- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Je bent niet de enige, hier is er ook een 
Behalve de wedstrijd van Duitsland wil het mij ook nog niet echt boeien. De ploegen maken er gewoon geen wedstrijd van. We willen wilskracht en strijd zien 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben het met alles wat je eens zegt Baggerman.
Maar ik pik het, omdat het een WK is waar de mooie wedstrijden nog moeten komen. Laat ze er allemaal eerst maar even aan ruiken en dan in de 2e potten gaan vlammen. Eerste potje is vaak voor behoud in de poule.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ben ik de enige die het hele WK tot nu toe eigenlijk geen ruk aan vind? Het spelpeil is dramatisch (wellicht door de bal?) en bijna alle ploegen voetballen alsof ze een broek vol stront aan hebben.
Inderdaad een dramatisch WK tot dusver. Hopen dat het nog wat wordt want tot op heden heb ik me voor niets zo verheugd op het WK.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Van der Doelen, Oh My God, Rot toch op !!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kenners hadden natuurlijk voorspeld dat Die Mannschaft het leukste voetbal zou spelen (dat doen ze tenslotte al jaren). Verder vond ik Engeland - VS een leuk potje en Argentinië deed het ook niet heel verkeerd.
Maar het is al met al heel, heel pover idd.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Inderdaad, zélfs de Belgen zouden deze keer de poules overleven! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van der Doelen, Oh My God, Rot toch op !!
Haha juist een heerlijk grappig nummer 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Slowakije tegen Nieuw-Zeeland vond ik erg matig. Terecht de 1-1 in de laatste minuut, omdat de Slowaken weer te laf spelen.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
Nou, drie keer 0-0 is niet genoeg hoor! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ben ik de enige die het hele WK tot nu toe eigenlijk geen ruk aan vind? Het spelpeil is dramatisch (wellicht door de bal?)
Er wordt te weinig gescoord. Verder zijn poule-wedstrijden vaak niet om aan te zien. Ik had wel meer verwacht van Ivoorkust - Portugal, maar het werd meer schaken dan voetballen. De echte wedstrijden komen pas in de knock-out fase. Als er dan goede, misschien wel legendarische, wedstrijden worden gespeeld, dan ben je al die wedstrijden in de voorronde vergeten. We mogen blij zijn met 4 goede potjes in de voorronde. Die bal haalt wel vaak het ritme uit de wedstrijd. Hoge ballen blijven zweven of stuiteren hard op de grond, waardoor ze uit gaan. Hopeloos.
Was er maar zo'n Sovjet Unie'86 TEAM, waarin mooi combinatievoetbal werd gespeeld (zucht)
Zulke teams zijn er genoeg. Ik verwacht ook dat de toplanden beter gaan voetballen in ronde 2. En Brazilië en Spanje - de 2 échte favorieten, moeten nog voetballen. Daarnaast kunnen teams als Argentinië en Nederland ook prachtig combinatievoetbal spelen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha juist een heerlijk grappig nummer
Erg simpel en weinig origineel, doch goed geprobeerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Goed genoeg. En weinig origineel? Hoeveel liedjes ken jij over die 2?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Arme Noord-Koreanen, krijgen de match van hun nationale team waarschijnlijk pas morgen te zien... Denkelijk nog goed gecensureerd ook 
Eigenlijk triest.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Goed genoeg. En weinig origineel? Hoeveel liedjes ken jij over die 2?
Heeft niets met die 2 te maken, maar met de tekst. Daarnaast zeiken ze telkens over het feit dat Yolante en Wesley zo vaak in het nieuws zijn, terwijl iedereen het zelf in de media gooit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik wist niet dat Sneijder zo'n verwaand kutventje was geworden eigenlijk.
Heeft Yolanthe niet aan bijgedragen in goede zin in ieder geval.
