- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Geweldig koopje, nieuw, de complete serie, Engelstalige versies plus de Duitstalige versies (d.w.z. afzonderlijk, en niet alleen de ondertiteling, en verschillend in filmlengte) voor slechts € 6,90.
Nota bene bij de Duitse Media Markt, waar ik anders bijna nooit iets kan vinden dat de moeite waard is.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Mooi! Zal waarschijnlijk enkel in de Duitse Media Markt zijn zeker?
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Altijd leuk om een cadeaubon te verzilveren:

Le Conseguenze dell'Amore (2004)




Blade Runner (1982) (blu-ray)
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Mooi! Zal waarschijnlijk enkel in de Duitse Media Markt zijn zeker?
Inderdaad
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Nota bene bij de Duitse Media Markt, waar ik anders bijna nooit iets kan vinden dat de moeite waard is
Ja, bij de (Duitse en Nederlandse) Media Markt kan ik ook nooit wat vinden. Gisteren tegen beter weten in die van Antwerpen binnengelopen en tot mijn verbazing de volgende boxen gescoord:
Fernandel 3 Grand films, met:
La Vache et le Prisonnier
La Cuisine au Beurre
Le grand Chef
en de Pusher-trilogie van Winding Refn voor maar 6,99!!!
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Waterworld 
Ik doe niet aan guilty pleasures, maar anders was dat er absoluut een geweest.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Doe er ook niet aan. Is gewoon een erg leuke film 
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
http://www.biosagenda.nl/poster/thereview-coen-brothers-the-complete-collection_16297_274_0_90.jpg
€14 inclusief op Marktplaats. 
Compleet met alle 14 films.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Net gekocht in Catánia (met Engelse subs):
beavis
-
- 6638 berichten
- 15023 stemmen
Francesco Rosi (RIP), altijd cool!
die wil ik alvast van je lenen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/0/3/5/9200000035235300.jpg
Tientje bij Mediamarkt, prima bedrag.
Roger Thornhill
-
- 6201 berichten
- 2549 stemmen
...en met een prachtige beeldkwaliteit, kan ik je verzekeren!
dimi303
-
- 3428 berichten
- 3739 stemmen
The duke of burgundy
Peur(s) du noir ( kortfilms )
Ajax&Filmfreak
-
- 3395 berichten
- 3768 stemmen
http://s4.thcdn.com/productimg/0/600/600/22/11035322-1414578710-275338.jpg
Deze had ik al op DVD maar ik vind de beeldkwaliteit van die uitgave matig, benieuwd naar deze....
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/2/9/4/5/9200000014105492.jpg
Deze had ik ook al op DVD maar ik wilde hem kunnen kijken in optima forma.
En tenslotte Wolf:http://i.imgur.com/78vPItC.jpg
Maar die wordt nog nagezonden 
Verder heb ik nog wat ex rentals gekocht van de laatst overgebleven videotheek hier die ook gaat sluiten, O.A.
http://img.rlsbb.com/images/2013/03/02/4hmdfdfsswoL2M7TG.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/91-7m7JlpEL._SY500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4185Uzjn3XL._SX385_.jpg
http://dvd.nl/media/uploads/uploads_old_site/news/paramount_sprbd.jpg
TornadoEF5
-
- 5623 berichten
- 1825 stemmen
Laatste keer films met een mexicaans tintje aangekocht (nu al maandje geleden)
La Jaula de Oro
http://www.film1.nl/images/portrait/original/102653.jpg
Nostalgia de La Luz
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/1/5/1/1002004012351517.jpg
Biutiful
y tu mama tambien
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/3/3/8/1002004000088333.jpg
despues de lucia (enige film die ik al gezien had)
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/0/7/4/1/9200000018321470.jpg
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Drie nieuwe limited edition steels:
http://images4.static-bluray.com/movies/covers/124285_large.jpg
http://s1.thcdn.com/productimg/0/300/300/65/10981165-1406552817-681981.jpg
http://s4.thcdn.com/productimg/300/300/11107634-5044287588271653.jpg
En verder nog:
http://s4.thcdn.com/productimg/0/300/300/23/10601323-1333379865-148249.jpg
http://s3.thcdn.com/productimg/0/300/300/65/10599765-1332420893-366324.jpg
http://s1.thcdn.com/productimg/0/300/300/25/10842625-1381247247-84093.jpg
http://s4.thcdn.com/productimg/0/300/300/83/10044683-1374511627-511109.jpg
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
DVD-T, ook de 2 voor € 13 van Zavvi ontdekt? Zitten mooie titels in.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik vermaak me ondertussen uitstekend met m'n nieuwste aanwinsten:
http://www.007.com/wp-content/uploads/2012/05/Bond50th_Glamour_BD2.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/8186JOZ1d-L._SY679_.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/3/2/1/9200000020471239.jpg
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
DVD-T, ook de 2 voor € 13 van Zavvi ontdekt? Zitten mooie titels in.
Ja. Staan erg mooie titels tussen inderdaad. Erg lastig kiezen soms. Mooi trouwens, die Bond box. Ga je vast veel plezier aan beleven.
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
http://i.ebayimg.com/00/s/NjkyWDUwMA==/z/IKcAAOSw0vBUfaVr/$_12.JPG
http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDM1NQ==/z/c~oAAOSwNSxVIHij/$_12.JPG
De eerste nog niet gezien, de tweede wel. Ik mis in mijn Wakamatsu collectie nu alleen nog de Franse uitgave van A Pool without Water (met Eng. subs - hoewel amazon dat niet vermeld), maar de verkoper op amazon.fr verzend helaas niet naar Nederland - dus als iemand nog een adresje in Frankrijk heeft...
edit: toch nog ergens gevonden, dus ook maar gekocht.
http://media.senscritique.com/media/000000177446/source_big/Piscine_sans_eau.jpg
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Voor nog geen 40 euro een Woody Allen box gevonden in de Fnac met daarin:
Crimes and Misdemeanors (1989)
Everything You Always Wanted to Know about Sex * but Were Afraid to Ask (1972)
A Midsummer Night's Sex Comedy (1982)
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8577 stemmen
Afgelopen tijd absurd veel bluray's gekocht, maar zal jullie die besparen en het bij de aankopen van vandaag houden.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81FVyeIFRvL._SL1500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/61MM9gG4K9L.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81ISjBcscyL._SL1500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81bFNcRWF2L._SL1500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81Z8kep2G8L._SL1500_.jpg
Roger Thornhill
-
- 6201 berichten
- 2549 stemmen
http://s2.thcdn.com/productimg/0/300/300/39/10022939-1288874505-982000.jpg
...al was het maar om eens te kijken of de kwaliteit inderdaad zó omlaag loopt als de consensus (en mijn herinnering) wil...




