• 16.994 nieuwsartikelen
  • 181.476 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.214 acteurs
  • 200.204 gebruikers
  • 9.449.346 stemmen
Avatar
 

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

avatar van Brix

Brix

  • 19766 berichten
  • 5196 stemmen

Geweldig koopje, nieuw, de complete serie, Engelstalige versies plus de Duitstalige versies (d.w.z. afzonderlijk, en niet alleen de ondertiteling, en verschillend in filmlengte) voor slechts € 6,90.

Nota bene bij de Duitse Media Markt, waar ik anders bijna nooit iets kan vinden dat de moeite waard is.

http://i60.tinypic.com/zv4im0.jpg


avatar van Metalfist

Metalfist

  • 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Mooi! Zal waarschijnlijk enkel in de Duitse Media Markt zijn zeker?


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

avatar van Brix

Brix

  • 19766 berichten
  • 5196 stemmen

Metalfist schreef:

Mooi! Zal waarschijnlijk enkel in de Duitse Media Markt zijn zeker?

Inderdaad


avatar van Baggerman

Baggerman

  • 10842 berichten
  • 8309 stemmen

Brix schreef:

Nota bene bij de Duitse Media Markt, waar ik anders bijna nooit iets kan vinden dat de moeite waard is

Ja, bij de (Duitse en Nederlandse) Media Markt kan ik ook nooit wat vinden. Gisteren tegen beter weten in die van Antwerpen binnengelopen en tot mijn verbazing de volgende boxen gescoord:

Fernandel 3 Grand films, met:

La Vache et le Prisonnier

La Cuisine au Beurre

Le grand Chef

en de Pusher-trilogie van Winding Refn voor maar 6,99!!!



avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

Waterworld

Ik doe niet aan guilty pleasures, maar anders was dat er absoluut een geweest.


avatar van DVD-T

DVD-T

  • 15565 berichten
  • 3142 stemmen

Doe er ook niet aan. Is gewoon een erg leuke film


avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen



avatar van Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro

  • 18945 berichten
  • 16694 stemmen

Net gekocht in Catánia (met Engelse subs):

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51PdK6LgaAL.jpg


avatar van beavis

beavis

  • 6638 berichten
  • 15023 stemmen

Francesco Rosi (RIP), altijd cool!

die wil ik alvast van je lenen


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

...en met een prachtige beeldkwaliteit, kan ik je verzekeren!


avatar van dimi303

dimi303

  • 3428 berichten
  • 3739 stemmen

The duke of burgundy

Peur(s) du noir ( kortfilms )



avatar van Ajax&Filmfreak

Ajax&Filmfreak

  • 3395 berichten
  • 3768 stemmen

http://s4.thcdn.com/productimg/0/600/600/22/11035322-1414578710-275338.jpg

Deze had ik al op DVD maar ik vind de beeldkwaliteit van die uitgave matig, benieuwd naar deze....

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/2/9/4/5/9200000014105492.jpg

Deze had ik ook al op DVD maar ik wilde hem kunnen kijken in optima forma.

En tenslotte Wolf:http://i.imgur.com/78vPItC.jpg

Maar die wordt nog nagezonden

Verder heb ik nog wat ex rentals gekocht van de laatst overgebleven videotheek hier die ook gaat sluiten, O.A.

http://img.rlsbb.com/images/2013/03/02/4hmdfdfsswoL2M7TG.jpg

http://ecx.images-amazon.com/images/I/91-7m7JlpEL._SY500_.jpg

http://ecx.images-amazon.com/images/I/4185Uzjn3XL._SX385_.jpg

http://dvd.nl/media/uploads/uploads_old_site/news/paramount_sprbd.jpg




avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

DVD-T, ook de 2 voor € 13 van Zavvi ontdekt? Zitten mooie titels in.



avatar van DVD-T

DVD-T

  • 15565 berichten
  • 3142 stemmen

Zwolle84 schreef:

DVD-T, ook de 2 voor € 13 van Zavvi ontdekt? Zitten mooie titels in.

Ja. Staan erg mooie titels tussen inderdaad. Erg lastig kiezen soms. Mooi trouwens, die Bond box. Ga je vast veel plezier aan beleven.



avatar van Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro

  • 18945 berichten
  • 16694 stemmen

http://i.ebayimg.com/00/s/NjkyWDUwMA==/z/IKcAAOSw0vBUfaVr/$_12.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDM1NQ==/z/c~oAAOSwNSxVIHij/$_12.JPG

De eerste nog niet gezien, de tweede wel. Ik mis in mijn Wakamatsu collectie nu alleen nog de Franse uitgave van A Pool without Water (met Eng. subs - hoewel amazon dat niet vermeld), maar de verkoper op amazon.fr verzend helaas niet naar Nederland - dus als iemand nog een adresje in Frankrijk heeft...

edit: toch nog ergens gevonden, dus ook maar gekocht.

http://media.senscritique.com/media/000000177446/source_big/Piscine_sans_eau.jpg



avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13479 berichten
  • 1319 stemmen


avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

http://s2.thcdn.com/productimg/0/300/300/39/10022939-1288874505-982000.jpg

...al was het maar om eens te kijken of de kwaliteit inderdaad zó omlaag loopt als de consensus (en mijn herinnering) wil...

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.