• 15.791 nieuwsartikelen
  • 178.169 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.054 gebruikers
  • 9.374.070 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

John Milton

• 24226 berichten
  • 13389 stemmen

Fringe?

Echt? Dat zou ik je nou nooit aan durven raden na je True Detective en GoT commentaren.

en The Patriot

Vol verwachting klopt mijn hart!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Volgens mijn broer is Fringe echt goed. We gaan het (ooit) zien. Mel Gibson = Held!

Hiraeth

• 60 berichten
  • 492 stemmen

Nog nooit van die eerste 2 films gehoord leatherhead. Zien er erg interessant uit.

MENEER L3GIOEN

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Interessante titels inderdaad. Zien er intrigerend uit.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Visions of Suffering... nice! Hausu is natuurlijk ook een must have

En Mecanix ziet er cool uit. Had er nog niet van gehoord, maar met Unearthed releases zit je eigenlijk altijd wel goed.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Jee, sowieso leuk dat HMV en FOPP überhaupt nog bestaan

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Zat Underground in die actie van 5 for 30 Quentin ?! Ik heb daar €25 voor betaald

lars-pixar

• 1460 berichten
  • 3943 stemmen

Mochizuki Rokuro Quentin HMV en Fopp, maar ook Cex zijn leuke winkels om te bezoeken in Londen! Ik heb daar titels gevonden (en gekocht) die ik hier niet zou kunnen vinden en daar was ik erg blij mee Zo te zien heeft Quentin er ook wat leuks (en unieks) gevonden!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8552 stemmen

de grunt schreef:

Zat Underground in die actie van 5 for 30 Quentin ?! Ik heb daar €25 voor betaald

Was zelfs £6 los bij Fopp .

Quentin

• 10202 berichten
  • 8552 stemmen

lars-pixar schreef:

Mochizuki Rokuro Quentin Cex zijn leuke winkels om te bezoeken in Londen! Ik heb daar titels gevonden (en gekocht) die ik hier niet zou kunnen vinden en daar was ik erg blij mee.

Ben al vaker bij Cex (in Camden en Dublin) geweest, maar vind het veel te duur voor tweedehands schijfjes, vaak nog duurder dan de nieuwprijs bij HMV of Fopp.

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Ik weet niet of het nog steeds zo is maar vroeger waren engelse versie's van films soms wat gekuist, dan missen er soms hele stukken film...

Een duidelijk voorbeeld is bv braindead, waar hele stukken misten in de uk release...naar mijn mening waren dat juist de vetste stukken van die film....

MENEER L3GIOEN

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Ik weet niet of het nog steeds zo is maar vroeger waren engelse versie's van films soms wat gekuist, dan missen er soms hele stukken film...

Een duidelijk voorbeeld is bv braindead, waar hele stukken misten in de uk release...naar mijn mening waren dat juist de vetste stukken van die film....

Is niet gewoon gecensureerd uitgebracht in dat land? De BBFC staat bekend als iets strengs. Veel meer films daar die nog steeds niet in ongecensureerde versie zijn uitgebracht (Cannibal Holocaust, The New York Ripper).

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Dat bedoel ik ook denk ik...

lars-pixar

• 1460 berichten
  • 3943 stemmen

Quentin schreef:

(quote)
Ben al vaker bij Cex (in Camden en Dublin) geweest, maar vind het veel te duur voor tweedehands schijfjes, vaak nog duurder dan de nieuwprijs bij HMV of Fopp.

Oh ja, dan kan ik het wel goed begrijpen!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Linda! Linda! Linda!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Eindelijk ergens betaalbaar (want al lang OOP)

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8281 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Eindelijk ergens betaalbaar (want al lang OOP)

Ja, ik heb ook te lang gewacht. Tennen Kokekkô wilde ik ook en is nu ook niet meer te verkrijgen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Die heb ik pas ook eindelijk maar gekocht, maar daar heb ik toen wel 80 US$ voor betaald.....

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8281 stemmen

dvdonline.com.au heeft hem nog lang gehad, maar toen ik hem besloot aan te schaffen, hadden ze hem nèt niet meer, grrr!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.