- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Evertje krijgt een orgasme van die namen, hele jaar op verheugd:
Kalouuuuuuuuuuuuuuuuuuu, Ronaldoeeeeeeeeeeeeeeee, Decoeeeeeeeeeeee!
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Beetje zoals Nederland en alle andere landen behalve Duitsland dus ?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ging me nu puur even om de balaanname en de ballen laag houden. Deed Duitsland perfect.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Ja, maar Nederland kàn wel beter, bij Ivoorkust is dit structureel.
Is dan ook meer een ploeg voor de dribbel of directe combinaties. Grootste euvel toch nog steeds die laatste pass. Jullie moeten ze trouwens ook nog wel kennen van 4 jaar geleden. Toch ook niet de makkelijkste klus voor Nederland.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is dan ook meer een ploeg voor de dribbel of directe combinaties. Grootste euvel toch nog steeds die laatste pass. Jullie moeten ze trouwens ook nog wel kennen van 4 jaar geleden. Toch ook niet de makkelijkste klus voor Nederland.
Ik schat ze ook in als het beste Afrikaanse land hoor. Was hartstikke spannend 4 jaar geleden. Dat was me ook een poule trouwens met Argentinië, Ivoorkust en Servië&Montenegro. Dat we daar doorheen kwamen was knapper dan de EK-poule met Frankrijk, Italië en Roemenië.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Je zou haast nog gaan zeggen dat bassie het niet eens zo slecht heeft gedaan. :-p
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aha, Ben je d'r zo eentje...
Niet te versmaden, die superfitte lichamen. Die esthetiek vind ik ook bij topsport horen (mompelt iets over darters). Overigens doen volgens mij alle Afrikaanse teams er extreem strakke shirtjes overheen.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Dat is Kramp Evert
Edit: Komt hij ook achter nu.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als ik naar die gasten kijk, moet ik altijd denken aan zo'n gespierde neger die in de spits stond bij onze tegenstander in de B.
Toen hij inliep zeiden we al: Die kan nooit 15 zijn. Nou dat was hij dus gewoon wel en niemand durfde hem aan te pakken haha.
Hij haalt op een bepaald moment de poot aan en schiet van zo'n 35 meter de bal in de kruising. Zal het nooit meer vergeten. We verloren dik,maar door die goal kreeg ik toch een glimlach op mijn gezicht.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Al zou het zeker niet verdient zijn, dit is wel weer zo'n typische wedstrijd die Portugal alsnog wint.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Als ik naar die gasten kijk, moet ik altijd denken aan zo'n gespierde neger die in de spits stond bij onze tegenstander in de B.
Toen hij inliep zeiden we al: Die kan nooit 15 zijn. Nou dat was hij dus gewoon wel en niemand durfde hem aan te pakken haha.
Hij haalt op een bepaald moment de poot aan en schiet van zo'n 35 meter de bal in de kruising. Zal het nooit meer vergeten. We verloren dik,maar door die goal kreeg ik toch een glimlach op mijn gezicht.
Meestal als ik tegenover dat soort figuren sta, zijn ze altijd razendsnel.
verliezen kan trouwens best leuk zijn. Wij hebben een keer met 20-0 verloren, en als je dan een compliment krijgt van de scheids omdat je nog positief bent doorgegaan, voel je je al een stuk beter
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
verliezen kan trouwens best leuk zijn. Wij hebben een keer met 20-0 verloren, en als je dan een compliment krijgt van de scheids omdat je nog positief bent doorgegaan, voel je je al een stuk beter
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
En de coach trakteerde op bier, dat ook. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik geloof dat het record van ons team van toen nog staat.
We wonnen met 32-0(groot veld).
Tegenstander was op het laatst in onze klasse ingedeeld, omdat een andere club zich had teruggetrokken. Nou, toen het 17-0 was of zo kwam hun trainer zomaar het veld op en wou stoppen. Dit is niet leuk meer zei die. De scheidsrechter zei echter dat de wedstrijd uitgespeeld diende te worden haha. Nou en toen werd het dus 32-0. Om de 3 minuten scoorde er iemand. Zelfs ik als linksback scoorde er 2 en ik scoorde haast nooit.
