• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.244 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.785 acteurs
  • 199.752 gebruikers
  • 9.422.946 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bastos.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Ah ja zag het net, hij is net aan de bal. Inderdaad een apart verhaal.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Die Koreaanse mag weleens op visite komen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

ASman schreef:

Die Koreaanse mag weleens op visite komen

Eerst in mijn 'martel' kamer. Wat er dan nog overblijft mag jij hebben

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Oke, daar kan ik zeker mee leven

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ik begin toch wel erg nieuwsgierig te raken naar wat Ivoorkust en Portugal tegen dit Korea gaan doen. Interessante poule

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Buiten de verdediging en Robinho vind ik Brazilie ook maar niets. En het zegt genoeg dat ik de verdediging noem. Bastos, Maicon en Lucio zijn volgens mij het vaakst in beeld. Kaka speelt weer waardeloos.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Australische en die Deense dames op 1 en 2.

Iedereen heeft het dan over Maradona als coach en zo, maar als verdediger vind ik het ook wel gaaf om Dunga langs de lijn te zien staan hoor. Was een wereldverdediger.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit N-Korea valt me reuze mee trouwens. Spelen met het hart, en ja die nummer 9, die zou toch niet misstaan in Europa.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Iedereen heeft het dan over Maradona als coach en zo, maar als verdediger vind ik het ook wel gaaf om Dunga langs de lijn te zien staan hoor. Was een wereldverdediger.

Dunga was een contolerende middenvelder, zeker geen verdediger.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

voorstopper dan, vond het zeker geen middenvelder.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dunga was echt een middenvelder hoor, Santos (kennen we hem nog?) en Aldair stonden in het centrum.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Wat heeft iedereen met die Australie. Donders mooie vrouw hoor, maar kon ook mijn buurvrouw zijn. Die Koreaanse dat is pas echt een ver van mijn bed show

Heeft die Koreaanse nou een snor?

Als die Australische ooit je buurvrouw wordt, kom ik bij je op de koffie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Red Army Ze hebben er een fan bij!

Die Dunga speelt ook gewoon met 6 verdedigers tegen anderhalve Koreaanse amateur (!) voorin. Het had een broer van Boring Berti kunnen zijn.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

deze helft

Brazilië...tjsa. Weinig leuks gezien, enkel Robinho leek er zin in te hebben. De Koreanen staan als een (in de hoogte klein maar toch) solide muur voor hun goal en er is bijna niet door te kunnen, toch een dikke pluim voor hun. Lekker fel erbovenop en een gelijkspel zou een mooi resultaat zijn, alleen niet voor m'n poule .

Owja, en die australische van NW's selectie Damn

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Noord Korea

Brazilie

Wat mist Brazilie een creatieve topper als Ronaldinho zeg. Zo saai en voorspelbaar wat zij op de mat leggen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mooi, die nederige Koreanen. Staan goed georganiseerd opgesteld en werken als een paard. Wel weer slecht voor het entertainment. Waar blijven de doelpunten? Als het zo doorgaat, wordt het negatieve record van minst aantal doelpunten verbroken. Nu in het bezit van WK 1990 (sinds er 32 landen meedoen).

Kaka heeft geen bal goed geraakt, volgens mij.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8568 stemmen

(afbeelding)

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tonypulp schreef:

zou een mooi resultaat zijn, alleen niet voor m'n poule .

Hoe vaak ga je het nou nog over je poule hebben hier? Wie zal dat iets interesseren? Bovendien neem ik niet dat je poulegenoten massaal Korea een puntje hebben laten pakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

Red Army Ze hebben er een fan bij!

Ik ben ook enorm fan, tel daarbij hun financiele en persoonlijke situatie bij en je kan alleen maar respect voor deze mannen hebben.

Ik heb Brazilie blijkbaar zwaar overschat. Ik snap de kritiek vanuit Brazilië wel, zes verdedigende veldspelers terwijl er zoveel talent in zit. Zoals A&L al aangaf, een creatieve man als Rodinho mis je echt enorm, dat ie thuis is is echt lachwekkend. Totaal geen creativiteit, erg voorspelbaar. Misschien dat je Ramires moet brengen maar die lijkt dit ook niet om te kunnen turnen. Nee, dit is schrijnend.

Kom ik met mijn 5-0 voor Brazilië. Kom op Korea, vasthouden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Fuck Mourinho, Kim Jeong-Hoon is the Special One. Handbal verdedigen en soms toch leuk spelend eruit komen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

Het had een broer van Boring Berti kunnen zijn.

Berti Vogts was inderdaad behoorlijk saai ja

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik zat ook aan Vogts te denken.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1925 stemmen

Ik moet mijn woorden terugnemen

Noord Korea doet niet alleen mee ten gunste van het doelsaldo van de tegenstanders, maar Noord Korea doet mee voor hun eigen punten. Wat een verassing zeg. Toch denk ik nog wel dat Brazilië er 1 of 2 in zal prikken, maar de 7-0 die ik heb voorspeld kan ik op mijn drankbuik schrijven

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik heb Brazilie blijkbaar zwaar overschat.

Slowakije ook trouwens. Wat was dat een aanfluiting vandaag zeg. (Niet bedoeld om je af te rekenen hoor, maar het was een mooi bruggetje). Die lieten geen moment zien welk mooie elftal jij er in zag. Gun het ze van harte dat ze het loon van de angst kregen aangerekend vanmiddag.

Zo'n Noord Korea vind ik inderdaad ook fascinerend om te zien. Ben benieuwd naar de tweede helft.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Hoe vaak ga je het nou nog over je poule hebben hier? Wie zal dat iets interesseren? Bovendien neem ik niet dat je poulegenoten massaal Korea een puntje hebben laten pakken.

Jeeeezus man, zeiken om het zeiken? Is een klein gedeelte van m'n bericht, hoe zuur kun je wezen .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Berti Vogts was inderdaad behoorlijk saai ja

Als coach zeer zeker niet. Speelde altijd met een aanvallend middenveld met Hassler en Moller enzo. Was een mooi team in '96.

Voortaan zal ik maar weer gewoon Bange Bert gebruiken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Slowakije ook trouwens. Wat was dat een aanfluiting vandaag zeg. (Niet bedoeld om je af te rekenen hoor, maar het was een mooi bruggetje).

Die vielen mij ook behoorlijk tegen, al heb ik Paraguay gewoon door hoor .

Die lieten geen moment zien welk mooie elftal jij er in zag. Gun het ze van harte dat ze het loon van de angst kregen aangerekend vanmiddag.

Ik heb alleen de uitgebreide samenvatting gezien maar het was wel erg pathetisch. Dat is het juiste woord, die dekt de lading perfect. Nee, Hamsik is het enige lichtpuntje aan dit zeer matige team. Ik vind Slowakije op basis van vanmiddag ook bij de zwakkere teams horen dit toernooi.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Heeft die Koreaanse nou een snor?

Met zo'n voorgevel mag ze voor mijn part de fu manchu hebben...

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ASman schreef:

(quote)

Met zo'n voorgevel mag ze voor mijn part de fu manchu hebben...

(afbeelding)

. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.