Spelen met het hart, en ja die nummer 9, die zou toch niet misstaan in Europa.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Iedereen heeft het dan over Maradona als coach en zo, maar als verdediger vind ik het ook wel gaaf om Dunga langs de lijn te zien staan hoor. Was een wereldverdediger.
Dunga was een contolerende middenvelder, zeker geen verdediger.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
voorstopper dan, vond het zeker geen middenvelder.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dunga was echt een middenvelder hoor, Santos (kennen we hem nog?) en Aldair stonden in het centrum.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat heeft iedereen met die Australie. Donders mooie vrouw hoor, maar kon ook mijn buurvrouw zijn. Die Koreaanse dat is pas echt een ver van mijn bed show
Heeft die Koreaanse nou een snor?
Als die Australische ooit je buurvrouw wordt, kom ik bij je op de koffie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Red Army
Ze hebben er een fan bij!
Die Dunga speelt ook gewoon met 6 verdedigers tegen anderhalve Koreaanse amateur (!) voorin. Het had een broer van Boring Berti kunnen zijn.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
deze helft
Brazilië...tjsa. Weinig leuks gezien, enkel Robinho leek er zin in te hebben. De Koreanen staan als een (in de hoogte klein maar toch) solide muur voor hun goal en er is bijna niet door te kunnen, toch een dikke pluim voor hun. Lekker fel erbovenop en een gelijkspel zou een mooi resultaat zijn, alleen niet voor m'n poule
.
Owja, en die australische van NW's selectie
Damn 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Noord Korea 
Brazilie 
Wat mist Brazilie een creatieve topper als Ronaldinho zeg. Zo saai en voorspelbaar wat zij op de mat leggen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mooi, die nederige Koreanen. Staan goed georganiseerd opgesteld en werken als een paard. Wel weer slecht voor het entertainment. Waar blijven de doelpunten? Als het zo doorgaat, wordt het negatieve record van minst aantal doelpunten verbroken. Nu in het bezit van WK 1990 (sinds er 32 landen meedoen).
Kaka heeft geen bal goed geraakt, volgens mij.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
zou een mooi resultaat zijn, alleen niet voor m'n poule
.
Hoe vaak ga je het nou nog over je poule hebben hier? Wie zal dat iets interesseren? Bovendien neem ik niet dat je poulegenoten massaal Korea een puntje hebben laten pakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben ook enorm fan, tel daarbij hun financiele en persoonlijke situatie bij en je kan alleen maar respect voor deze mannen hebben.
Ik heb Brazilie blijkbaar zwaar overschat. Ik snap de kritiek vanuit Brazilië wel, zes verdedigende veldspelers terwijl er zoveel talent in zit. Zoals A&L al aangaf, een creatieve man als Rodinho mis je echt enorm, dat ie thuis is is echt lachwekkend. Totaal geen creativiteit, erg voorspelbaar. Misschien dat je Ramires moet brengen maar die lijkt dit ook niet om te kunnen turnen. Nee, dit is schrijnend.
Kom ik met mijn 5-0 voor Brazilië. Kom op Korea, vasthouden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Fuck Mourinho, Kim Jeong-Hoon is the Special One. Handbal verdedigen en soms toch leuk spelend eruit komen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het had een broer van Boring Berti kunnen zijn.
Berti Vogts was inderdaad behoorlijk saai ja 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik zat ook aan Vogts te denken.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Ik moet mijn woorden terugnemen 
Noord Korea doet niet alleen mee ten gunste van het doelsaldo van de tegenstanders, maar Noord Korea doet mee voor hun eigen punten. Wat een verassing zeg. Toch denk ik nog wel dat Brazilië er 1 of 2 in zal prikken, maar de 7-0 die ik heb voorspeld kan ik op mijn drankbuik schrijven 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb Brazilie blijkbaar zwaar overschat.
Slowakije ook trouwens. Wat was dat een aanfluiting vandaag zeg. (Niet bedoeld om je af te rekenen hoor, maar het was een mooi bruggetje). Die lieten geen moment zien welk mooie elftal jij er in zag. Gun het ze van harte dat ze het loon van de angst kregen aangerekend vanmiddag.
Zo'n Noord Korea vind ik inderdaad ook fascinerend om te zien. Ben benieuwd naar de tweede helft.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoe vaak ga je het nou nog over je poule hebben hier? Wie zal dat iets interesseren? Bovendien neem ik niet dat je poulegenoten massaal Korea een puntje hebben laten pakken.
Jeeeezus man, zeiken om het zeiken? Is een klein gedeelte van m'n bericht, hoe zuur kun je wezen
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Berti Vogts was inderdaad behoorlijk saai ja
Als coach zeer zeker niet. Speelde altijd met een aanvallend middenveld met Hassler en Moller enzo. Was een mooi team in '96.
Voortaan zal ik maar weer gewoon Bange Bert gebruiken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slowakije ook trouwens. Wat was dat een aanfluiting vandaag zeg. (Niet bedoeld om je af te rekenen hoor, maar het was een mooi bruggetje).
Die vielen mij ook behoorlijk tegen, al heb ik Paraguay gewoon door hoor
.
Ik heb alleen de uitgebreide samenvatting gezien maar het was wel erg pathetisch. Dat is het juiste woord, die dekt de lading perfect. Nee, Hamsik is het enige lichtpuntje aan dit zeer matige team. Ik vind Slowakije op basis van vanmiddag ook bij de zwakkere teams horen dit toernooi.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Met zo'n voorgevel mag ze voor mijn part de fu manchu hebben...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met zo'n voorgevel mag ze voor mijn part de fu manchu hebben...
(afbeelding)
.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.