- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Die sensatie is er al, mits het waar is dat ze 2000 Chinese figuranten hebben ingehuurd om te komen aanmoedigen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wesley Sneijder-Kabau(ter) .

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De eerste editie van NW's format: NW's female fan of the day.
Dag 1: Frankrijk

Dag 2: Zuid Korea

Dag 3: Australië

Dag 4: Denemarken
Helaas een keuze met een verhaal, en dat komt door de bavaria sloeries die met voorbedachte rade zich schuldig maakten aan deze illegale manier van advertising. Hierbij hulde ze zich in Deense kledij om het stadion in te komen, tegelijkertijd brachten ze hierdoor de Denen in diskrediet. Dit is een ode aan de mooie 'echte' Deense dames. Niet dat ze deze wandaad nodig hebben om door mij geselecteerd te worden maar soit.

Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Miss Korea wint overtuigend. Damn wat een lekker w... !!!!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Die sensatie is er al, mits het waar is dat ze 2000 Chinese figuranten hebben ingehuurd om te komen aanmoedigen.
Ik heb gehoord dat de Noord-Koreaanse voetbalbond de voetbaltickets aan de Chinezen heeft geschonken (verkocht?) omdat ze voor de N-Koreanen te duur zouden zijn. Vandaar dus de Chinezen 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik heb gehoord dat de Noord-Koreaanse voetbalbond de voetbaltickets aan de Chinezen heeft geschonken (verkocht?) omdat ze voor de N-Koreanen te duur zouden zijn. Vandaar dus de Chinezen
Volgens mij ging het erom dat ze bang zijn dat al die Noord-Koreanen anders asiel gaan aanvragen in een ander land. En aangezien die Chinezen ook communisten zijn en daar dus goede banden mee hebben laten zie die supporteren.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Nou, wat mij betreft gaat Australie met het goud aan de haal.
P.S. Waar zijn de tijden dat de rust gevuld werd met het bruchte penaltyschieten op Veronica gebleven? Banaler vermaak is bijna niet te bedenken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na het sluitsignaal vlug zappen. Ja, zonde inderdaad
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
babes
Die Australische 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Volgens mij ging het erom dat ze bang zijn dat al die Noord-Koreanen anders asiel gaan aanvragen in een ander land. En aangezien die Chinezen ook communisten zijn en daar dus goede banden mee hebben laten zie die supporteren.
Dat zou inderdaad weleens de correcte achterliggende (politieke) verklaring kunnen zijn.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
@Naomi: Ach, nu kunnen we hier op het forum ons hart ophalen aan al het internationale schoon wat jij ons biedt.
Als dat verhaal over die Chinese supporters waar is, is dat ook een duur geintje van de Noord-Koreaanse bond/regering. Of zouden ze alleen een vliegticket en drie tickets voor de wedstrijden krijgen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De Australische babe heeft wel wat van Rachel McAdams 
Nou, hup Korea, ik heb zo'n raar gevoel over deze wedstrijd en zet stiekem in op de sympathieke communisten.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ze mogen van mij allemaal langskomen vannacht 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@Naomi: Ach, nu kunnen we hier op het forum ons hart ophalen aan al het internationale schoon wat jij ons biedt.
Ik probeer die leegte zo goed als mogelijk op te vullen
.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
De vleeskeuring is begonnen. Nu nog wat potten bier en rood vlees en we voelen ons op en top man.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik hoop toch wel op 3x Fabiano. Kan hij het de rest van het toernooi wat rustiger aan doen (6 goals totaal).
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lol, huilt die vent van vreugde of uit angst omdat hij de tekst niet kent? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Hahhaaha die ene Koreaan. Ik zou me kapotlachen als Dirkie ook zo zou gaat staan janken bij het Wilhelmus.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Prachtig die emotie
Ik denk gewoon van geluk ofzo?
edit: hij lacht alweer
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi man, ontroerend. Net als Nelsen van Nieuw-Zeeland
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja, prachtig om te zien. Let nou maar op, die Koreanen gaan vandaag nog eerder sterven dan verliezen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik hoop toch wel op 3x Fabiano. Kan hij het de rest van het toernooi wat rustiger aan doen (6 goals totaal).
Dat heb ik ook, en alles wat ik voorlopig voorspel, is niet waar. Dus helaas Phoenix.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Die Australische:
Wat heeft iedereen met die Australie. Donders mooie vrouw hoor, maar kon ook mijn buurvrouw zijn. Die Koreaanse dat is pas echt een ver van mijn bed show 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het blijft lachen, iemand die niet goed genoeg werd bevonden voor excelsior in de basis bij de goddelijke kanaries op het WK 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Ik huil er nog elke nacht om.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.