Was ook wel een keer leuk.
Edit: Wat een kans zeg allemachtig. En dat was geen voorzet Evertje.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
ben zelf ook een back, en inderdaad mijn seizoensaantal staat altijd op zo'n 2 a 3 doelpunten. Voor de doelpunten moet je geen Links of rechtsback worden.
Behoorlijk spannende pot inderdaad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel leuk om Tupak Shakur weer eens terug te zien in de goal bij Ivoorkust. Die keept bij AA Gent of niet?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Kan iemand me eens uitleggen waarom er ploegen zijn die, wanneer ze een corner krijgen in de allerlaatste seconden van de wedstrijd, er alsnog voor kiezen deze niet voor de pot te gooien, maar blijven pielen bij de cornervlag?
Als je dan toch bang bent voor een counter (die er toch nooit komt), hou je gewoon 3 á 4 man achterin.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Tijd rekken, lijkt me. Ik denk dat ze een gelijkspel wel best vonden en absoluut geen risico meer wilden nemen. Een corner met weinig mensen in de 16 kun je dan ook net zo goed niet nemen. Maar ik vind het ook naief moet ik zeggen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jemig wat een blunder inderdaad om die laatste corner niet voor het doel te gooien .. dan had je nog een kans kunnen creeeren en nu is het over.
Ik snap overgens sowieso niet waarom de scheidsrecthers een loopje nemen met de blessuretijd. Er was voor die blessurebehandeling nog 15 seconde over dus die corner had nog uitgespeeld mogen worden.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Inderdaad Quido. Zo'n bal moet voor het doel geslingerd worden, dan zal de scheids nog niet voor het einde fluiten voordat de bal uit het strafschopgebeid is gewerkt.
Verder vond ik het wel een spannende wedstrijd, maar wederom viel het mij kwalitatief een beetje tegen. Vooral van de kant van Portugal. Ik denk dat doelsaldo heel belangrijk gaat worden in deze poule en dat Noord Korea daar de dupe van zal worden.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
We weten gewoon bijna niks van Noord-Korea. De kans is er dat ze landen als Ivoorkust en Portugal heel erg gaan verrassen. Al was de voorbereiding volgens mij niet zo heel geweldig gegaan dacht ik.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vond Thiote uitstekend vandaag.
Verder valt op dat met name Dindane en Gervinho regelmatig foute keuzes maken op beslissende momenten. Had toch een pak meer ingezeten voor Ivoorkust.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Niet te versmaden, die superfitte lichamen. Die esthetiek vind ik ook bij topsport horen (mompelt iets over darters).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
OK dan...
13 wedstrijden, 20 goals trouwens...
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Leuke wedstrijd, een paar grote kansen voor Portugal maar meer balbezit voor Ivoorkust. Weer wat gemekker van Ronaldo maar dat zijn we inmiddels gewend
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
Ben ik de enige die het hele WK tot nu toe eigenlijk geen ruk aan vind? Het spelpeil is dramatisch (wellicht door de bal?) en bijna alle ploegen voetballen alsof ze een broek vol stront aan hebben.
Verder wordt er onnoemelijk veel tijd gerekt, zelfs al voor de rust! (de keepers houden trouwens vaak eerder 10 secondes als de vereiste 5 seconde de bal vast. Geen scheids die kan tellen, dus!) En valt iedereen bij het minste of geringste alschreeuwende om een vrije trap om.
Voorts vind ik dat er opvallend veel minkukel-fockin'-ego-sterren à la Kabouter Wesley, Cristiano Ronaldo etcetera vrije trappen al vanaf een meter over de middenlijn op doel staan te peren. Verslaggevers die constant roepen 'dat het zo'n mooie wedstrijd is die eigenlijk wel een goal verdient'! Blijkbaar hopend dat wij het dan ook een mooie wedstrijd gaan vinden?
Echt ho-pe-loos! Het zegt toch wel genoeg dat uitgerekend de Duitsers het mooiste voetbal spelen!
Was er maar zo'n Sovjet Unie'86 TEAM, waarin mooi combinatievoetbal werd gespeeld (zucht)
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Het is idd. een ruk WK, doet me een beetje denken aan Italia 1990, was ook geen reet aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.