Net ook bij die vraag hoe hij liever speelt? Hij zal ook van zijn leven zijn vriendje van der Vaart niet afvallen. Zitten echt wel wat groepjes in de groep, maar dat zullen wij dit toernooi nog niet horen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen

Dat is hij altijd al geweest.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja,maar het is erger geworden bedoelde ik eigenlijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik had juist het idee dat het minder geworden was. Als het niet gaat zoals hij wilt, gaat hij janken. Vergelijkbaar met CR9.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ben het niet helemaal met je eens hoor Rico.
Vanaf de knock-out fase komen er spannender wedstrijden ja maar normaal is de groepsfase ook heel aantrekkelijk.
De wedstrijden zijn vrij saai en de bal is gewoon verschrikkelijk. Werkelijk alles gaat naast of over ..
Ook maken die vuvuzela's de sfeer gewoon dood.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Klopt. Het is weinig vermakelijk. Normaal gesproken worden er meer goals gescoord, is er meer sensatie. Er zijn nog weinig mooie acties geweest, weinig mooie doelpunten. Het moet allemaal beter worden. Dat gaat wel goed komen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Heeft niets met die 2 te maken, maar met de tekst. Daarnaast zeiken ze telkens over het feit dat Yolante en Wesley zo vaak in het nieuws zijn, terwijl iedereen het zelf in de media gooit.
Haha, dat snap ik ook nooit helemaal. De enige keren dat ik iets over die twee hoor is als de Snor er over zit te zeiken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen is wel behoorlijk hard ten opzichte van Kuijt opeens he?
Normaal in VI altijd harde werker, haalt altijd voldoende en nu ergert hij zich opeens rot aan hem. Is er wat gebeurd tussen die 2 laatste maand of zo?
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Klopt. Het is weinig vermakelijk. Normaal gesproken worden er meer goals gescoord, is er meer sensatie. Er zijn nog weinig mooie acties geweest, weinig mooie doelpunten. Het moet allemaal beter worden. Dat gaat wel goed komen.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
Het moet allemaal beter worden. Dat gaat wel goed komen.
Ja, dat is het voordeel van het hopeloze gehark tot nu toe: het kàn ook alleen maar beter worden!
Wat betreft de Duitsers: tot nu toe vond ik dat het enige team dat ècht al team speelt, d.w.z.; men gunt elkander de bal en laat elkaar scoren!
C. Ronaldo, Kabouter W, Robben, die Afrikaanse sterren, Messi, technisch geweldig en iedereen geilt erop, maar ze vergeten dat voetbal een TEAMsport is.
Als je voor de solo-actie gaat terwijl er teamgenoten vrij voor doel staan ben je in mijn ogen mischien een goede spits, maar tevens gewoon een slechte voetballer.
Geef mij maar voetballers type Litmanen of M. Laudrup. Maar die zijn tot nu toe op dit toernooi schaars.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Wesley Sneijder-Kabau(ter) . De man wil blijkbaar ook graag uitgelachen worden.
Aan de andere kant als ik Wesley was kon me het buiten die naam ook geen ruk schelen. Hij wordt iig elke morgen vrolijk wakker. Eerst met een bloedmooie vrouw naast zich, want dat is ze wel. En dan kijkt ie even op online banking en ziet ie zijn maandsalaris weer. Tsja.....
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7498 stemmen
Wacht maar, de glorietijden zoals in Mexico '86 komen terug! (Hoop ik)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het Belgische loopgravenvoetbal zou in Zuid Afrika niet misstaan iig...
Ik hoop vanavond op een geweldige sensatie van de Koreanen eigenlijk, dat zou dan wel weer grappig zijn.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Als men over Wesley praat is gewoon jaloezie, gewoon een hele sympathieke gozer, volgens mij ook de enige voetballer (van een andere club) die een bloemetje kwam brengen toen die utrecht speler overleed.(weet zn naam ff niet).
Het intresseert me trouwens vor geen meter als ie maar goed voetbalt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.